Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanIlhami Bucak Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Harun ÇAKIR MEB - Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
2
1953 - 2010
11
Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri
12
Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik
13
Dijital Uçurum
14
İnternet Kullanıcı Sayısı 1998 2008 ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD84.5871. Çin298.000 2. Japonya16.9402. ABD230.600 3. Almanya8.1003. Japonya95.978 4. İngiltere8.0004. Brezilya72.027 5. Kanada7.5005. Almanya61.973 6. Avustalya5.7716. İngiltere46.683 7. Fransa3.7007. Rusya45.250 8. Hollanda3.5008. Fransa42.315 9. Güney Kore3.1039. Güney Kore36.837 10. İsveç2.961 10. Türkiye25.405
15
e-Öğrenmeye Geçiş 1997 Okullar Bilgisayar Snıfları ile buluştu 2008 44.000 Okul Internette bağlandı İçerik Gelistirme Projesi Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı 1e1 Öğrenme eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz II eÖğrenme Kavram Kanıt Projesi - Faz I ve Faz 2 Intel Öğretmen Intel Öğrenci Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş
16
1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?
17
Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler
18
Teşekkür Ederim… Harun ÇAKIR hcakir@meb.gov.tr
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.