Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanEngin Kocaman Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
FOCUS Akla gelen oyun fikrinin, bireysel etkileşim sürecinden başlayıp oyun fikrinin netleşip yazılmaya başlandığı tüm süreçleri içine alan,bir süreçtir.
2
Overview Genelde ekip çalışması olan oyun programlama işinde, kişileri bir doğrultuda tutup, ileriki zamanlarda karşılarına çıkacak engelleri, aynı doğrultuda aşmalarını sağlamaktır. Beraber yürüdük biz bu yollarda.
3
Establishing Focus Focus’u saptama, hem bireye hem de ekibe faydalı olacaktır. Birey olarak, kişiye oyun fikrini sağlamlaştırmasını sağlayacaktır. Ekip olarak oyunu anlaması, oyunu kabullenmesi ve severek yapması için yararlı olacaktır.. Kişiler fikri saptarken şunlara dikkat etmeli. – What is it about this game that is most compelling? – What is this game trying to accomplish ? – What type of experience will the player have? – What sort of emotions is the game trying to evoke in the player? – What should the player take away from the game? – How is this game unique? What differentiates it f rom other games? – What sort of control will the player have over the game-world?
4
Mobil Medieval Total Var What is it about this game that is most compelling? – Ortaçağda imparatorluk yönetmek. What is this game trying to accomplish ? – Dünyayı fethetmek What type of experience will the player have? – Ortaçağ Dunyasında Liderlik etme konusunda duygusal anlar yaşatır. What sort of emotions is the game trying to evoke in the player? – Mutluluk, Tedirginlik, Korku, Sabır, Özgüven, Başarı, Eğlence, Hayal Kırıklığı What should the player take away from the game? – Göreceli olarak oyunun uzun surmesi How is this game unique? What differentiates it from other games? – Zaman sürekli What sort of control will the player have over the game-world? – Mobil üzerinde tabla.
5
Maintaining Focus Bireysel olarak olur alan oyunun, ekip tarafından olur alma aşaması.
6
Fleshing Out the Focus Oyunun doğası bozmadan, Aslında Oyun nasıl sorusuna verilen cevaplar. (Detaylar)
7
Changing Focus Oyun fikri, design documentı yada full product aşmasında,küçük yada büyük değişimler geçirebilir. Değişimin ana fikri ne kadar etkilediği. Ana fikrin etkilenmesi sonucunda nereden başlanacağı.
8
Using Focus Focus kullanımı,temel disiplin içinde bir yol haritası gösterir. Focus kullanılması, işin kolayı varken zoru seçmeyenler için vazgeçilmez bir geliştirme aracıdır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.