Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanEmin Pamuk Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Edremit İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tasarım by Haksernilpoy 2015 ©
Ben Kimim? Toplantının İçeriği ve Amaçları Anketlere DİKKAT! Kimler Bu projeye katılmak zorunda ya da değil Pekiyi hadi başlayalım Tasarım by Haksernilpoy 2015 ©
2
4 7 BEN KİMİM? (Hakan KARS) 2 BİLİŞİM Teknolojileri Öğretmeniyim. İlçe Mebbis Yöneticisiyim. Kurum Standartları Projesinde «İlçe Koordinatörü» Olarak Çalışmaktayım. 5 5 6 8 7 9
3
KURUM STANDARTLARI HİYERARŞİSİ
BAKANLIK OKULLAR İLÇE ŞUBE MÜDÜRÜ MEBBİS YÖNETİCİSİ İL TEMEL EĞİTİM Bahar KÜÇÜKTEPE Canan YILDIZ Vedat KAYA OKUL ÖNCESİ MÜDÜRÜ İLKOKUL ORTAOKUL Hakan KARS
4
İki önemli nokta güç Bakış açısı
5
ANKET EĞİTİMİN KALİTESİNİN ARTMASI Verilerin Analizi
Verilerin Toplanması Değerlendirilmesi Raporlama EĞİTİMİN KALİTESİNİN ARTMASI
6
“Amaçlar” B İ O akanlık l ve İlçe kullar
7
“Anketleri doldururken…”
Genel amaç ve hedefleriyle tutarlı olmak, Çocuk odaklı yaklaşımı Uygulama ve değerlendirme süreçlerinde cinsiyet ayrımcılığı yapmamak, Dezavantajlı çocukların eğitim ve gelişim haklarına duyarlı olmak, Tarafsız, şeffaf ve tüm kurumsal gelişime açık olmak,
8
““Anketleri doldururken…”
Okul gelişimi sürecinde okul çalışanlarının, çocukların ve velilerin sürece katılımını sağlamak, Kurum Standartları verilerini okullar arası rekabet yerine, okulun kendi içinde bu standartlara erişimini hedefleyen bir yaklaşımla kullanmak, Kurum Standartları verilerini okulun denetiminde esas alınacak bir ödül ya da ceza aracı olarak değil, okulu geliştirmenin, desteklemenin ve rehberlik etmenin bir aracı olarak kullanmak.
9
“KİMLER BU PROJEYE KATILMAK ZORUNDA”
Kurum Yöneticileri Öğretmenler Okul Gelişim Yönetim Ekibi Okul Aile Birliği Üyeleri
10
“KİMLER BU PROJEYE KATILMAK ZORUNDA DEĞİL”
Veliler Öğrenciler Ücretli Öğretmen Görevlendirme
11
5 2 “PEKİ, HADİ BAŞLAYALIM”
5 2 Günler Dakika Saniye KURUM STANDARTLARI GERİ SAYIM SİSTEM 30 HAZİRAN 2015 TARİHİNE KADAR AÇIK KALACAKTIR.
12
“PEKİ, HADİ BAŞLAYALIM”
KURUM STANDARTLARI GERİ SAYIM 5 5 1 2 9 2 1 5 4 3 6 7 8 9 2 5 6 4 3 1 5 8 4 5 3 2 1 6 7 2 3 1 7 9 4 1 9 1 8 7 8 6 2 3 8 9 7 6 4 5 4 5 3 3 2 9 5 4 6 2 1 9 8 7 Günler Dakika Saniye SİSTEM 30 HAZİRAN 2015 TARİHİNE KADAR AÇIK KALACAKTIR.
13
“KURUM YÖNETİCİSİ” İlk Yapılması Gereken:
Okul Kurum kodu ile MEBBİS’e girer. Kurum yetkilisi Kurum Standartları Modülünü açar. “Veri Girişi Okul Mevcut Durum Veri Girişi” alt başlığı içerisinde yer alan sorular cevaplandırılır. Kurum Yöneticisi bu işlemleri onayladıktan sonra, öğretmen, veli ve öğrenci anketleri aktif duruma geçecektir.
14
“KURUM YÖNETİCİSİ DEVAM”
Bir kuruma ait imkânları ortak kullanmak durumunda kalan iki ve daha fazla okulda, donatım/eğitim-öğretim mekanları/personel vb. gibi verilerin tahsisi tek bir okul üzerinde kayıtlı olacağından dolayı diğer okula ait bilgilerin yok görülmesi olağandır. Vereceğiniz onay sonrasında diğer “Okul Mevcut Durum” sorularını cevaplamaya başlayabilecek ve aynı zamanda “yönetici, öğretmen, veli ve öğrenci anketleri”ni aktif duruma getirmiş olacaksınız.
15
“KURUM YÖNETİCİSİ DEVAM”
16
“KURUM YÖNETİCİSİ DEVAM”
Önemli Not: Mevcut Durum Veri Girişi sayfasında “Girişi Sıfırla” butonuna bastığınızda tüm veri girişleri (yönetici, öğretmen, veli ve öğrenci anketleri dâhil) sıfırlanır; sisteme en baştan veri girişi yapmanız gerekir.
17
“ÖĞRETMENLER” Öğretmenler sisteme; adresinden kendi MEBBİS kullanıcı adı(T.C. Kimlik No) ve şifresi ile girecekler.
18
“VELİLER ve ÖĞRENCİLER”
VELİLER VE ÖĞRENCİLER sisteme; adreslerindeki bilgilendirme ve duyurular kısmındaki Veli/Öğrenci Giriş Linkine tıklayarak Veliler «Veli TC ve Öğrenci No» Öğrenciler «Öğrenci TC ve Öğrenci No» ile girecekler.
19
“OKUL AİLE BİRLİĞİ ÜYELERİ”
Okul Aile Birliği Başkan ve Üyeleri Kurum yöneticisi tarafından MEBBİS sistemine kayıt edilecek. Okulda veli olan OAB Üyeleri Velilerin girdiği gibi sisteme girerek Anketleri dolduracaklar.
20
HERHANGİ BİR SORUNUZ VAR MI?
SON HAKAN KARS KURUM STANDARTLARI İLÇE KOORDİNATÖRÜ HERHANGİ BİR SORUNUZ VAR MI?
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.