Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanYildiz Aydoğdu Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
AMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21. YÜZYIL BECERİLERİDEĞERLENDİRMEAMAÇÜNİTE ÖZETİÖĞRETİM PROGRAMITASARIM SORULARIKAZANIMLAR21. YÜZYIL BECERİLERİDEĞERLENDİRME *AMAÇ *ÜN İ TE ÖZET İ *Ö Ğ RET İ M *PROGRAMITASARIM *SORULARI *KAZANIMLAR *21. YÜZYIL BECER İ LER İ DE Ğ ERLEND İ RME
3
*DOĞAL SİSTEMLERİ TANIMA *DOĞAL SİSTEMLERLE; İKLİM TOPRAK VE YERŞEKİLLERİ ARASINDA İLİŞKİLENDİRME KURABİLME
4
FARKLI BİTKİ TOPLULUKLARININ ORTAYA ÇIKMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİ BULURLAR. DÜNYANIN ÖRTÜSÜ OLAN BİTKİ TOPLULUKLARININ GENEL ÖZELLİKLERİNİ SINIFLANDIRIRLAR. BİTKİ TOPLULUKLARININ DAĞILIŞI İLE İKLİM VE YERŞEKİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİYİ KURARLAR.
5
TEMEL SORU : DÜNYAYI NASIL GÜZELLEŞTİREBİLİRİZ? ÜN İ TE SORULARI: 1.FARKLI BİTKİ TOPLULUKLARININ ORTAYA ÇIKMASINDA ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER NELERDİR? NELERDİR? 2.BİTKİLER BİZİM İÇİN NEDEN ÖNEMLİDİR?
6
1.MAKİ NEDİR? 2.YURDUMUZDA NEDEN TUNDRA BİTKİ ÖRTÜSÜ GÖRÜLMEZ? 3.SAVAN HANGİ İKLİMİN BİTKİ ÖRTÜSÜDÜR? 4.YAĞMUR ORMANLARI NEDEN YAPRAKLARINI DÖKMEZLER? 5.TAYGA ORMANLARININ DÜNYADA YAYILIŞ ALANLARI NERELERİDİR?1
7
* Kişilerarası beceri sergileme *Sınıf arkadaşlarını değerlendirme *Öğrencilerin ön bilgileri aracılığıyla yeni öğrenecekleri bilgiler arasında bağlantı kurma *Dünyanın farklı yer ve bölgelerinde görülen bitkileri tanıma
8
HEDEFLERİM * Bitki topluluklarını genel özelliklerine göre sınıflandırma. *Bitkilerin genel özelliklerini öğrenmek. *Elde edilen bilgileri harita üzerinde aktarabilme. *Harita ve fotoğraflar kullanarak bitki topluluklarının dağılışı ile iklim ve yer şekillerini ilişkilendirebilme.
9
DEĞERLENDİRME ÖĞRENCİNİN ÜRÜN DOSYASI DERECELENDİRME ÖLÇEĞİ AÇIK UÇLU SORULAR *ÖĞRENCİLERİN ÜRÜN DOSYASI *DERECENLENDİRME ÖLÇEĞİ *AÇIK UÇLU SORULAR *KAVRAM HARİTASI *EŞLEŞTİRME
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.