Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBleda Sisli Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür. Fakat güneyde Cizre’de hüküm süren İzzettin Şir Ruslar tarafından kandırılarak isyan çıkarması sağlandı, Yezidi ve Nasturi’lilerle birleşen İzzettin Şir Musul ve Bitlis dolaylarını yağma ile işgal etti.(1854). Rusların 1853 yılında Türk’lere savaş açması sonunda Dağistan’daki Şeyh Şamil ile işbirliği yapan Şemdinli’li Seyit Taha düşmana savaş ilan etmiştir. Fakat Diyarbakırlı Hacı Timur Ağa asileri tamamen ortadan kaldırdı 1865’te Van Vilayetinin kurulması ile ilçeler Van’a bağlandı. DEMOGRAFİK DURUMDA DEĞİŞİM SÜTUNLARINDA YAŞ GRUPLARININ ORANLARI YÜZDE OLARAK HESAPLANACAK…
3
1926 yılında yapılan Ankara Antlaşması ile Musul ve Hakkari’nin 5 bölgesi sınır dışı kaldı. Nihayet Çölemerik (Hakkari),Gever (Yüksekova),Şemdinan (Şemdinli) ilçelerinden meydana gelen Hakkari Vilayeti kuruldu. Cumhuriyet döneminde bir süre Van Vilayeti içerisinde kaldı.4 Ocak 1936 tarihinde Hakkari tekrar Vilayet olunca Şemdinli de Hakkari’ye bağlandı. SON 4 YILLIK OLARAK GÜNCEL TUTULACAK
4
ŞEMDİNLİ NÜFUS VE EĞİTİM DURUMU
5
DOĞUM: ÖLÜM: = ORAN ARTI DEĞER OLMASINA RAĞMEN BÜYÜME HIZI DÜŞÜKTÜR.
6
Destek-Strateji Geliştirme Hukuk-İnsan Kaynakları Şube Müdürü
Milli Eğitim Müdürü Fahrettin ÇELİK Eğitim Öğretim Şube Müdürü Köksal BULUT Destek-Strateji Geliştirme Şube Müdürü Yakup Kadri ÖZTÜRK Hukuk-İnsan Kaynakları Şube Müdürü Reşat DEMİRTAŞ Şef : VHKİ: Memur : Hizmetli : 4
7
MİSYONUMUZ: Eğitim hizmetini; bilimsel yöntemleri kullanma ,teknolojiden azami düzeyde faydalanma, eşit fırsatlar sunma temelinde yürütme ve bunu sağlayabilmek için ise fiziki yapı, eğitim öğretim materyalleri yönünden kapasitesini geliştirerek verimi arttırmak suretiyle geleceğimizin teminatı yavrularımızı kendilerini gerçekleştirebilen, toplum sorunlarına akıl yoran ve çözümlere katkı sunabilen iyi birer yurttaş ve mutlu bireyler olarak yetişebilmelerine yardımcı olmaktır.
8
VİZYONUMUZ: Eğitim-öğretim süreci içinde, yaşadığı toplumun değerlerine saygı gösteren, kendisine, ailesine ve ülkesine karşı sorumluklarının farkında ve farkındalığının gereklerini yerine getiren, demokratik yaşam kültürünü özümsemiş bireylerin yetişmesini sağlamaktır.
9
OKULLAR Okulöncesi İlkokul ve Ortaokul Orta Öğretim Okul Sayısı :26
Derslik Sayıs :34 Öğrenci Sayısı :444 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı :13 Okul Sayısı : 108 Derslik Sayısı : 281 Öğrenci Sayısı : 12791 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 45 Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : 12 Lojman Sayısı : 85+4 Okul Sayısı : 6 Derslik Sayısı : 81 Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : 6 Öğrenci Sayısı :2270 Derslik Başına Düşen Öğrenci Sayısı : 29 Lojman Sayısı : 1
10
1- Okul öncesi Bağımsız Anaokulu : 2 Derslik Sayısı : 8
Öğrenci Sayısı :92 İlkokul Bünyesinde ; Okul Sayısı :24 Derslik Sayıs : 26 Öğrenci Sayısı :352
11
2-İlkokul ve Ortaokul a) İlkokul Okul Sayısı : 90
Birleştirilmiş Sınıf : 2 Bağımsız İlkokul : ( Köy: , Merkez: 4 ) Derslik Sayısı : , Öğrenci Sayısı : , Lojman Sayısı : c- İmam Hatip Ortaokulu Okul Sayısı :2 Derslik sayısı :tahsisli Öğrenci Sayısı : 253 Lojman Sayısı :----11 2-İlkokul ve Ortaokul b) Ortaokul Okul Sayısı : (köy :9- , Merkez: 3) Derslik Sayısı : tahsisli tahsisli Öğrenci Sayısı : Bilgi Teknoloji Sınıfı Sayısı : Lojman Sayısı : 2 d- Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 37 Öğrenci Sayısı :1629 Bilgi Teknoloji Sınıfı : 2 Lojman Sayısı : 2 RESMİ VE ÖZEL BÖLÜMLERİNDE AÇIK ÖĞRETİM VE YAYGIN EĞİTİM ÖĞRENCİ SAYILARININ TOPLAMA YANSITILMASI İLİN NÜFUSUNA YAKINININ EĞİTİM GÖRDÜĞÜ İZLENİMİNİ VERMEKTEDİR. BU TABLODA BAHSEDİLEN İKİ SÜTUNUN KALDIRILMASI VE YAYGIN EĞİTİM BAŞLIĞI ALTINDA SAYISALLARIN AYRICA VERİLMESİNİN UYGUN OLACAĞI KANAATİNDEYİM…
12
3- Orta Öğretim Okulları b) Anadolu Lisesi Okul Sayısı : 2
a) Anadolu Lisesi Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 12 Öğrenci Sayısı : 1002 Pansiyon durumu var, yatak kapasitesi: Kalan: 300 Erkek 3- Orta Öğretim Okulları b) Anadolu Lisesi Okul Sayısı : 2 Derslik Sayısı : 31 Öğrenci Sayısı : 1066 C) Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi(Kız meslek) Okul Sayısı : 1 Derslik Sayısı : 8 Öğrenci Sayısı : 228 d) İmam Hatip Lisesi Okul Sayısı : 1 Derslik Sayısı : 15 Öğrenci Sayısı :554
13
5-Öğretmenevi 4-Halk Eğitim Merkezi Müdür : 1 Müdür Başyardımcısı: 1
Müdür Yardımcısı : 1 Memur : 2 Hizmetli : 2 Öğretmen : 4-Halk Eğitim Merkezi Öğretmenevi ASO Binası 1998 yılında hizmete açıldı. 48 yatak kapasitesi var. 1 memur 4 tane sözleşmeli personeli var. Müdür : ---- Müdür Yardımcısı : 1 5-Öğretmenevi
14
6-Özel Eğitim Kurumları
1-Rehabilitasyon Merkezi A)Özel Terslale Reh. Merk. B)Özel Nehir Rehabilitasyon Merkezi 6-Özel Eğitim Kurumları 2-MTSK A)Özel Şemdinli MTSK B)Özel Macit MTSK
15
Öğretmen ve Personel Durumu İdareci Sayısı : 75
Okul Öncesi Öğretmeni : 17 Sınıf Öğretmeni : 395 Branş Öğretmeni : 207 KADROLU GENEL TOPLAMI : 602 Ek ders Karşılığı Ücretli Öğretmen : 235 Öğretmen ve Personel Durumu Şef : 2 Memur : 3 Veri hazırlama ve İşletmeni : 5 Hizmetli : 28 Kaloriferci : -- Bekçi : 1 Aşçı : -- İşkur çalışanı : 100 Hizmet alıma çalışanı : 5 İlçe Geneli Çalışan Sayısı : 144
16
Okullaşma Oranı Okul Öncesi Çağ nüfusu: 1210
Kayıtlı öğrenci Sayısı: 444 Okullaşma Oranı: % 36 Okullaşma Oranı İlkokul/Ortaokul Çağ nüfusu: Kayıtlı öğrenci Sayısı: 12791 Okullaşma Oranı: %75 SON 4 YILLIK OLARAK GÜNCEL TUTULACAK, HEDEF SÜTUNUNA STRATEJİK PLANDA YER ALAN HEDEF YAZILACAK… Orta Öğretim Çağ nüfusu: Kayıtlı öğrenci Sayısı: 2270 Okullaşma Oranı: %53
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.