Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler."— Sunum transkripti:

1  BOKEMON NEW WORLD

2   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler

3   Giriş  Oyunun Hikayesi  Oyunun Türü  Hedef Kitle Oyuna Genel Bakış

4   Oyun 3 boyutlu bir aksiyon oyunudur. Oyun kanalizasyonların içinde geçmektedir. Karakterimiz bir dışkıdır ve kanalizasyonun içindeki dolambaçlı boruların içinde ilerlemektedir. Giriş

5   Dışkıların, nesillerini sonlandıracak arıtma sistemine karşı mücadelesi. Oyunun Hikayesi

6   Oyunumuz koşu (runner) oyunudur. Oyunun Türü

7   Oyun herkesin günün her anında oynayabileceği bir oyundur. Bu nedenle 7 yaşından büyük herkes oynayabilir. Hedef Kitle

8   Oynanış  Karakterler  Seviye Tasarımı  Engeller  Silahlar  Oyun Fiziği  Yapay Zeka Oyun Mekanikleri

9   Karakter sürekli ilerlemektedir. Oyuncu ok tuşlarını kullanarak karakteri kontrol eder, karakter sağa sola hareket edebildiği gibi ileri tuşuna basıldığında hızlanabilir, geri tuşuna basıldığında ise yavaşlayabilir. Space tuşuna basıldığında karakter farklı mermilerle düşmana zarar verebilir. Oynanış

10   Ana Karakter  Düşman Karakter (fare, canavar) Karakterler Ana Karakter Fare

11   Mazgal  Pervane  Delik Engeller

12  Seviye Tasarımı  Tüm bölümlerde amacımız boruların içinden ilerleyerek kanalizasyonun çıkışına canlı olarak ulaşmaktır. Bölümlerde ilerledikçe oyun hızlanır, mücadele artar. Her yeni bölümde düşmanlar artar, çeşitlenir ve zorlaşır.

13   Normal : Herhangi bir güç almadan atılan mermi. Bu mermi her atıldığında karakterimizin canından düşürür.  Zeytin Çekirdeği: Hasarı düşük fakat çok seri şekilde atılabilir.  Mısır: Düşmana atıldığında patlayarak düşmana zarar verir.  Boncuk: Arka arkaya duran düşmanları öldürür. Silahlar

14   Ana karakterin boru içinde hareketi  Mermilerin hedefi bulup bulmadığının kontrolü  Engellerin hareketleri. Oyun Fiziği

15   Düşman karakterlerin rastgele borunun içinde önceden belirli olmayan noktalarda oluşması  Düşman karakterlerin ana karakteri fark etmesi ve bunun doğrultusunda hareketi Yapay Zeka

16   Genel Bakış  Arayüz ve menü tasarımı  Karakter Tasarımı  Mekan Tasarımı  Hikaye tasarımı  Karakter ve Mekanın modellenmesi Oyun Görselleri

17   Oyun içi grafikler 2D ve 3D tarzında oluşturulmuştur.  2D: Hikaye tasarımı  3D: Oyun içi modelleme Genel Bakış

18   Ana Menü: Yeni Oyun, Hazırlayanlar, Çıkış  Oyun içi Menü: Ana Menüye Dön, Sesi Kapat  HUD: Sağlık Çubuğu, Özel Mermi Sayısı, Skor Arayüz ve Menü Tasarımı

19  Karakter Tasarımı  Karakterler için yapılan konsept çizimleri

20  Karakter Tasarımı

21   Oyunun ilk bölümü boru içinde geçiyor. Mekan Tasarımı

22   Oyunun açılışında karşımıza çıkan çizgi-öykü türünde, hikayeyi özetleyen çizimlerden oluşmaktadır. Hikaye Tasarımı

23   Ana karakter dışkı ve düşman karakter fare Autodesk Maya programında modellendi ve hareket animasyonu eklendi. Karakter ve Mekanların Modellenmesi

24   Ses Efektleri : Oyun içinde kullanılan ortam sesleri, karakterlere ait sesler ve ekstra gerekebilecek sesler bulundu ve düzenlendi.  Müzikler : Oyunun giriş menüsünde, hikaye arkaplanında ve oyunun oynanışı esnasında çalacak olan müzikler basit düzeyde bestelendi ve kullanıma hazır hale getirilmeye çalışıldı. Ses ve Müzik

25   Unity 3D Oyun motoru olarak Unity 3D tercih edilmiştir. Oldukça kullanışlı bir IDE ile birlikte gelen Unity 3D hiyerarşik blok yapısı, görsel düzenleme ve detaylı property inspector gibi araçların yanında canlı ön izleme barındırması, Unity 3D’yi oldukça kullanışlı hale getiriyor. Teknik Analiz

26   Unity 3D Daha önceki derslerden de rahatlıkla hatırlanabileceği üzere Game Design Tools, bir oyun geliştirme süreci için oldukça kritik bir rol oynamaktadır. Özellikle görsel property inspector ve live preview özellikleri, bu proje kapsamında geliştirme sürecine hız vermek için bolca kullanılmıştır. Teknik Analiz

27   Unity 3D Unity 3D için yazılan projelerin hemen hemen tüm platformlara da aktarılabiliyor olması birçok geliştirici için büyük oranda vazgeçilmez olarak kendisini konumlayabilmiştir. Windows, MacOS, iOS, Android, Xbox360, PS3 ile Unity Web Player yardımıyla web platformuna taşınabiliyor. Teknik Analiz

28   Unity 3D Yazılımcılara herhangi bir oyun motorunun sağlayacağı standart bileşenleri sağlamasının yanı sıra, çeşitli programlama dillerinde (C#, JavaScript, Boo) kod yazma imkanı da sağlayan Unity 3D’nin desteklediği JavaScript scripting dili, yazılım ekibi tarafından daha adapte olunabilir bulunduğu için projemizde tercih edilmiştir. Teknik Analiz

29   Unity 3D Oyunun ana karakteri için kokuşmuşluk ve iz bırakma yetilerinin kazandırılması amacıyla parçacık ve ses efektleri ile motorun fizik kabiliyetlerinden faydalanılmıştır. Oyun geliştirme sürecini oldukça hızlandırmış olması açısından, Unity 3D, ekibin beğenisini kazanmıştır. Teknik Analiz

30  SON #direngeziparki


" BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları