Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun."— Sunum transkripti:

1 Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun

2 Oyunun Amacı Bilgisayarın temel parçalarını, bu parçaların çalışma prensiplerini, bilgisayardaki temel teknik sorunları ve çözümlerini bir oyun ortamında buluşturmak

3 Hikaye Merhaba arkadaşlar Bilgi yarışmamıza hoş geldiniz. Sorularla öğrenmeye var mısınız? Hedefiniz bilgisayarı ve parçalarını öğrenmek, bilgisayarınızdaki sorunları gidermek ise sizleri bu oyuna bekliyoruz.

4 Tasarımda İzlediğimiz Süreç 3D ortamda deneme çalışmaları yaparak QA’da neler yapabileceğimizi gördük Proje konusu belirlendikten sonra Amaç ve Hikayemizi oluşturduk. Amaç ve Hikayeye uygun bir 3D taslağını oluşturduk(Arayüz)

5 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarımında duruma göre değişiklikler yaptık Grup içerisinde iş bölümü oluşturduk. 3D objeler(Bilgisayar bileşenleri), İçerik ve 2D tasarım alanlarında araştırmalar yaptık Bulduğumuz içerikleri amacımıza göre düzenledik.

6 Tasarımda İzlediğimiz Süreç 2D bölüm için deneme tasarımları yaptık. 3D bölüm için bulduğumuz nesneleri TrueSpace programı ile optimize etmeye başladık. 2D alan için ücretsiz asp ve Access database desteği sağlaya web alanı kullandık 3D nesneleri ve Texture ları kendi web alanımıza taşıdık

7 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Arayüz tasarımımıza göre 3D alanımızı tasarlamaya başladık. Yine kendi web alanımızda buluna 3D nesneler üzerinde tasarıma göre düzenlemeler yaptık 2D alanımızı tamamladık ve 3D alanımızla ilişkilendirmeye başladık.

8 Tasarımda İzlediğimiz Süreç Kullanışlılık testini hazırladık ve bu testi kullanıcılara uyguladık Kullanışlılık testi sonuçlarına göre 3D ve 2D alanlarımızda düzenlemeler yaptık ve projeyi en son haline getirdik.

9 Süreçte İyi Giden Olaylar Amaç ve Hikaye’yi oluştururken çok zorlanmadık. Konumuz Bilgisayar olduğu için 3D ortamında bilgisayar parçalarının yerleşimine uygun arayüz tasarımı kolay oldu. 3D nesneleri internetten rahat bulduk ve bizi fazla oyalamadı. Görev paylaşımını iyi yaptık ve süreçte aksamalar pek yaşamadık. Grup arkadaşları birbiri ile uyumlu çalıştı

10 Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Kendi evimizde yada yurdumuzda internet bağlantısı olmadığı için tasarımlarımızı okuldaki laboratuarda yaptık. Laboratuarın her zaman boş olmaması bizim için sıkıntı yarattı. Projeyi çok fazla geliştiremedik.

11 Bir Daha Neleri Farklı Yapardık Hikayeyi değiştirebilirdik. 3d alandaki bilgisayarla ilgili olmayan nesneler yerine bilgisayarla ilişkili nesneler kullanabilirdik. Ev yada daha değişik yapılar oluşturarak bilgisayar parçalarını oralarda kullanabilir, parçaların boyutlarını küçültebilirdik. Soruları ilgili olduğu bölümün yanına koyabilirdik. 2d alanda değişik bir tasarım kullanabilirdik. Kodları kullanarak daha etkileşimli bir tasarım yapabilirdik.

12


"Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları