Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
Üretimden Tüketime Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
2
Ünite Özeti Öğrenciler, isteklerini mevcut kaynaklara göre oluşturması gerektiğini öğrenerek bilinçli tüketici olmanın temellerini oluşturur. Öğrenciler,ilgili ünitelerle üretim,dağıtım ve tüketim ile ilgili temel kavramları öğrenir.Meslekleri tanıyarak, hayatımızı kolaylaştırmak için var olduklarını bilirler.
3
ÖTPS’ler Temel Soru: Her şey nereden geliyor? Ünite Sorusu:
Üretimden tüketime neler biliyoruz? İçerik Soruları: Tüm insanlar için ortak ihtiyaçlar nelerdir?Bunları nasıl ediniyoruz? Herkesin bir mesleği var mı? Neden?
4
Ünite Vizyonu Bu üniteyi geliştirerek
Bir ürünün üretim aşamasından tüketiciyle buluşmasına kadar olan süreçleri göstermek, Öğrencilerimin gelecekte bilinçli tüketiciler olmalarını sağlamak istiyorum. Bu ünite boyunca, öğrencilerimin Mesleklerin önemini kavrayarak,şu an için seçmek istedikleri meslekleri, gerekçeleri ile sunmalarını, Kendi kişisel özelliklerini fark edebilmelerini
5
21. Yüzyıl Becerileri Öğrenciler aşağıdakileri gerçekleştirerek üst düzey 21. Yüzyıl becerilerini geliştireceklerdir: Farklı yer ve zamanlarda geçen temaları bulmak amacıyla konuları analiz ederken Temel Soruları ve Ünite Sorularını kullanma, Fikirlerini toplumda bir izleyici kitleyle paylaşma, Kendi bireysel özelliklerini,düşüncelerini, okuma, yazma, araştırma ve düşünme stratejilerini değerlendirme ve gerektiğinde bunları uyarlayarak değiştirme, Kendi çalışmalarını değerlendirmek için proje değerlendirmelerini kullanma ve akranlarına geribildirim verme.
6
Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme
ÖTPS’leri Kullanarak Öğrencilerin bir ürünün başlangıcından bize gelene kadar geçirdiği aşamaları ile ilgili düşüncelerini Meslekler ve özellikleri hakkında bildiklerini öğrenin. 21. Yüzyıl becerilerini ölçün Geleceğin mesleklerini belirleyebilme becerisi.
7
Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme
Ölçme sonucu ulaştığım bilgileri şu amaçlarla kullanabilirim: . Öğrencilerin yanlış ön bilgilere sahip olduğu bölümlerine odaklanma. Sorularının yanıtlarını bulabilecekleri etkinlikler düzenleme. Öğrenciler bu bilgileri şu amaçlarla kullanabilir: Sorularını, geçmiş ünitelerdeki sorularla karşılaştırma. İlgi ve yeteneklerini keşfederek geleceğe ilişkin hedefler belirleme.
8
Geribildirim İhtiyacı
Öğrencilerin açımlama ve özete ihtiyaç duymadan konuyu anlamalarına yardımcı olabilecek yöntemlere gereksinim. Öğrencileri üst düzey düşünme becerilerini ölçebilmek için yardıma gereksinim.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.