Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Benzer bir sunumlar

... konulu sunumlar: "EuroPeek - Litvanya Toplantısı 05-09 Mayıs 2013 Katılımcılar: Naci CANDAN (Müdür Yardımcısı) Ali TAN (Bilişim Ö ğ retmeni) Tarık BA Ğ RIYANIK (Bilişim."— Sunum transkripti:

1 euroPeek - Litvanya Toplantısı 05-09 Mayıs 2013 Katılımcılar: Naci CANDAN (Müdür Yardımcısı) Ali TAN (Bilişim Ö ğ retmeni) Tarık BA Ğ RIYANIK (Bilişim Ö ğ retmeni)

2 5 Mayıs – Vilnius’a Ulaşım Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan önce Riga (Letonya) sonra da Vilnius’a aktarma yaptık Novotel oteline yerleşerek akşam yeme ğ ine katıldık

3 6 Mayıs – Gezi, Klaipeda Yolculuk Sabah tüm 11 katılımcı ile buluşarak Vilnius içinde kısa bir gezi yaptık (2 saatlik) Trakai’ye minibüs ile ulaşarak eski Türk köyünü ve kaleyi gezdik (yarım saat uzakta) Klaipeda’ya minibüs ile ulaşarak yurtta ayrılan yerlere yerleştik (3 saatlik bir yol)

5 7 Mayıs – Klaipeda Turizm Okulu Okul içinde kısa bir tanıtım gezisi yaptık «European Cake» gününü şekerpare ile yaptık «Giyim ve Hizmet» okulunu gezdik, kısa bir kıyafet gösterisi izledik Bira yapım yerine gittik (Deniz Feneri) Okula dönerek tiyatro salonunda ö ğ renci ve ö ğ retmenlerin müzik gösterisini izledik Akşam yeme ğ inde sertifika töreni yapıldı, izlenimler soruldu

9 8-9 Mayıs – Vilnius’a Dönüş 8 Mayıs günü Vilnius içinde gezdik 9 Mayıs Türkiye’ye dönüş yaptık Vilnius

"EuroPeek - Litvanya Toplantısı 05-09 Mayıs 2013 Katılımcılar: Naci CANDAN (Müdür Yardımcısı) Ali TAN (Bilişim Ö ğ retmeni) Tarık BA Ğ RIYANIK (Bilişim." indir ppt