Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Istanbul Stock Exchange GOLDS
Frankfurt Stock Exchange GKU Berlin-Bremen Stock Exchange GKU USA – OTC (ADR) GDASY
2
Goldaş... Kuyumculuk sektörünün lider markası Yurtdışında hakimiyet Benzersiz teknoloji ve kalite Türkiye’nin ilk halka açık kuyumculuk şirketi Sektöründe lider bir grubun lokomotif şirketi
3
Goldaş Tarihçe 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter, İstanbul'da, Yalınkaya Grubu tarafından kuruldu. 1994 ABD temsilciliği hizmete girdi. 1999 Goldaş Kuyumculuk, İMKB'de halka açılan ilk kuyumculuk şirketi oldu. 2000 Türkiye'de ilk kuyumculuk mağaza zincirinin adımları, Goldaş markası ve güvencesiyle, Ankara, İstanbul ve İzmir'de atıldı. 2002 Goldaş Uluslararası Kıymetli Madenciler Birliği'ne üye oldu.
4
Goldaş Hedef ve İlkeler
Faaliyet gösterilen her ülkenin kültürüne, geleneklerine, kanunlarına uymak; sosyal ve yönetimsel faaliyetlerle sorumlu şirket olarak davranmak Bu yörede oluşmuş olan tarihsel yaratıcılığı kullanarak insan aklını ve ustalığını teknoloji ve sistemlerle buluşturarak kullandıkça eksilmeyen zerafetteki ürünleri bir plan içinde sunmak; bu yönde trendler oluşturmak Altın kullanarak sunduğu özgün ve yaratıcı ürünleri dünya çapında sunmak, trendleri belirleyen, önde giden marka olmak
5
Türk kuyumculuk sektörünün tasarım ve üretimde öncü firması
Goldaş İstanbul’daki tesislerinde yılda 18 milyon adet üretim kapasitesine sahiptir. 15 yıllık tarihine rağmen, Goldaş’ın uluslararası alanda güçlü bir marka tanınırlığı vardır.
6
Türk kuyumculuk sektörünün lideri
Goldaş, İstanbul Sanayi Odası’nın her yıl açıkladığı “Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Şirketi” araştırmasında, 2008 yılı (üretimden satış) cirosuna göre 30 basamak ilerleyerek 30. sıraya yükseldi. Goldaş Kuyumculuk satış hasılatı, net aktifler ve özsermaye rakamlarına göre sektörünün lideri konumunda bulunmaktadır.
7
Türk kuyumculuk sektörünün lideri
Uluslararası Danışmanlık ve Denetim firması Deloitte tarafından hazırlanan “Tüketici Ürünleri Sektörünün Küresel Güçleri 2009” raporunda dünyadaki 250 büyük üretici arasında bulunan Goldaş Kuyumculuk listeye 200. sıradan girmiştir. Goldaş aynı zamanda “Dünyanın En Hızlı Büyüyen 50 Tüketici Ürünü Şirketi” arasında dünyanın en hızlı büyüyen 8. şirketi olarak önemli bir atak yapmıştır. Goldaş, Türk Patent Enstitüsü’nün (TPE) 2007 yılı Patent Ödülleri Töreninde “Marka” dalında ödül alan tek kuyumculuk şirketi oldu.
8
Türk kuyumculuk sektörünün lideri
Goldaş “İnovasyonda En İyi 30 Şirket” arasında yerini aldı. Yeni ürün ve markalar yaratarak bunlar için daha önce uygulanmamış satış ve pazarlama yöntemleri geliştiren Goldaş, sektöründe çok sayıda ilke sahip olan öncü bir şirket konumunda yer alıyor.
9
Türk kuyumculuk sektörünün lideri
Chip Gold En Başarılı 20 Yeni Ürün Arasında. Capital’in “Son 3 Yılda Pazara Sunulan En Başarılı 20 Yenilikçi Ürün” sıralamasında ChipGold 13. oldu. Goldaş, Chip Gold ile altını sadece kuyumculardan alınabilen bir ürün olmaktan çıkararak çok kolay ulaşılabilen, farklı satış ve gram seçenekleri ile rahatlıkla satın alınabilen bir ürüne dönüştürdü.
10
Kuyumculuk fuarlarına katılım 2008 yılında katıldığımız fuarlar
Büyüme stratejisi doğrultusunda Goldaş dünya çapında önemli uluslararası kuyumculuk fuarlarına katılmaktadır. 2008 Yılı Fuar Listesi 9-11 January Germany PSI Messe 10-13 January China Macau Int. Jewellery&Watch Fair 13-20 January Italy Vicenza First 2008 22-23 January Merchandising Messe 27 Feb-2 March Thailand Bangkok Gems&Jewellery Fair 28 Feb-2 March China Shenzhen Int. Gold,Jewellery&Gems Fair 26-30 March Turkey Istanbul Jewelry Show Mart 2008 3-10 April Switzerland Baselworld 2008 15-17 April UK Promotional Marketing Exhibition 2008 28 April-1 May Hong Kong Gifts&Premium Fair 2008 17-21 May Vicenza Charm 2008 30 May-3 June USA JCK Las Vegas 2008 4 - 8 July Tendence Lifestyle 2008 6-10 Sep Vicenza Choice 2008 13-17 Sep Shenzen International Jewellery Fair 17-21 Sep Hong Kong Hong Kong Int. Jewellery&Watch Fair 2008 November Vietnam Int. Jewelry&Watch Fair Vietnam
11
Dünya çapında bilinen bir dünya markası olmaya aday
Goldaş 5 kıtada 48 ülkeye ürünlerini ihraç etmektedir. Sektörünün en büyük ihracatçılarından olan Goldaş’ın yurtdışı satışları cirosunda önemli pay tutmaktadır. Şirket’in serbest bölgede bir şubesi ve ithalat-ihracat işlemleri için iki dış ticaret firması bulunmaktadır.
12
Uluslararası büyüme ağı
Uluslararası alanda büyüme stratejisine paralel olarak ilk temsilcilik ofisini 1994 yılında ABD’de açan Goldaş’ın, İngiltere, Almanya, B.A.E., Rusya, Çin ve Hong Kong’da olmak üzere toplam 7 adet temsilcilik ofisi vardır. Grup, mevcut temsilciliklerin sayısını artırarak ve franchising faaliyetleri yoluyla büyümeyi sürdürmeyi amaçlamaktadır. Devralmalar, büyük mağazaların kuyumculuk departmanlarının işletilmesi ve birleşmeler yoluyla hedef piyasalara girerek büyüme stratejisine devam etmeyi planlamaktadır.
13
Mağazalar Yurtiçinde Goldaş Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş.’ye ait olan yurtdışında ise bayilik sistemi ile açılan ve Goldaş adını taşıyan mağaza sayımız toplamda 117’e ulaştı. Goldaş, Assortie ve Danthel isimli mağazalarımız Türkiye, Rusya, Çin, Romanya ve Almanya’da yer almaktadır. Mağazalarımız: Türkiye 86 Rusya 24 Çin 2 Romanya 3 Almanya 2
14
Satış Kanalları E-Ticaret: www.goldas.com www.chipgold.com
Ofisler (Toptan) New York, ABD Londra, İngiltere Moskova, Rusya Dubai, BAE Düsseldorf, Almanya Shangay, Çin Mağazalar* Türkiye Istanbul Ankara Antalya Çanakkale Bodrum Aydın Adana Mersin Muğla Çorlu Lüleburgaz Kocaeli Konya Uşak Zonguldak Ereğli Global Rusya Çin Romanya Almanya E-Ticaret: * Goldas & Assortie mağazaları için Lütfen sitemizi ziyaret ediniz.
15
Yurtiçi ve yurtdışı piyasalar için zorlu hedefler
Grup, perakende mağazalarının sayısını artırmayı planlamaktadır. Yurtiçinde önemli alışveriş merkezleri ve mağazalarında da Goldaş ürünleri satılmaya başlanacaktır.
16
Satış ve pazarlamada gelişmiş yöntemler
Goldaş, 2000 senesinde oluşturduğu kurumsal websitesi ile tüm dünyaya online satış yapmaktadır. Websitesi üzerinden, sipariş, stok ve teslimat süreleriyle ürünlerin satış ve satış sonrası takibi seri ve düzenli olarak kontrol edilebilmektedir. Goldaş, 1994 senesinde oluşturduğu CD-ROM kataloğu ile uygulamaya koyduğu kombine pazarlama ve satış operasyonlarıyla sektöründe bir başka ilke daha imza atmıştır.
17
Sektörün ilk ISO 9001 Kalite Sertifikalı şirketi
Kurumsal yapılanma çalışmalarının bir sonucu olarak, Goldaş sektörün ISO 9001 Kalite Belgesi ile üretim yapan ilk ve tek şirketidir. Tasarım ve üretimin her aşamasında son teknolojiyi kullanan Goldaş sektöründe ilk Ar-Ge laboratuarını kurmuştur.
18
Zengin ürün portföyü ve yüksek kalite
Goldaş, kültürel ve bölgesel farklılıklardan kaynaklanan değişik müşteri tercih ve zevklerine cevap verecek yüksek kaliteli ürün portföyüne sahiptir. Bu amaçla her yıl yeni ürünü piyasaya süren şirketin portföyünde 'den fazla model yer almaktadır.
19
Sektörün halka açık ilk ve tek şirketi
Goldaş hisseleri Aralık 1999’da İMKB’de işlem görmeye başlamıştır. Şirket’in Ekim 2001’de basılan Amerikan Depo Sertifikaları (ADR) ABD Tezgahüstü piyasasında (OTC); C Tipi hisseleri ise 2005 yılından itibaren İMKB’nin yanısıra Frankfurt ve Berlin-Bremen borsalarında işlem görmektedir. Goldaş, Tokyo Altın Borsası (TOCOM), Dubai ve Hong Kong Borsaları, Uluslararası Kıymetli Madenler Enstitüsü (IPMI) ve The Silver Institute üyesidir.
20
Markalar & Ürünler
21
“Yepyeni bir konsept... Ürünüyle, paketiyle, satış kanalları, satış tekniği ve pazarlama yöntemleriyle eşi benzeri olmayan bir marka” Silver D’sign ürünleri, Türk kuyumculuk sektörünün lider firması Goldaş markasıyla ISO 9001 kalite belgeli tesislerinde ileri teknoloji ile üretilmektedir. 925K saf gümüşten imal edilen ürünlerin yapımında sağlığa zararlı hiçbir madde kullanılmamakta ve kullanılan ekstra özel kaplama tekniği ile oksitlenme ve alerji oluşumunun önüne geçilmektedir. Ürünler iki çeşit özel ambalajlama tekniği ile satışa sunulmaktadır; vakumlu ambalaj ve pencereli kutular.
22
Orjinal lisans & marka 925 K saf gümüş Oksitlenmeyi önleyici PCP kaplama ISO 9001 sertifikalı üretim tesisleri Özel ambalajlama POS & pazarlama malzemesi desteği Geniş ürün çeşidi Ürün portföyüne sürekli eklenen yeni lisanslar RPT teknolojisi ile hızlı ürün gelişimi
23
Lisanslar & Koleksiyonlar
NBA Basketball League AS ROMA FC Bayern Munchen Hamburger Sport- Verein Galatasaray SK Besiktas JK Fenerbahce SK
24
Altın ve pırlantanın eşsiz uyumu; Goldaş tasarımcılarının ellerinde yeniden hayat buldu.
Goldaş kalitesiyle yaratılan Diamond D’sign tüm dünya kadınlarının ilgisini çeken, aynı zamanda aşk ve tutkunun sembolik anlamı pırlanta’nın altınla birleşmesinden yaratılan yüzlerce örnekte kendini gösteriyor.
25
ChipGold “Herkese uygun küçük bir külçe altın”
Chipgold 24 ayar altından imal edilmiş (%99,5 saflıkta), üreticisinin damgasını taşıyan, altı ayrı güvenlik noktası ile kalitesi ve saflığı güvence altına alınmış ve kolay taşınabilmesi için sertifikası ile birlikte kredi kartı boyutlarında ambalajlanmış olan minik külçe altındır Goldaş ChipGold tüm dünyada geçerli olan bir yatırım aracıdır. Paranızın geçmediği bir çok ülkede bile para yerine geçebilir. Goldaş ChipGold %99,5 saflıkta Külçe Altındır. Bu nedenle değeri Londra Altın Borsasında işlem gören Ons/ $ (USD) paritesinden hesaplanır. Dünyanın bir çok ülkesinde Goldaş ChipGold’unuzu Londra Altın borsası altın değeri üzerinden bozdurabilirsiniz.
26
Goldaş Mağazaları
27
Goldaş Mağazaları
28
Goldaş Mağazaları
29
Mağaza Konsepti Hediye almanın yeni adresi, Assortie mağazaları…
Goldaş Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. , yepyeni bir mağaza konsepti ile tüketicinin karşısına çıktı: Assortie… Assortie markası, herkesin kendisi ya da sevdikleri için farklı hediye alternatifleri bulabilmesinden hareketle tasarlandı. Assortie; tasarımı, ürün yelpazesi ve trendi çizgisi ile tüm beklentilere yanıt verebilecek geniş bir ürün yelpazesine sahip. Assortie koleksiyonları arasında; kolyelerden yüzüklere, bilekliklerden küpelere, çantalardan şapkalara, kalemlerden resim çerçevelerine, cüzdanlardan şallara kadar yüzlerce çeşit takı ve aksesuar bulmak mümkün.
30
Mağaza Konsepti Assortie’nin ürün yelpazesi bunlarla da sınırlı değil. Eğlenceli, renkli, canlı ve dinamik ürün portföyünün mağaza tasarımına da yansıdığı Assortie’de, Silver D’sign markalı ürünler de müşterilerin beğenisine sunuluyor. Günün trendi çizgileri yansıtan tasarımlarıyla göz dolduran Assortie, hemen hemen tüm ürünlerinde kullanılan doğal taşlar ile dikkat çekiyor.
31
Assortie Mağazaları
32
Temsilciliklerimiz GOLDAS KUYUMCULUK SANAYİ İTHALAT İHRACAT A.Ş.
Merter Keresteciler Sitesi, Ihlamur Sokak No: Gungoren - Istanbul - Turkey Tel: 90 (212) Fax: 90(212) - Temsilciliklerimiz U.K. GOLDART (UK) LTD. 100 Hatton Garden, Suite 115/116 London, EC1N 8NX Tel: 44(20) (800) Fax: 44(20) U.S.A. GOLDART INTERNATIONAL, INC. 110 West 40th Street Suite: 2004 New York, NY 10018 Tel: 1(212) Fax: 1(212) GERMANY GOLDAS GmbH Rodenbacher Chaussee 6 D Hanau Tel: 49(61) Fax: 49(61) U.A.E. GOLDAS (L.L.C.) Al Mamzar Center, 1st Floor, Office No:3, P.O.Box: Dubai Tel: 971(4) Fax: 971(4) RUSSIA GOLDAS LTD. Troy Business Park, 1 Graivoronovsky Proezd NO:20 109518, Moskow Tel: 7 (495) Fax: 7(495) CHINA GOLDAS SHANGHAI TRADING CO., LTD. 24G Yan Dang Mansion, No:107 Yan Dang RD., Luwan District, Shanghai, China Tel: 86 (21) Fax: 86 (21) HONG KONG GOLDAS (HK) TRADING CO LTD. Suit C6 30/F Pearl City Mansion Paterson St. Causeway Bay Tel: (852) Fax: (852)
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.