Sunuyu indir
1
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Öğr. Gör. ÖZGÜR ÇENGEL İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
2
Emlak Pazarlaması Emlak Sektörüne Genel Bakış
Sektördeki Tehditler ve Fırsatlar Pazarlamanın Tanımı Emlak Pazarlaması İlkeleri Pazarlama ve Satış
3
Pazarlama ve Satış- Gelişim Süreçleri
Üretim Anlayışlı Dönem- Rekabet Minimum düzeyde Satış Anlayışlı Dönem- Satış Odaklılık Modern Pazarlama Dönemi- 21. yy Pazarlama Çabaları
4
Emlak Pazarlamasında Süreçler
AR-GE, Emlak Pazarlama Araştırmaları Pazarlama Araştırma Konuları İş Takibi ve Pazarlama Çevresi Dış ve İç Çevre Faktörleri Portföy Oluşturma ve Pazar Bölümlendirme Pazar Bölümlendirme Stratejileri
5
Pazarlama Araştırmaları ve Pazar Bölümlendirme Stratejileri
Pazarlama Araştırma Süreci Veri Toplanması ve Veri Analizi Pazar Bölümlendirme Stratejileri 1- Demografi 2- Coğrafi 3- Sosyal Yapı
6
Emlak Pazarlama Pazarlama Ve Tüketici Davranışları
Tüketici Satın alma Karar Süreci Satın Alma Karar Tipleri Satın Alma Süreci Modeli Alım, satım ve Kiralama Para Tahsili
7
Süreçler- Devam…. Muhasebe Bilgi İşlem Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Stratejisi
8
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşterinin Artan Önemi Müşteri Sadakati Veri Tabanlı Pazarlama Emlak Pazarlamasına Dair Uygulamalar
9
Emlak Pazarlama Karması (4P)
Emlak Pazarlamasında Mamul Stratejileri Markalaşma Servis ve Kalite Stratejileri Fiyat Stratejileri
10
Emlak Pazarlamasında Fiyatı Etkileyen Faktörler
Gayrımenkul Alım Maliyeti Gayrımenkule Olan Talep Rekabet Durumu Hedef Alınan Pazar Payı Maliyete dayalı fiyatlandırma Talebe dayalı fiyatlandırma Rekabete dayalı fiyatlandırma
11
Tutundurma Çabaları Reklam- Kitlesel İletişim Halkla İlişkiler
Kişisel Satış- Yüz yüze görüşmeler Satış Geliştirme- Sergiler ve Fuarlar
12
Emlak Pazarlaması- Dağıtım Faaliyetleri
Doğrudan Dağıtım Dolaylı Dağıtım Dağıtım kanalının seçimini etkileyen faktörler
13
Hizmet Pazarlaması Hizmetin tanımı Hizmetlerin özellikleri
Hizmet grupları Hizmet pazarlamasında stratejiler
14
Hedef Pazar Seçimi Hangi Pazar bölümü en büyük fırsatları sunmaktadır?
Hedef Pazar olarak kaç bölüm seçilmelidir? İşletmenin amaçları, güçlü yönleri, rekabet durumu, kar potansiyeli, firma imajı göz önünde bulundurulmalıdır.
15
Sonuç Ürün Fiyat Tutundurma Dağıtım
Tüketici Davranışları, Pazarlama Araştırmaları, Pazar Bölümlendirme Stratejileri
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.