Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAba Dogu Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
LADİK İLÇESİ İLK VE ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIK DÜZEYLERİ VE OKUMA GÜDÜLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ ÖĞR. GÖR. KADİR YALINKILIÇ ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
2
ARAŞTIRMANIN AMACI Araştırmamızın başlıca amacı ayrı boyutlar çerçevesinde öğrencilerin okumaya güdüleyici etmenlere etmenlerle karşılaşma durumlarını okul ve cinsiyet değişkenleri bağlamında betimlemektir.
3
ARAŞTIRMA SORULARI 1. Kitap boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 2. Öğretmen boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 3. Aile boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır? 4. Arkadaş boyutu çerçevesinden öğrencilerin okumaya isteklendirici etmenlerle karşılaşma durumu okul ve cinsiyet değişkenlerine göre nasıl bir görünüm sunmaktadır?
4
VERİLERİN ÇÖZÜMLENMESİ Toplanan veriler SPSS 17.0 istatistik paket programına yüklenerek çözümlenmiştir. Çözümleme işleminde alt boyutları oluşturan her bir etmene ilişkin aritmetik ortalamalar ve standart sapmalar alınmış ve bu sayısal değerler tablolar halinde cinsiyet ve okul değişkenlerine göre ayrıştırılarak sunulmuştur. Çözümleme yaparken 1.00-1.80 aralığı HİÇBİR ZAMAN 1.81-2.60 aralığı ENDER OLARAK 2.61-3.40 aralığı ARA SIRA 3.41-4.20 aralığı SIK SIK 4.21-5.00 aralığı HER ZAMAN olarak kodlanmıştır.
8
DÜZENLİ KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.