Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

UNILEVER DÜNYA - 40 MİLYAR EURO CİROSU İLE - GIDA, EV VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ ALANINDA 150 ÜLKEDE FAALİYET GÖSTEREN, - 155,000 ÇALIŞANI, - 400 MARKASI.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "UNILEVER DÜNYA - 40 MİLYAR EURO CİROSU İLE - GIDA, EV VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ ALANINDA 150 ÜLKEDE FAALİYET GÖSTEREN, - 155,000 ÇALIŞANI, - 400 MARKASI."— Sunum transkripti:

1 UNILEVER DÜNYA - 40 MİLYAR EURO CİROSU İLE - GIDA, EV VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ ALANINDA 150 ÜLKEDE FAALİYET GÖSTEREN, - 155,000 ÇALIŞANI, - 400 MARKASI OLAN, - ULUSLARARASI GÜCÜYLE, YEREL DEĞERLERİ BİRLEŞTİREN VE DE - HERGÜN 150 MİLYON KİŞİNİN HERHANGİBİR ÜRÜNÜNÜ KULLANDIĞI BİR ULUSLARARASI PAZARLAMA ŞİRKETİ

2 UNILEVER TÜRKİYE - 1952 DEN BERİ TÜRKİYE’DE FAALİYET GÖSTEREN, - 2004 DE 75 MİLYONU İHRACAT OLMAK ÜZERE - 1 MİLYAR EURO LUK CİROSU OLAN, - ÜÇÜ ÇAY, ÜÇÜ GIDA,BİRİ EV VE KİŞİSEL BAKIM OLMAK ÜZERE 7 FABRİKASI OLAN, - 22 LİDER VEYA KUVVETLİ İKİNCİ MARKASI OLAN, - ULUSLARARASI GÜCÜYLE, TÜRK DAMAK ZEVKİ VE GELENEKLERİNİ BİRLEŞTİREN VE DE YEREL DEĞERLERE SAYGI GÖSTEREN BİR PAZARLAMA ŞİRKETİ

3 EV VE KİŞİSEL BAKIM Omo Rinso Yumoş Domestos Cif Elidor Clear Dove Rexona Signal Lux Axe GIDA Sana Becel Lipton Knorr Algida Magnum, Max, Cornetto, Carte d’or, Viennetta Komili Calve Food Service markaları UNILEVER TÜRKİYE’NİN MARKALARI (PAZAR LİDERİ VEYA KUVVETLİ İKİNCİ)

4 - Kayıt dışı ile mücadele etkin bir şekilde sürdürülmeli, vergi denetimleri arttırılmalı ve verginin tabana yayılması amacıyla yaygınlaştırılmalı, arttırılmalı ve verginin tabana yayılması amacıyla yaygınlaştırılmalı, - SSK primleri düşürülerek istihdam desteklenmeli, - Kurumlar vergisi - daha da düşürülmeli/teşvikler kaldırılmalı veya - daha da düşürülmeli/teşvikler kaldırılmalı veya - teşvik Türkiye vizyonuna paralel olarak “sektörel” olarak ele alınmalı, - teşvik Türkiye vizyonuna paralel olarak “sektörel” olarak ele alınmalı, - AB ile ilgili mevzuat uyumu biran önce sağlanmalı, - Küçük ve orta ölçekli tesislerinin finansman, teknik ve fiziki alt yapıları iyileştirilmeli, yapıları iyileştirilmeli, - Sınai Mülkiyet hakları daha iyi korunmalı - Marka ve tasarım korunmalı - Marka ve tasarım korunmalı - Sahte ve taklit mallarla mücadele edilmeli - Sahte ve taklit mallarla mücadele edilmeli - İhtisas mahkemeleri arttırılmalı - İhtisas mahkemeleri arttırılmalı - Mali ve cezai yaptırımlar arttırılmalı, - Mali ve cezai yaptırımlar arttırılmalı, - Gümrük oranları sık sık değiştirilmemeli. GENEL BAŞLIKLAR

5 SEKTÖREL BAŞLIKLAR - Gıda güvenliği üst seviyeye çıkarılmalı, “Gıda İşleri Genel Müdürlüğü” kurulmalı,yetkiler tek elde toplanmalı, kurulmalı,yetkiler tek elde toplanmalı, - 5179 sayılı “Gıda Kanunu” günün ihtiyaçlarına göre revize edilmeli, - Eksik kodeksler tamamlanmalı, - Fonksiyonel gıdaların üretilebilmesi amacıyla etiketleme kanununun çıkarılması son derecede olumludur, sektörün önü açılmıştır, çıkarılması son derecede olumludur, sektörün önü açılmıştır, - Deterjan ve Kozmetikte izin alma mecburiyetinin kalkmasından sonra adil rekabet ve halk sağlığı açısından piyasa gözetim ve denetimleri adil rekabet ve halk sağlığı açısından piyasa gözetim ve denetimleri arttırılmalı, arttırılmalı, - Bu amaçla araç gereç ve laboratuar eksiklikleri tamamlanmalı, bütçeler arttırılmalı, bütçeler arttırılmalı, - Deodorantlardan, saç kremlerinden lüks mallara uygulanan ÖTV kaldırılmalı, - Çayda Gümrük kapısının teke indirilmesi uygulamasına son verilmeli, Çay, kontrol ve fiyat tespiti amaçlı Çaykur’a gitmemeli, Çay, kontrol ve fiyat tespiti amaçlı Çaykur’a gitmemeli, Kaçak çayın yurda girişi mutlaka engellenmelidir. Kaçak çayın yurda girişi mutlaka engellenmelidir.


"UNILEVER DÜNYA - 40 MİLYAR EURO CİROSU İLE - GIDA, EV VE KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ ALANINDA 150 ÜLKEDE FAALİYET GÖSTEREN, - 155,000 ÇALIŞANI, - 400 MARKASI." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları