Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010."— Sunum transkripti:

1 HAFTA III KISIM 2

2 Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010

3 Ambalaj Fuarı – 2009 TÜYAP

4 Fuar1 Video Fuara Katılmanın Avantajları Nelerdir?

5 Firmalar Fuara Girmek İçin Nasıl Hazırlık Yapmalılar?

6 Fuar Hazırlıkları Fuar Öncesi Hazırlıklar Fuar Sırası Hazırlıklar Fuar Sonrası Hazırlıklar

7 Fuar2 Video Fuar Hazırlıkları

8 Fuarlarda Sıcak Satış Yapılır mı?

9 Açıkhava Reklamları

10 Türkiye’de ilk billboardlar 1985 yılında Ankara’da kullanılmaya başlanmıştır. Açıkhava reklamlarının bazıları şunlardır: Billboardlar Raketler Megaboardlar Duvar ve çatı reklamları Transit reklam araçları Taşıt içi Taşıt dışı Afiş ve panolar

11 Açıkhavada Yer Alan Reklamların Avantajları Sizce Nelerdir?

12 Bir Reklam Ortamı Olarak Açıkhava Reklamlarının Avantajları Boyutu yüzünden dikkat çekiciliği yüksektir Sık sık yenilenebilir, esnek bir reklam aracıdır. Hedef kitle kaçınılmaz olarak reklama maruz kalır. Dijital teknoloji kullanımı ve üç boyutluluk izlenimi verilebilmesi Farklı uygulamalar yapılabilir

13 Bir Reklam Ortamı Olarak Açıkhava Reklamlarının Dezavantajları Araçla seyahat ederken reklam panoları dikkat çekmeyebilir Hedef kitle seçimi zayıftır. Kimin panonun önünden geçtiği bilinemez. Coğrafi olarak avantajlıdır. Panonun üzerinde çok fazla şey anlatılamaz. Yan yana sıralanmış olması mesajın etkinliğini azaltır Reklam dış ortamdan zarar görebilir


"HAFTA III KISIM 2. Uluslararası Seramik Fuarı – TÜYAP 2010." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları