Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanDincay Oguz Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
HAFTA III KISIM 4
2
Raketler
3
118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli
4
Otobüs Durakları
5
Megaboardlar (Megalight)
6
3 ayrı görseli kısa zaman aralıklarıyla sunar 3m, 4m, 5m ebatlarında olabilir
7
Silindir Reklam 317X118 cm
8
Duvar ve Çatı Reklamları
9
Cam Cephe
10
Parapet
11
Otobüs Giydirme
12
Full kaplama Şerit reklam Arka tarafın giyidirilmesi
13
Doğrudan Postalama Hedef kitleye mesaj taşıyan föy, katalog, mektup, posta kartı, fiyat listesi, broşür gibi reklam malzemelerinin hedef kitleye posta aracılığıyla ulaştırılmasıdır. Doğrudan postalamada reklam kampanyası ile uyumluluk göstermelidir.
14
Bir Reklam Ortamı Olarak Doğrudan Postalamanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları Tüketiciye birebir seslenilir Broşür ve el ilanları kullanıldığında ekonomiktir Hedef kitle doğru tespit edilirse mesaja cevap verme oranı yüksektir Hedef kitlenin tepkisi çabuk ölçülebilir Dezavantajları Hedef kitlenin adreslerini belirlemek zahmetli ve zaman alıcıdır Yapım maliyetinin ucuzluğuna rağmen ulaşılan kişi açısından pahalıdır Dikkat çekmede sınırlı olabilir
15
Dünyanın İlk Sinema Reklamı Hangi Yılda Yayınlanmıştır?
16
1897
17
Sinema Dünyanın ilk sinema reklam filmi Admiral Sigaralarının reklamıdır.
18
Bir Reklam Ortamı Olarak Sinemanın Avantajları - Dezavantajları Avantajları İzleyici reklamdan kaçamaz Güçlü ses sistemleri sayesinde reklamın etkisi güçlüdür Hedef kitlesini seçebilir Dezavantajları Ulaştığı kişi sayısı sınırlıdır Genelde televizyon reklamlarının aynısı yer alır
19
Sponsorluk Nedir?
20
Sorumluluk Sahibi Reklam: Sponsorluk Diyebilir miyiz?
21
Sponsorluk bir şirketin adını, ürününü ya da hizmetini tanıtmak amacı ile bir sanat ya da spor kuruluşuna paralı ya da parasız olanaklar sağlamasıdır.
22
Sponsorluk Bir reklam aracı olarak sponsorluk şu amaçları taşır: Satış hacmini artırmak, marka imajını ve şirket saygınlığını geliştirmek, marka bilincini arttırmak Ürünleri desteklemek Farklı reklam ortamlarını kullanmak
23
Sponsorluk Örnekleri Düşünelim
24
Ma ğ azada Alı ş veri ş Ederken Satın Alma Kararınıza Ne Etki Eder?
25
Satış yeri reklam uygulamaları, tanıtım amacıyla bir mağazada satışları sağlamak, ürün ve hizmetlerin reklamlarını yapmak için kullanılan gösteri, işaret, yapı ve uygulamalardır. P.O.P
26
P.O.P. Uygulamaları Özel vitrin düzenlemeleri Kasa yanındaki standlar Posterler Mağaza anonsları Özel raflar Satış makineleri Yer grafikleri
27
Yaratıcı P.O.P Uygulamaları
28
Reklam Ortamı Olarak İnternet
29
İnternet’in Gelişimi Hakkında Ne Biliyorsunuz?
30
Amerika Birleşik Devletleri Savunma Bakanlığı (1957) ARPA (Advanced Research Project Aceny) Türkiye 1995
31
İlk İnternet Reklamı Hangi Tarihte Yayınlanmıştı?
32
1994 www.hotwired.comwww.hotwired.com – ilk Banner
34
İlk Ticari Arayüzlü İnternet Programı Netscape Nevigator
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.