Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBerke Benli Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı görüp, tıklayıp, dönüşüm gerçekleştiren kullanıcılar Reklamlarınızı görüp daha sonrasında işlem gerçekleştirip dönüşüm sağladığı kullanıcılar olmak üzere iki şekilde gerçekleşir.
3
Sitelerin ziyaret edilme oranını değerlendirmeye, ziyaretçi davranışlarını ve reklam gayretlerinin etkinliğini analiz etmeye yarayan araçtır. Google Analytics mantığı ile çalışır. Yani sitenizin sayfalarına yüklenen kod ile sitenize gelen her ziyareti kaydederek bu ziyaretlerle ilgili verileri toplar. Yandex Metrica ile hangi tıklamaların firmanız için daha değerli olduğunu anlar ve edinme başı maliyetinizi de buna bağlı olarak belirleyebilirsiniz. Daha fazla dönüşüm sağlanarak yatırım getiriniz arttırılır ve daha fazla müşteriye ulaşmanız sağlanır.
4
Yandex Metrica Raporları ile de reklamlarınızın tüketiciler üzerindeki genel etkisini ölçmüş, gerçek yatırım getirisini anlamış, en iyi performans gösteren reklamları belirlemiş ve buna göre hedef ve stratejilerinizi optimize etmiş olursunuz.
5
Yandex Reklamları için daha detaylı bilgi almak istiyorsanız bize ulaşın! www.nethizmet.net Adres : Dap Royal Center Residence No: 16 A Blok Daire: 2 Altayçeşme Mh. Çam Sk. Maltepe / İSTANBUL Telefon : +90.216.469 66 80 (pbx) Fax : +90.216.469 66 84 GSM : +90.555.980 28 92 E-posta : info@nethizmet.net
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.