Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sergileme ve Saha Aktiviteleri

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Sergileme ve Saha Aktiviteleri"— Sunum transkripti:

1 Sergileme ve Saha Aktiviteleri
Fiat 500c Dikey Stand Sergileme ve Saha Aktiviteleri İstanbul - Ankara – Çeşme - Bodrum

2 İSTANBUL – BAĞDAT CADDESİ

3 İSTANBUL – KANYON ALIŞ VERİŞ MERKEZİ

4 ANKARA – KENT PARK ALIŞ VERİŞ MERKEZİ

5 ALAÇATI

6 BODRUM

7 SERGİLEME SÜRELERİ VE AKTİVİTE ZAMAN DİLİMLERİ
Bağdat Caddesi 25 Ağustos – 04 Eylül 2011 / (41 Gün) Aktivitelerde toplanan data sayısı: 450 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 52 Kanyon AVM 05 Eylül – 02 Ekim 2011 / (28 Gün) Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 320 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 40 Kent Park AVM 23 Ekim – 23 Kasım 2011 / (30 Gün) Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 410 Test Sürüşüne Katılan Toplam Kişi Sayısı: 60 Alaçatı 17 Temmuz – 05 Ağustos 2012 Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 290 Bodrum 14 Ağustos – 28 Ağustos 2012 Aktivitelerde Toplanan Data Sayısı: 165

8 AKTİVİTE TANIMI Fiat firmasının marka yolculuğu ve ürün gamını genişletmesi ile başlayan üretim faaliyetlerini kapsayan kampanya hedefleri için amacı Fiat 500c’nin Fiat’ın Grande Punto ile başlayan, Linea ve Bravo ile pekişen yeni yüzünü simgeleyen marka yolculuğunda vardığı son noktaya ulaştırmaktır. 20 – 44 yaş arası, Beyaz yakalı çalışan, reklamcılar, üniversite öğrencileri, mimarlar, moda tasarımcılarını hedefleyen kampanya ile sergileme açısından cabrio bir aracın özelliğini vurgulamaya uygun, görenlerde şaşkınlık - hayranlık duyguları uyandırabilecek, ilginç, sıradışı bir stand tasarımı ile aracı tanıtmaktır. Reklam ve tanıtım faaliyetleri kapsamında hazırlanacak standın sergilenen farklı marka araçların standlarına benzer-çağrıştıran tasarımlar olması istenmemiş özgün ve çarpıcı etki yaratan bir tasarım ile hedef kitlesine ulaşması öngörülmüştür.

9 AMAÇ Amaçlar doğrultusunda hedef kitlenin yaşanılan şehrin hızı, hiç bitmeyen trafik ve yoğunlukta gözden kaçırdığı her şeyi sağlayabilecek araç tanıtımı için “ Gökyüzünü Keşfet!” sloganı ile bütünleştirilen araç tanıtım standı ve gerilla aktiviteleri oluşturuldu. Tanıtım faaliyetleri kapsamında stand sergileme aktivitesi dışında test sürüşü ve gerilla pazarlama tekniklerinden de faydalanılarak hazırlanan aktivitelerde standı ziyaret edenleri Fiat 500c markasına yakınlaştırabilecek ögelerin de kullanılmasına dikkat edildi.

10 SONUÇ Belirlenen amaçlar doğrultusunda tasarlanan FIAT 500c Stand'ı Bağdat Caddesi, Kanyon AVM ve Ankara Kent Park AVM’de sergilendi ve büyük ilgi gördü. Standımız FIAT 500c'nin dinamik ve eğlenceli yüzünü yansıtırken, FIAT için özel olarak üretilen küre uçan balonlar, tüm aktiviteler süresince görünürlük sağladı. Etkinlik boyunca dağıtılan adet balon, adet tanıtım kataloğu ve 7500 adet promosyon dağıtımı sayesinde bire birde kişiye ulaşılmıştır. Bağdat Caddesi sonrasında Kanyon AVM ve Ankara Kent Park AVM’de sağlanan görünürlük bu sayının çok daha üzerindedir. Fiat Türkiye facebook ve twitter sayfalarından duyurulan kampanyamız sosyal medya sitelerinde de oldukça ilgi görmüştür. .


"Sergileme ve Saha Aktiviteleri" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları