Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
2
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Müşteri kurum için ne anlam ifade eder ? Müşteri hizmetlerinde memnuniyet yaratma
3
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Kurumun verdiği hizmetin kalitesi değerlendirilirken müşteri tarafından kullanılan kriterler Müşteri ile uzlaşmanın yolları
4
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Etkili müşteri hizmet kuralları Müşteri memnuniyetsizliğine karşı geliştirilecek tutumlar
5
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Çatışma yönetimi Müşteri ihtiyaçlarını anlamak
6
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Müşteriyi rahatlatmak Müşterinin güvenini kazanmak
7
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
İlk izlenimler Beden dili
8
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Yetersiz algılama Maske
9
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Telefonda iletişim Müşteri ilişkilerinde duygusal zekanın önemi
10
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemi Dinlemenin amacı
11
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Etkin dinleme Etkin konuşma
12
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Sözsüz iletişim İletişim problemleri Örnek yaşantılar
13
MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Katılımcı profili: Tüm çalışanlar Katılımcı sayısı: 15 kişi Süre: 1 gün
14
HayatIn İçİnden Psİkoterapİ Merkezİ
Katılımınız için teşekkür ederiz… Uzman Psikolog Leyla Genç Akaçlı Not: Konu hakkında detaylı bilgilere adresinden ulaşabilir veya sormak istediklerinizi numaralı telefondan sorabilirsiniz.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.