Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ"— Sunum transkripti:

1 İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ
Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ tıklatın. Bölümler slaytlarınızı düzenlemenize veya birden çok yazar arasındaki işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilir. Notlar Teslim notları veya izleyicilere ek bilgi sağlamak için Notlar bölümünü kullanın. Sununuz sırasında Sunu Görünümü'nde bu notları görüntüleyin. Yazı tipi boyutuna dikkat edin (Erişilebilirlik, görünürlük, video kaydı ve çevrimiçi üretim için önemlidir) Birlikte kullanılan renkler Grafiklere, çizelgelere ve metin kutularına özellikle dikkat edin. Katılımcılar, siyah ve beyaz veya gri tonlamalıyazdırabilir. Tümüyle siyah ve beyaz ve gri tonlamalıyazdırırken renklerinizin uygun olacağından emin olmak için bir sınama baskısı çalıştırın. Grafikler, tablolar ve çizimler Basit tutun: Mümkünse, tutarlı ve dikkat dağıtmayan stiller ve renkler kullanın. Tüm grafikleri ve tabloları etiketleyin. EĞİTİM 2 İLETİŞİM KASIM 2013

2 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

3 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

4 İnsanın lügatindeki en güzel kelime.
EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

5 Kişilere ismiyle hitap edelim.
İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

6 Bey – Hanım diye hitap edelim.
Hitabet Bey – Hanım diye hitap edelim. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

7 Lakaplar kullanmayalım
Abi, Abla, Hoca. Hacı. Lakaplar kullanmayalım EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

8 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.. ...olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

9 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

10 Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun.
Yüz İfadesi Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

11 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir. Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız! EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

12 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

13 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. Temiz ve Düzgün olmalı. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

14 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Hijyen kurallarına mutlaka UYALIM EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

15 Kişilerle aramızda mesafe olsun.
EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

16 Fiziksel temastan kaçınalım.
EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

17 Hatır soracak kadar samimi
EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

18 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Şaka yapılmayacak kadar Seviyeli olalım EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

19 Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın.
EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

20 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Asla “sinirlenmeyin”, “sinirlenmeye gerek yok” demeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

21 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

22 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

23 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Ofis temizliğinde oda sahibinin bilgisi dahilinde ne zaman temizlik yapılması istendiğini öğrenelim. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

24 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Oda boş olsa bile kapıya vuralım. Bir müddet bekledikten sonra odaya giriş yapalım. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

25 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Oda sahibinin izni olmadan odaya giriş yapmayalım. EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013

26 İş yerinde birinci muhatabınız; Uzman dır,

27 Kurum Yetkilileri kesinlikle muhatabınız değildir.

28 Uzman arkadaşımızın çözemediği konularda Şirket Merkezi çözüm arayacağınız asıl yerdir.

29 Karşılaştığımız Sorunları Derhal Uzmana Bildirelim.

30 Verilen görevin sonucunu uzmana dönelim.

31 Görevimiz olmayan görevler 3
Görevimiz olmayan görevler 3. kişiler tarafından verildiğinde Uzman’a bilgi verelim. Kişilerle tartışmaya girmeyelim

32 EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 2- İLETİŞİM -KASIM 2013


"İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları