Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İNSAN KAYNAKLARI
ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ:
2
FAALİYETLERİMİZ: 9 katlı Hizmet binamız ve 24 daire lojmanımız mevcuttur. Hizmet binamızın arka tarafında hizmet binamız ile bitişik 4 odalı sekiz yatak kapasiteli misafirhanemiz bulunmaktadır. Misafirhanemizde gerekli onarımlar yapılması için yaklaşık maliyet çıkarılmış, komisyon oluşturulmuştur. Onarım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun doğrudan temin ile ilgili 22/d bendi limitleri dahlinde olup gerekli işlemler devam etmektedir. İl Müdürlüğümüz envanterinde 4 adet hizmet aracımız mevcut olup, ayrıca yıl başından başlamak üzere 2013 yılı sonuna kadar kiraladığımız biri pick-up 4 adedi panelvan araç olmak üzere 5 adet kiralık araç Müdürlüğümüz etüt ve hizmetlerinde kullanılmaktadır. 2014 yılı için 5 adet kiralık araç hizmet alım işi 28/11/2013 tarihinde ihale edilmiştir ve süreç devam etmektedir. 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanununa bağlı olarak çıkarılan ve 18/06/2013 tarihinde yayımlanan ve yürürlüğe giren İş Yerlerinde Acil Durumlar Hakkında Yönetmeliğe göre Acil Durum Planlarının Yapılması öngörülmekte, anılan Kanunun İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı bulundurma zorunluluğu 30/06/2014 tarihinde yürürlüğe gireceği belirtilmektedir
3
Müdürlüğümüze tahsisli Kamu Konutunda 24 daire mevcuttur.
2014 Yılı Lojman taleplerini değerlendirmek üzere 2946 sayılı Kamu Konutları kanununa göre talepleri değerlendirip Kamu Konutları Kanununa bağlı olarak çıkarılan Uygulama Yönetmeliğindeki 4 sayılı cetvele göre puanlama yaparak dağıtımlarını yapmak üzere Konut Tahsis komisyonu oluşturulmuştur. 2013 yılı Afet Acil Durum pilanları güncellenerek İl Afet Acil Durum Müdürlüğüne gönderilmiştir. Müdürlüğümüz Koruma planı hazırlanarak emniyet Müdürlüğüne gönderilmiş olup, yapılan inceleme sonucunda Kanun ve Yönetmeliklere uygun olarak hazırlandığı belirtilerek Valilik Makamının onayına sunulmuş ve onaydan sonra bir nüshası Müdürlüğümüze gönderilmiştir. Müdürlüğümüz Kimyasal Biyolojik Radyolojik ve Nükleer Tehlikelere dair görev talimatı hazırlanarak Valilik onayına sunulmuş ve birer adet onaylı örneği İl Afet Acil Durum Müdürlüğü ve Bakanlığımız Destek Hizmetleri Daire Başkanlığına gönderilmiştir. Mevcut Personellerimizin izin rapor durumları maaşları, seyyar görevleri, Hacirahları, özel hizmet tazminatları, hizmet binamızın elektrik su doğalgaz ihtiyaçları, hizmet binamızın ve çevresinin temizlik işleri müdürlüğümüzce yürütülmekte ve takip edilmektedir. Bilgilerinize arz ederim. 02/11/2013 Turan ALPARSLAN Bilgi Teknolojileri ve İnsan Kaynakları Şube Müd.V.
4
Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğümüz Teşkilat Yapısı, Kadro ve Personel Durumu
Müdür v. Müdür Yardımcısı v - Proje Şube Müdürlüğü - İmar ve Planlama Şube Müdürlüğü - Yapım Şube Müdürlüğü -Yapı Denetim Şube Müdürlüğü -Yapı Malzemeleri Şube Müdürlüğü - ÇED ve Çevre izinleri Şube Müdürlüğü - Çevre Denetimleri Şube Müdürlüğü - Çevre Yönetimi Şube Müdürlüğü -Tabiat Varlıklarını Koruma Şube Müdürlüğü -Bilgi Teknolojileri, İnsan Kaynakları ve Destek Hizmetlerinden Şube Müdürlüğü -Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Şube Müdürlüğü 11 Şube Müdürlüğü’nden oluşmaktadır.
5
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ PERSONEL DURUMU
1 Müdür Yrd. 3 Şube Müdürü 7 Şube Müdür V 4 İnşaat Mühendisi 11 Mimar (1Adet Peyzaj Mimarı) Makine Müh. 6 Elektrik Müh. Harita Müh. 8 Jeloloji Müh. Jeofizik Müh. Çevre Müh. 19 Ziraat Müh. 2 Kimya Müh. Şehir Plancısı Biyolog Kimyager Araştırmacı 5 Elektrik Teknikeri İnşaat Teknikeri Elektronik Teknikeri Makine Teknikeri Harita Teknikeri Teknisyen Teknik ressam Memur 28 4857 Sayılı İş Kanununa tabii çalışan işçi sınıfı 9 657 Sayılı Kanununa tabii geçici personel 4/C 14 Teknik personel 100 Yönetici 15 Genel Toplam 172
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.