Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBirsen Sevgi Değiştirilmiş 10 yıl önce
2
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde ANAHTAR TESLİM çözüm sunmak amacı ile kurulmuştur.
3
DELFİN, sizin yerinize fiziksel arşivinizi düzenler, elektronik ortama aktarır, doküman yönetim sistemine bilgileri transfer eder, doküman yönetimi sistemini hayata geçirir ve son olarak fiziksel saklama hizmetini vererek, anahtar teslim hizmet sunar. DELFİN, Türkiye pazarında GÜCÜNÜ konusunda lider firmalar ile çözüm ortaklıkları yapmakla sağlamaktadır.
4
VİZYON MİSYON VİZYONUMUZ, bilgi-belge yönetimi alanında uzman kişiler ve çözüm ortaklarımız ile birlikte kurum ve şirketlere doküman konularında teknolojik çözümler sunmak, anahtar teslim projeleri sayesinde katma değer sağlamak, sosyal sorumluluk ve yerel bilince sahip uluslararası bir firma olmak. MİSYONUMUZ, Kurum ve şirketlerin her türlü doküman ve bilgiye kolay, hızlı ulaşmalarını sağlayarak, iş performanslarını arttırmak, zamandan tasarruf etmelerini sağlamak, etkin ve güvenilir hizmetler sunmak.
5
İlkemiz: Mutlak Müşteri Memnuniyeti.
KALİTE POLİTİKAMIZ İlkemiz: Mutlak Müşteri Memnuniyeti.
6
HİZMETLERİMİZ FİZİKSEL ARŞİV HİZMETİ SERVİS BÜRO HİZMETİ
YAZILIM HİZMETLERİ DANIŞMANLIK HİZMETİ DONANIM HİZMETLERİ DIŞ KAYNAK KULLANIM HİZMETİ
7
FİZİKSEL ARŞİV HİZMETİ
Kurum ve şirketlerin arşivlerinde bulunan klasör ve dosya içlerindeki belgelerin yerinde fiziksel düzenlenmesi, Kurumların arşiv standartları ve standart dosya planına uygun tasnif ve imha planları hazırlanması, Düzenlenen FİZİKSEL ARŞİV’in indeksleme, etiketleme, barkodlama, kutulama ve adresleme işlemleri yapılarak, fiziksel arşiv yönetim sistemine hazır hale getirilmesi, Kurumun talebi doğrultusunda, fiziksel arşivin, ilgili saklama firmalarında, fiziki saklama standartlarına uygun saklanması, hizmetlerini kapsamaktadır.
8
Kurum ve şirketlerin ihtiyaçlarına göre;
Arşiv eğitimi almış personelin dış kaynak kullanımı hizmetimiz ile arşivlerin yönetilmesi ve kurumun arşiv standardına uygun, sürekliliği sağlanmaktadır. Fiziksel arşiv saklama koşullarına uygun raf dizaynı, ısı, nem, yangın algılama, kamera sistemleri gibi ihtiyaçlar sağlanmaktadır. Fiziksel arşivleme de kullanılan kutu, barkod ve diğer sarf malzeme temini sağlanmaktadır.
9
SAKLAMA HİZMETİNİN KAZANÇLARI
Fiziksel arşivlerin kapladığı alanlardan dolayı oluşan maliyetlerin azalması, Kurum içinde dolaşımda olmayan evrakların kaybolma riskinin ortadan kalması ve bilgi güvenliğinin sağlanması, Fiziksel arşivin her türlü yangın, nem, güneş ışığı, ısı, toz gibi dış etkenlerden kaynaklı, dokümanların uğrayacağı zararların en aza indirilmesi,
10
DİJİTAL ARŞİVLEME HİZMETİ
Kurum ve Şirketlerin kağıt tabanlı her türlü belge, doküman, evrak, kitap, gazete, resim ve diaların taranıp, veri girişleri yapılarak bilgisayar ortamına aktarılmaktadır.
11
El yazısı ile doldurulmuş kredi kartları başvuru formları, üye ve iş yeri POS cihazı başvuru formları, kredi başvuru formları, abone sözleşme formları, hasar tespit formları, teknik servis formları, anket formları, fatura ve irsaliyelerin taranarak üzerindeki bilgilerin ICR ,OCR,OMR teknolojileri kullanılarak en doğru biçimde bilgilerin alınarak veri haline getirilmesi sağlanmaktadır. Belgeler ve dokümanlar, konusunda deneyimli personel, profesyonel cihazlar ve yazılımlar kullanılarak elektronik ortama aktarılmaktadır.
12
HİZMET ADIMLARI Evrak ayrıştırma / Tasnif Tarama Görüntü İyileştirme
İndeksleme ve Kontrol Verilerin aktarılması
13
DİJİTAL ARŞİVLEME HİZMETİNİN KAZANÇLARI
Dış kaynak kullanımı sayesinde personel maliyetlerinden kazanç ve zamandan tasarruf sağlanması, Servis Büro Hizmetleri için gerekli tüm yazılım, personel, ve donanım sağlanmakta ve kurumların servis büro hizmetleri işini çözmek için uğraşmalarına gerek kalmaması. Belgelere saniyeler içerisinde ulaşımın sağlanması. Şirket içi, belgelerin dijital paylaşımlarının kolaylaşması sayesinde, hizmet kalitesinin yükseltilmesi. Fiziksel arşiv kullanımın azalması ile, bilgi ve belge güvenliğinin sağlanması.
14
Faks , yazıcı çıktıları, ve kurye masraflarının azaltılması.
Fiziksel arşiv oluşabilecek yangın, sel ve diğer sebebiyetlere karşı güvence altına alınması. Arşiv giderlerinin azalması ile bu giderlerin başka alanlarda kullanılması. İleriye dönük sürekli gelişimin sağlanması. Zaman ve maliyetlerin optimum düzeyde kullanılması. Kurum ve Şirketlere katma değer sağlayarak, rakiplerinden bir adım önde olmasını sağlamaktadır.
15
YAZILIM HİZMETLERİ Fiziksel Arşiv Yazılımı, Dijital Arşiv Yazılımı,
Doküman Yönetimi Yazılımları, e-fatura, e-defter uygulama yazılım çözümleri sunmaktayız.
16
EĞİTİM VE DANIŞMANLIK HİZMETLERİ
Arşiv Yönetim Sistemi, Doküman Yönetim ve İş Akış Sistemi, Elektronik Belge Yönetim Sistemi, Saklama Planları Hazırlama, Yönetmelik Hazırlama, Standart Dosya Planı, Fiziksel Arşiv Düzenlemeleri ve Dijital Arşiv Oluşturma konularında tüm seviyelerde eğitim programları hazırlama ve danışmanlık hizmetlerini vermekteyiz.
17
DIŞ KAYNAK KULLANIM HİZMETİ
Fiziksel Arşiv Hizmetleri ve Servis Büro Hizmetleri konularında Üniversitelerin bilgi belge yönetimi mezunları , Veri giriş konularında klavye eğitimi almış tecrübeli çalışanlarımız kurum ve firmalara tahsis edilmektedir.
18
DONANIM HİZMETLERİ DELFİN,
marka tarayıcıların Türkiye Satış Yetkilisidir. Network altyapı kurulumu, teknik hizmetler, donanım konularında iş ortaklıkları bulunmaktadır. Yazıcı ve fotokopiler konusunda ve grubu ile iş ortağıdır.
19
PROJELERİMİZDEN ÖRNEKLER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.