Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Math in Advertising....

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Math in Advertising...."— Sunum transkripti:

1 Math in Advertising...

2 Ajanda Geleneksel Medya Planlama
Digital Advertising Eco System Yeni Dijital Pazarlama Sistemleri Admath Nedir? Örnek Siteler Teknoloji Platformu Kampanya Yönetimi ve Optimizasyon İş Akışı Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri Örnek Başarı Hikayeleri Referanslar

3 Geleneksel Medya Planlama
Direk Envanter Network Performans Reklamveren Medya Planlama

4 2011/2012 Display Advertising

5 Admath Nedir? Admath ; birçok farklı sistemi biraraya getiren akıllı ve esnek bir platformdur. DSP/SSP RTB Sistemleri ve Hedefleme Teknolojileri Gelişmiş Algoritmalar Doğrultusunda Anlık ve Sürekli Kampanya Optimizasyonu Geniş Envanter Erişimi (250M gösterim/ günlük) Gelişmiş Raporları ve Uyarı Sistemleri Media harcamalarınızın, mümkün olan en iyi sonuca (ROI) ulaşması için stratejik önerilerin sunulması

6 Analiz ve Optimizasyon
Admath Platformu Direk Envanter Network Performans Reklamveren Teknoloji Platformu Analiz ve Optimizasyon ROI

7 Örnek Siteler Admath , bir network değildir. Sistemde binlerce site ve network bulunmaktadır...

8 Teknoloji Platformu Veri Yönetimi Uygulamaları Teknoloji Platformu
İzinli veri toplama mekanizmaları Veri madeniliği Teknoloji Platformu Hedefleme Uygulamaları Kampanya Bazlı Hedefleme Behavioral Targeting GeoTargeting Demographic Targeting Keyword Targeting Retargeting Kreatif Uygulamaları Adextend Skinected Raporlama Uygulamaları Adobe Comscore Ad auditing Brand Safety Comscore

9 Kullanıcı Arayüzleri Platform API Bağlantıları
Temel Servisler RTB Yönetim Servisleri Kampanya Yayın Servisleri Yayıncı Entegrasyon Servisleri (Yayın ve Raporlama) Optimizasyon Yield Management Hedefleme ve Kampanya Sonuçları Anlık ve Sürekli Optimizasyon Entegrasyon 3. Parti Adserver Entegrasyonu Kreatif Kütüphanesi Data Yönetim Servisleri Kampanya Verileri Veri Ambarı Veri Yönetim Katmanı

10 Iş Akışı Reklamveren brief Data Analiz Kampanya Onay
Gelen brief doğrultusunda, admath ekosisteminde bulunan data providerlar üzerinden toplanan mevcut veriler ile bir çalışma yapılarak öneri plan sunulmaktadır (örnek bütçe, örnek hedefleme...) Kampanya onayının ardından, yayına başlanmaktadır. otomatik optimizasyon algoritmaları devreye girerek, hedefler doğrultusunda gerekli yönlendirmeler yapılarak ilerlenmektedir. Tüm kampanyalarda, maksimum performans hedeflenmekte ve bu hedef doğrultusunda reklamveren bilgilendirilmektedir. Hedefleme Optimizasyon Analiz ROI

11 Sonuç Hedeflere ulaşmak ancak;
hedef kitleyi doğru olarak belirlemek ve büyük çapta bir envanter üzerinde güvenilir veriler yardımı ile sürekli optimizasyon gerçekleştirmek ile mümkün…

12 Kritik Başarı Faktörleri
Affiliate Marketing Kritik Başarı Faktörleri Kampanya hedeflerine uygun bir senaryonun oluşturulması, Kullanıcıda aksiyon iştahı yaratacak mesajların belirlenmesi, Doğru ve etkin görsel seçimi ve yönetimi, Görsel ve mesaj çeşitliliği, Dönüş sayfalarının etkin ve amaca uygun olarak üretilmesi, Geniş envanter kullanımı, İleri seviye hedefleme yeteneklerini barındıran teknolojilerin kullanımı, Anlık ve sürekli optimizasyon, Görsel optimizasyonu, Hedefleme optimizasyonu, Envanter optimizasyonu, Kullanıcı dostu ve detaylı raporlanma altyapısı…

13 Örnek Başarı Hikayeleri

14 Örnek Başarı Hikayeleri

15 Referanslar ...

16 Teşekkürler...


"Math in Advertising...." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları