Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ"— Sunum transkripti:

1 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

2 “Cumhuriyetin Temelini Burada Attık”
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İYİLEŞTİRME TAKIMI SEÇİMİ TAKIM ADI VE GÖREVLERİN BELİRLENMESİ 31/01/2012 tarihinde gerçekleştirilen iyileştirme takımımızın ilk toplantısında Takımın adı, lideri ve raportörü belirlendi. Kararlar oy birliği ile alındı. Takımın Adı; 31/01/2012 tarihinde yapılan toplantıda, İyileştirme Takımının adı oy birliği ile “NİRVANA” olarak belirlendi. 4 EYLÜL 1919-Sivas Kongresi “Cumhuriyetin Temelini Burada Attık” Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

3 NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI Takım Lideri : İbrahim FERİK Takım Rehberi : Gürkan Veysi ÖZÇAĞLAR Takım Raportörü : Hüseyin ER Takım Üyeleri : N. Murat AKALIN Osman ÖZBİLÜM Mehmet ÇAKMAK Sinan GÖĞSU Erol ÇELİK Erdal GÜRBÜZ Nihat ÜRKMEZ Nevzat ASLAN Doğan KAYNARCA Mehmet YÖRÜK Özlem İŞÇİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

4 NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA PLANI
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ NİRVANA İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA PLANI Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

5 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PROBLEM HAVUZU Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

6 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İyileştirme takımımız tarafından ‘’SWOT ANALİZİ’’ yöntemiyle “PROBLEM HAVUZU” oluşturulmuş ve bunun için ‘’BEYİN FIRTINASI’’ yöntemi kullanılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

7 PROBLEM HAVUZU PUANLAMA
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ PROBLEM HAVUZU PUANLAMA Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

8 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Beyin Fırtınası sonucunda oluşturulan Problem Havuzunun puanlaması neticesinde “KURUM ÇALIŞANININ MEMNUNİYETSİZLİĞİ” problemi en yüksek puanı almıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

9 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Oylama sonucunda seçilen “KURUM ÇALIŞANININ MEMNUNİYETSİZLİĞİ” problemi için Balık Kılçığı yöntemi kullanılarak “NEDEN ANALİZİ” yapıldı. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

10 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

11 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Tapu ve Kadastro Müdürlüklerimizde Yapılan İşlemlerle İlgili El Broşürleri Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

12 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Personel Yaka Kartı Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

13 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Etik Faaliyetleri Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

14 SİVAS BELEDİYESİ EMLAK OFİSİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SİVAS BELEDİYESİ EMLAK OFİSİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

15 T.C ZIRAAT BANKASI ŞUBESİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ T.C ZIRAAT BANKASI ŞUBESİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

16 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
2012 yılı Kalite Yönetim Sistemi içerisinde iyileştirme takımlarının kurularak sunum yapılacağı talimatı Kalite Müdürlüğünce Aralık 2011 tarihinde Bölge Müdürlüğümüze iletilmiştir. Gereği için Kurum Çalışanlarının Memnuniyetsizliği probleminin bilimsel verilerle ortaya konulmasını sağlamak amacıyla ANKET YÖNTEMİ (Vatandaş/Çalışan Memnuniyeti) kullanılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

17 MÜDÜRLÜKLERİMİZCE VERİLEN HİZMETLERDEN MEMNUNMUSUNUZ?
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MÜDÜRLÜKLERİMİZCE VERİLEN HİZMETLERDEN MEMNUNMUSUNUZ? HAYIR %6.35 EVET %93.65 Vatandaşlarımızın müdürlüklerimizden %93.65 gibi yüksek bir memnuniyet oranı ile ayrıldıkları görülmüştür. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

18 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
VATANDAŞ MEMNUN Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

19 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
VATANDAŞ (DIŞ MÜŞTERİ) MEMNUNİYET ÇALIŞAN (İÇ MÜŞTERİ) Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

20 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BUGÜN MESLEK SEÇİMİ YAPIYOR OLSAYDINIZ AYNI KURUMDA ÇALIŞMAK İSTERMİYDİNİZ? EVET %27 HAYIR %73 Buna karşın bir memnuniyetsizlik göstergesi olarak %73 lük bir oranla personelin KURUMDA ÇALIŞMAK İSTEMEDİĞİ tespit edilmiştir. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

21 KURUM ÇALIŞANININ DURUMU
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KURUM ÇALIŞANININ DURUMU Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

22 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

23 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

24 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ MESSİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

25 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

26 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İş yükünün ve çalışma koşullarının ağırlığı ve sürekli fazla mesaiye kalınması Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

27 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

28 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

29 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Hizmet Standartlarında işlemler için verilen sürenin yetersiz olması Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

30 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

31 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

32 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

33 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

34 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

35 NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Çalışanlar Neden Memnun Değil??? NEDEN ANALİZİ – ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

36 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SONUÇ Yapılan tüm çalışmaların birlikte değerlendirilmesi sonucunda;vatandaş memnuniyetinin % 93.65, çalışan memnuniyetinin ise % 27 olduğu anlaşılmıştır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

37 ÇÖZÜM ÖNERİLERİ İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMA PROGRAMI
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇÖZÜM ÖNERİLERİ İÇİN YAPILACAK ÇALIŞMA PROGRAMI Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

38 Teknoloji Kalite Güven Memnuniyet ŞİMDİ ZAMAN
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Teknoloji Kalite ŞİMDİ ZAMAN Güven Memnuniyet kriterlerini gerçekleştirebilmek için ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİ NİRVANA’ ya çıkarma zamanıdır. Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı

39 TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ARZ EDERİZ… Sivas Tapu ve Kadastro XX. Bölge Müdürlüğü Ocak 2012 – 05 Şubat 2012 ANTALYA NİRVANA İyileştirme Takımı


"TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları