Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanFikir Cevik Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.
2
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Dönüşüm nedir? Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç Dönüşüm, reklamınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi tamamlamasıdır Dönüşümler iki şekilde gerçekleşebilir: Tıklama dönüşümü (CTC)Görüntülü reklamı gören, tıklayan ve dönüştüren kullanıcılar VEYA Görüntüleme dönüşümü (VTC) Görüntülü reklamı gören ve tıklamayan, ancak daha sonra reklamverenin sitesini ziyaret edip dönüşüm gerçekleştiren (örneğin, bir arama yapan ve siteyi ziyaret eden) kullanıcılar
3
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Neden Görüntüleme Dönüşümü Raporlama? Görüntülü reklamlar satın alma fikirlerini etkileyebilir VTC Raporlama ile reklamınızın göründüğü 30 gün boyunca dönüşüm sayısını ölçebilirsiniz Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç
4
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Görüntüleme Dönüşümü İzleme, işimde nasıl yardımcı olabilir? Görüntülü kampanyalarınızın gerçek YG'sini görmenizi sağlar Görüntülü reklam kampanyalarınızın toplam değeri hakkında bir fikir verir Google Görüntülü Reklam Ağı'nın diğer ağlara göre performansını karşılaştırmanızı sağlayan daha alakalı bir metriğe sahiptir Gösterim sonrası ve tıklama sonrası işlemlere dayalı olarak hedeflemenizi optimize etmenizi sağlar Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç
5
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Görüntülü reklamlar performansı nasıl artırabilir? Arama sağlamaGörüntülü reklamları gördükten sonra, arama yapan kullanıcıların neredeyse tamamı reklamları tıklar (%20'ye karşılık %31)* Web sitesi trafiğiOrtalama olarak benzersiz kullanıcıların reklamveren web sitesini ziyaret sayısında 2,7 katlık* bir artış olur *Kaynaklar: iProspect Search Engine Marketing and Online Display Advertising Integration Study, Mayıs 2009; DoubleClick View through Analysis Study, Nisan 2008; Google Ad Effectiveness Research, Mayıs 2008; com Score Online Panel: Overall pool of 67 studies; Dunhambee and Google study, Kasım 2008 Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç
6
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Sonuç. Görüntüleme Dönüşümü Raporlama. Görüntülü reklam kampanyanızın genel etkisini ölçer Gerçek YG'yi sağlar Google Görüntülü Reklam Ağı'nızdaki en iyi performans gösteren reklamları belirler Hedefleri ve stratejileri belirlemenize yardımcı olur Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç
7
Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Görüntüleme Dönüşümü İzleme'nin kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin : iletişime geçin 0216 469 66 80 info@nethizmet.net
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.