Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAyboga Altin Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Elektra, “CRM” i İki Ana Alana Ayırıyor. 1- Otel Misafirleri İçin Aşağıdaki Yapıyoruz
2
2 –Acenta ve Firmalar İçin Aşağıdaki Çalışmaları Yapıyoruz
3
Misafir CRM de Herşeye Tek karttan Ulaşılır
4
Ek ve Geçmiş Bilgileri İzlenir
5
Sistemdeki CRM Soru Listesine Göre
6
Tüm Gerekli Veriler Alınır
7
Misafirin Öneri İstek ve Yorumlar Saklanır
8
Doldurduğu Tüm Şikayet Formları Takip Edilir
9
Doldurduğu Tüm Anketlere Erişilir
10
Merkezi CRM Başka Ne Yapar ? 1.Tüm otellerdeki misafir verilerine toplu halde ulaşır. 2.Misafir bilgileri dışında onların doldurmuş olduğu şikayet, anket ve öneri formlarını da geriye dönük incelelyip takip edebilir. 3.Hazırlanmış CRM soru listesine göre sürekli misafirlerin özel isteklerini ve tercihlerini tutar ve departmnalrda bunlarla ilgili hazırlıkların yapılmasını sağlar 4.Toplu halde kutlama veya promosyon amaçlı SMS ve EMail gönderebilir. 5.Benzer misafir kayıtlarını bulur bunları birleştirir ve çift olanları ayıklar. 6.Bu bilgileri merkezde topladığı gibi otellere de dağıtarak tüm zincirde verilerin senkrone olmasını sağlar. (Guest Unity Project) 7.Bazı bilgilerin dolu olup olmadıgı gece raporunda belirlensin. Liste ertesi gunu doldurulsun.
11
Acenta ve Firma CRM Sistemi 1.Amaç çalışılan acenta ve firmalarla ilgili detaylara ulaşmak 2.Bu firmalardaki idari ve satış konusunda yetkili kişilerin verilerini tutmak 3.Bu firmalarla ve kişilerle yapılan her türlü görüşme randevu teklif ve kontratı digital ortamda saklamak. 4.Bu firmalarla yapılacak ciroların hedeflerini belirlemek 5.Rakip firma analizlerini yapmak Bu şekilde sektördeki pazar payını, ciro hedeflerini belirlemek ve bunu CRM ve Pazarlama ekiplerine organize bir şekilde yaptırmaktır. Aynı çalışmayı kongre ve seminer turizmi için büyük firmalarla da yapmak.
12
Acenta ve Firma CRM Sistemi
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.