Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAydinol Ozer Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
2
BAKIŞ AÇIMIZ KADERİMİZDİR
3
Vergi Odaklı Mesleki Yaklaşım Bilgi Odaklı Mesleki Yaklaşım
Değer Ortağı Olmak 3
4
1 2 3 4 GELECEĞİMİZİ BİRLİKTE YARATACAĞIZ Haksız Rekabet Yazılımı
Hizmet Kalitesi Meslek Kararı (Kurumsallaşma) 3 Zamana Dayalı Ücret Tarifesi 4 Ücretlerin Banka Yoluyla Tahsili 4
5
MUHASEBE, DENETİM VE DANIŞMANLIK İŞLETMELERİ İÇİN
İŞYERİ, HİZMET VE KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI HAKKINDA MESLEK KARARI 13 Aralık 2013 Tarihli Resmi Gazete Sayı: 28850 5
6
MESLEK KARARI İçerik 6 Çeşitli Hükümler Hizmet ve Kalite
Güvence İlke ve Es. 5 4 İşyeri Yönetimi İle Hizmet İlke ve Esasları 3 İşyeri İlke ve Esasları 2 Kapsam 1 Amaç 6
7
1.AMAÇ Muhasebe, Denetim Ve Danışmanlık İşletmeleri Tarafından Verilecek Olan Hizmetlerin, Kurumsal Bir Anlayışla Sunulmasını Temin Etmek 7
8
2.KAPSAM Ortakları Meslek Mensupları Olan Ve Odalara Kayıtlı Bulunan Şirketler, Adi Ortaklıklar Ve Gerçek Kişi İşletmeler
9
a) Mekan b) Güvenlik Yazılım Donanım c) 3.İŞYERİ İLKE VE ESASLARI 9
10
a MEKAN Verimlilik Etkili İletişim ve Koordinasyon
Hizmet üretim, yönetim, eğitim, ortak kullanım ve destek hizmetleri a MEKAN 10
11
b GÜVENLİK Müşteri Bilgileri Hizmet ve Çalışan Güvenliği
Varlıkların Korunması b GÜVENLİK 11
12
Mobilya, Mefruşat Teknik Ekipman Yazılım c YAZILIM DONANIM 12
13
a) b) c) 4.1.İŞYERİ YÖNETİMİ İLKE VE ESASLARI Kurumsal Yönetim
İnsan Kaynakları Yönetimi 4.1.İŞYERİ YÖNETİMİ İLKE VE ESASLARI 13
14
a) KURUMSAL YÖNETİM 14
15
b) İŞYERİ YÖNETİMİ Müşteri hizmet politikaları, İnsan kaynakları,
Mali ve idari işler, Bilgi teknolojileri politikaları 15
16
İŞE ALIM c) EĞİTİM ÖZLÜK İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ PERFORMANS 16
17
1 2 3 4 4.2.HİZMET YÖNETİMİ VE UYGULAMA İLKE VE ESASLARI
Hizmet Uygulama 2 Müşteri İlişkileri 3 Hizmet Tanıtım ve Pazarlama 4 Haksız Rekabet ve Reklam Yasağı 17
18
a) b) c) 5.HİZMET KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI
Kalite Güvence Programı b) Gözetim c) Meslek Örgütünün Yetkileri 5.HİZMET KALİTE GÜVENCE İLKE VE ESASLARI 18
19
GEÇİŞ VE YÜRÜRLÜK 19
20
Meslek Kararı Uyumlandırma Yol Haritası Temel Parametreleri
Hizmet Birimi Kuruluş Çalıştay ve Uygulama Rehberliği Dokümantasyon Bilgilendirme Duyurular Farkındalık Sunumları Etkileşim Mevzuat Entegrasyonu-Uygulama İçin İlave Düzenlemeler Eğitim Hizmet Birimlerinin Oryantasyonu Meslek Mensuplarının Eğitimi Koordinasyon Belgelendirme Eğitim Sertifikasyonu İşyeri ve Hizmet Sertifikasyonu Yazılım Uygulamaya Yönelik Yazılımlar Kaynak Desteği İlgili Projeler (İşyeri Yönetim Yazılımı, Meslek Kararı yönetim Yazılımı-Gözetim, Yönetim, Denetim, Disiplin vb.) 20
21
21
22
HERŞEY SİZİN ELİNİZDE 22
24
SORULARINIZ? 24
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.