Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanKudret Hamdi Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Kaynak: RD Üyesi Medya Ajansları 1
2
2 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları (İlk 6 Ay Mio TL) 2010 Pazar Payı2011Pazar Payı Değişim 2011 - 2010 TV1.020,0055,591.316,3357,8129% Gazete446,0024,31501,7822,0413% Dergi44,002,4050,222,2114% Radyo51,002,7860,532,6619% Açıkhava129,007,03156,676,8821% Sinema24,001,3128,111,2317% Dijital121,006,59163,447,1835% Toplam 1.835,00100,002.277,09100,0024%
3
3 2011 - İlk 6 Ayda Reklam Yatırımları
4
4 Karşılaştırmalı Reklam Yatırımları 6 Ay 2009 Pazar Payı %2010Pazar Payı2011 Pazar Payı TV 699,0051,931.020,0055,591.316,3357,81 Gazete 378,0028,08446,0024,31501,7822,04 Dergi 34,002,5344,002,4050,222,21 Radyo 41,003,0551,002,7860,532,66 Açıkhava 99,007,36129,007,03156,676,88 Sinema 21,001,5624,001,3128,111,23 Dijital 74,005,50121,006,59163,447,18 Toplam1.346,00100,001.835,00100,002.277,09100,00
5
5 Karşılaştırmalı Medya Yatırımları
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.