Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
ÜMİT TÜRE İNCİ ÖZDEMİRCAN HALUK BOSTAN BUSE GÖZDE KARAHAN FAHRİYE ASLI AKKUŞ
2
DURUM ANALİZİ İkincil Araştırma Mevcut Durum Medya Analizi
Huzurevleri İle İlgili Araştırma Birincil Araştırma Anketler Derinlemesine Görüşme
3
DURUM ANALİZİ
4
PAYDAŞLAR Belediyeler (İzmir Büyükşehir Belediyesi, Balçova Belediyesi) Kurumda yönetim kadrosunda çalışanlar Siyasi otoriteler(İzmir milletvekilleri) Benzer kurumlar(Sağlıklı Yaş Alma ve Dayanışma Merkezi, Bilge Çınarlar Yaşam Kulübü, Nebahat Dolman Yaşlı Danışma Merkezi) İzmir’deki huzurevleri
5
HEDEF KİTLE Birincil Hedef Kitle:
55 yaş ve üstü B, C1, C2 SES gruplarındaki bireylerden oluşmaktadır. Hedef Kitleler: 65-74 yaş arası, B, C1, C2 SES gruplarından Kendi evlerinde ya da aileleriyle yaşayan, Kendi ihtiyaçlarını karşılayabilen, Sosyalleşme ihtiyacı olan, Eğlenceli vakit geçirmek isteyen, Gündemi takip eden, Seyahat etmeyi seven, Farklı aktivitelere katılmayı seven bireyler.
6
HEDEF KİTLE 55-64 yaş arası, B, C1, C2 SES gruplarından
Sosyal çevresi olan, Seyahat etmeyi seven, Yeni aktivitelere katılmaya açık, Aktif bir yaşam sürdürmeyi seven, Aileleriyle ya da tek başına yaşayan, Dışarıda vakit geçirmeyi seven bireyler.
7
HEDEF KİTLE 75 yaş ve üzeri, B, C1, C2 SES gruplarından
Tek başlarına ya da aileleriyle yaşayan, Aktif bir yaşam sürmeyen, Yeni arkadaşlar edinmek isteyen, Keyifli vakit geçirmek isteyen, Gündemi takip eden, Kendilerini geliştirmek isteyen bireyler.
8
HEDEF KİTLE Emekli bireylerin aileleri, Kanaat önderleri, Kurumun diğer çalışanları (Gönüllüler ve Temizlik Çalışanları gibi), Üniversite öğrencileri(Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Yaşar Üniversitesi, Ege Üniversitesi ve İzmir Üniversitesi).
9
HEDEF KİTLE İkincil Hedef Kitle: Medya (Yerel Kanallar, Gazeteler,
Dergiler ve Ulusal Gazetelerin Yerel Ekleri)
10
AMAÇ Hayatı Paylaşma ve Dayanışma Merkezini 55 yaş ve üzeri bireyler için sosyalleşme ve keyifli vakit geçirmek için uygun bir yer olarak konumlandırmak, Kuruma, kurumsal özellikler kazandırmak için paydaşlarıyla ilişkilerini yönetmek,
11
HEDEFLER Paydaşların kurum hakkındaki farkındalık düzeylerini kampanya süresince %50 arttırmak, Kampanya sonuna kadar paydaşların kurumla ilgili olumsuz düşüncelerini tarafsız, tarafsız olanları da olumluya dönüştürmek, Kampanyanın son çeyreğine kadar yaşlı bireylerin ilgisini %20 arttırmak,
12
HEDEFLER Hobi sahibi bireylerin sayısını %30 arttırmak, kampanyanın sonuna kadar, Aktif üye sayısını, kampanya bitiminden 1 yıl sonraya kadar 300’e çıkarmak, Tüm çalışanları, paydaşlarla nasıl iletişim kurulacağı konusunda eğitmek ve kurum kültürü konusunda yeterli farkındalığı oluşturmak,
13
HEDEFLER Kampanyanın son çeyreğine kadar medya ilgisini %80 arttırmak,
İzmir’deki benzer kurumlarla yapılacak işbirliğini arttırmak ve kampanya sonuna kadar en az üç ortak proje yapmak, Gönüllü çalışanların sayısını kampanya sonuna kadar %20 arttırmaktır.
14
STRATEJİLER Hedef kitlenin aktivitelere aktif katılımını ve böylece de kurumun ağızdan ağıza yayılmasını sağlayarak, Kurum aktivitelerinin medyada yer almasını sağlayarak, Medya ile iyi ilişkiler kurarak, Belediye ile ortak çalışarak, Farklı medya kullanımlarıyla kurumun tanıtımını yaparak,
15
STRATEJİLER İzmir’deki kanaat liderleriyle iletişime geçip, desteklerini alarak, Üye ve gönüllülerimizin özel hissetmesini sağlayarak, İzmir’deki benzer kurumlarla ortak projeler yürüterek, Kurumun tüm çalışanlarının ortak bir dilde konuşmasını sağlayarak.
16
MESAJLAR “Aynı çatı altında hayatı paylaşalım!”
“Hayallerine kavuştururken hep birlikte hareket edelim!”
17
TAKTİKLER Konumlandırma: 55 yaş üzeri bireyler için kurumu sağlıklı bir şekilde yaşlanırken keyifli bir şekilde zaman geçirilebilecek bir dayanışma merkezi olarak konumlandırılacak. Vizyon: Beklentilerin üzerinde hizmet sağlarken Türkiye’nin farklı bölgelerine yayılmak ve kalıcı olmak. Misyon: Üyelerimize özel hissettirmek ve onlar için huzurlu bir ortam oluşturmak.
18
TAKTİKLER Açılış Töreni Davetiyeler Hobi Kursları Sergi ve Konserler
Konferanslar Geziler Doğum günleri, Akşam yemekleri, Kahvaltılar Üyelik kartı
19
İLETİŞİM TAKTİKLERİ Kurum kültürü eğitimi Çalışanlar için broşür
Internet Sitesi Broşür Afiş Basın Bülteni
20
Çalışanlar için Broşür
21
Çalışanlar için Broşür
22
Davetiye
23
Zarf
24
Konser Afişi
25
Kimlik Kartı
26
Broşür
27
Broşür
28
Afiş
29
ZAMAN ÇİZELGESİ
30
BÜTÇE KALEMLERİ Kurum Kültürü Eğitimi Balonlar Catering Hobi Kursları
Kursun açılacağı yer Broşür Hobiler için gerekli malzemeler Ses Sistemi Gönüllüler Açılış Töreni Sergi ve Konserler Davetiyeler (basım) Ulaşım Davetiyeler (dağıtım) Sergide çalışacak gönüllüler Sergi ve konserin yapılacağı yer Basın Dosyası Konser Konferans Salonu
31
BÜTÇE KALEMLERİ Konferanslar İnternet Sitesi
Konuşmacılar için park ücreti Host Ücreti Catering Broşürler Ses sistemi Geziler Dağıtım Organizasyon Afişler Ulaşım Konaklama Mecra kirası Doğum Günü, Yemek, Kahvaltı Basın Bülteni Üyelik Kartları Ajans Ücreti Basım
32
DEĞERLENDİRME Kurum kültürü eğitimi Hobi Kursları
Katılımcı sayısı Çalışanların davranışları Katılımcıların düşünceleri Çalışanlar için broşür Sergi ve Konserler Broşürün içeriği Katılımcılardan alınan geri bildirim Açılış Töreni Konferanslar Medyada yer alma Haberlerin içeriği Davetiyeler Katılımcıların aktifliği
33
DEĞERLENDİRME Geziler Broşür
Tıklama sayısı Katılımcı sayısı Forumların içerikleri Katılımcılardan alınan geri bildirim Üyelerden alınan geribildirim Broşür Doğum günleri, Akşam yemekleri, Kahvaltılar Broşürlerimizi görüp bize geri dönen kişi sayısı Afiş Katılımcılardan alınan geribildirim Afişlerimizi görüp bize geri dönen kişi sayısı Medyada yer alma sayısı Basın Bülteni Çıkan haberlerin içeriği Kaç gazetede yer aldığı Üyelik kartı Haberleri görüp bize başvuran kişi sayısı Internet Sitesi
34
DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.