Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAyse Bagci Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
MARKA YÖNETİMİ HAFTA IV
2
Türkiye’nin Marka Değerleri 1972 tarihli Dünya Kültürel ve Doğal Mirasının Korunmasına Dair Sözleşme çerçevesinde evrensel değerlere sahip 851 kültürel ve doğal miras unsuru UNESCO tarafından tescillenmiştir. Bu değerlerden 9 tanesi Türkiye’de yer almaktadır.
3
Göreme Milli Parkı ve Kapadokya
4
Diviriği Ulu Camii Ve Darüşşifası
5
İstanbul’un Tarihi Alanları
6
Hattuşa-Boğazköy
7
Nemrut Dağı
8
Pamukkale
9
Xanthos-Letoon
10
Safranbolu Evleri
11
Troya Arkeolojik Kenti
12
Kentsel Markalaşma Stratejisi Türkiye’nin 2023 yılı hedefleri ▫Ankara, İstanbul, İzmir ve Antalya’da şehir turizmini geliştirmeye yönelik plan ve projeleri yaşama geçirme. ▫Adıyaman, Amasya, Bursa, Edirne, Gaziantep, Hatay, Konya, Kütahya, Manisa, Nevşehir, Kars, Mardin, Sivas, Şanlıurfa ve Trabzon’un marka kültür kenti olması. ▫Yöresel etkinliklerin uluslar arası standartlara uygun geliştirilmesi.
13
Kentsel Markalaşma Stratejisi Mimari düzenlemeler ▫Uluslar arası standartlarda şehir müzeleri kurulması. ▫Tarihi yapıların ve ören yerlerinin restorasyonu. ▫Tarihi çekim noktalarında turistik tesislerin yapılması. ▫Otantik alışveriş merkezlerinin iyileştirilmesi.
14
Kentsel Markalaşma Stratejisi Ulaşım Sistemi ▫Havaalanı otelleri. ▫Havaalanı-kent merkezli toplu taşıma sistemleri. ▫İskele ve limanlarda iyileştirme. ▫Deniz turizmi olanaklarının geliştirilmesi. Kültürel Akslar ▫Kongre turizmi ▫Fuar ve kongre merkezlerinin inşası ▫Sanat köyleri
15
Kentsel Markalaşma Stratejisi Fiziksel Sosyal Düzenlemeler ▫Kent merkezinde turizm danışma büroları kurulması. ▫Alt yapı ve üst yapı eksikliklerinin tamamlanması. ▫Yön ve bilgilendirme levhalarının konulması. ▫Özel kent haritaları basılması.
16
Türkiye’de Marka Çalışması Yürüten Şehirler Samsun Gaziantep Ordu
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.