Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAltin Sevim Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
AXA SİGORTA
2
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AVRUPA ASYA - PASİFİK AFRİKAAMERİKA AXA Grubu Almanya Avusturya Belçika Çek Cumh. Fransa Hollanda İngiltere İrlanda İspanya İsviçre İtalya Macaristan Monako Lüksemburg Portekiz Polonya Slovak Cumh. Türkiye Ukrayna Yunanistan Avustralya Japonya Çin Hong Kong Yeni Zelanda Singapur Endonezya Malezya Tayvan Tayland Filipinler Hindistan A.B.D. Kanada Meksika Fas Fildişi Sahilleri Gabon Kamerun Senegal 94 Milyar Euro ciro 6,4 Milyar Euro faaliyet geliri 175.000 çalışan ve acente 67 Milyon müşteri (*) AXA 2007 Faaliyet Raporu
3
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 İçerik Şirketimizin Genel Tanıtımı 1 : Önemli Tarihler 2 : Bölge Müdürlükleri ve Temsilciliklerimiz 3 : Müşteri Yaklaşımımız 4 : Ürünlerimiz 5 : Sektördeki Yerimiz (Hayat- Dışı) 6 : Sektördeki Yerimiz (Hayat) 7 : Branşlardaki Yerimiz 8 : 2008 3. Çeyrek Prim Üretimimiz
4
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Nordstern (1916) İttihadi Milli Osmani Sigorta Şirketi (1918) OYAK Sigorta(1968) Nordstern Imtaş (1996) Imtaş Hayat (1992) AXA OYAK SİGORTA (1999) AXA OYAK HAYAT SİGORTA (1995) AXA OYAK HOLDİNG (1999) AXA OYAK HAYAT SİGORTA (1999) AXA ortaklığı 11% (1994) Hayat Portföyü devredildi (1996) ORTAK Şirket Tarihi ORTAK 12 Ağustos 2008 itibariyle AXA SİGORTA (2008) AXA SİGORTA HOLDİNG (2008) AXA HAYAT SİGORTA (2008)
5
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 KADIKÖY BÖLGE MÜD. KARADENİZ BÖLGE MÜD. ORTA ANADOLU BÖLGE MÜD. AKDENİZ BÖLGE MÜD. GÜNEY ANADOLU BÖLGE MÜD. ERZURUM TEMSİLCİLİĞİ MARMARA BÖLGE MÜD. EGE BÖLGE MÜD. DENİZLİ TEMSİLCİLİĞİ İSTANBUL BÖLGE MÜD. KIBRIS ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MÜDÜRLÜK BAKIRKÖY BÖLGE MÜD. İSTANBUL KURUMSAL BÖLGE MÜD. Bölge Müdürlüğü ve Temsilcilikler
6
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Müşteri Yaklaşımımız GÜVENİLİR Yaptığımızı söylüyor ve söylediğimizi yapıyoruz, müşterilerimizin bize güvenebilmesi için onlara hizmet veriyoruz ve onları bilgilendiriyoruz. ULAŞILABİLİR Müşterilerimiz bize ihtiyaç duyduğu anda biz oradayız ve onları gerçekten dinliyoruz. ÖZENLİ Müşterilerimize özen ve empati ile yaklaşıyoruz, yaşamları boyunca onlara özel danışmanlık veriyor ve bize olan sadakatlerini ödüllendiriyoruz.
7
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 ARAÇEV Maksimum Kasko Evim Paket Maksimum Ticari Kasko Parola Kasko KİŞİYE ÖZEL Ferdi Kaza SigortasıSAĞLIK Süper Sağlığım Ekstra Sağlığım İŞ YERİSağlığım Akaryakıt Paket Eko Sağlığım Otel Paket Acil Sağlığım Eczanem Sigortası İşyerim Paket GELECEK HAYATYarınlarım - Birikimli Sigorta Kritik Hastalıklar Fon Esaslı Tek Primli Sigorta Yıllık Hayat Güvenli Geleceğim Ferdi Kaza Çocuğum Eğitim FERDİ ÜRÜNLERİMİZ
8
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Prim Üretimi – Sigorta Şirketleri Kaynak: TSRŞB
9
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Prim Üretimi - Hayat Şirketleri Kaynak: TSRŞB
10
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Teknik Karlılıklar Kasko Teknik KarlılığıTeknik Karlılık 2007 yılında toplam sektör kasko teknik karlılığında AXA SİGORTA’ nın payı %778,3 Toplam sektör teknik karlılığında AXA SİGORTA’ nın payı 2006 yılında %174,2, 2007 yılında ise %25,5 dir.
11
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Kasko Sonuçları 2006– TSRŞ Birliği Raporu 2006 Yıl Sonunda Kaskoda Tek Kar Eden Şirket
12
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Yangın Branşında Pazar Lideri Kaynak: TSRŞB
13
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Kaza Branşında Pazar Lideri Kaynak: TSRŞB
14
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 1990 - 2008 AXA SİGORTA Pazar Payı
15
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 1995 - 2008 AXA HAYAT SİGORTA Pazar Payı
16
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Satış Kanalı Dağılımı (Hayat Dışı)
17
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AXA Sigorta- Toplam Bilinirlik AC Nielsen Tüketici Omnibusu; 2001,2002,2003,2004,2005,2006
18
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Acentelerimizin kimlikleri gizli tutularak yapılan ve %48 oranında bir geri dönüş ile gerçekleştirilen anket çalışmasının sonuçlarını TNS PIAR değerlendirdi ve anket sonuçlarına göre acentelerimizin memnuniyet oranı 5 üzerinden 4.11 olarak gerçekleşti. Acente Memnuniyeti 4,1 1
19
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Müşteri Memnuniyeti 2003 - 2005
20
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 KALDER Müşteri Memnuniyetinde 2006 ve 2007 de 2 Kez Liderlik AXA SİGORTA 2006 dan sonra 2007 KALDER Müşteri Memnuniyeti araştırmasında da 80 puan alarak yine lider oldu.
21
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 1. Sigortacılık Zirvesi 2007 Sosyal Sorumluluk Projesi Ödülü Birinci Sigorta zirvesinde “Trafik Sosyal Sorumluluk” kampanyamız ile “2008 Kurumsal Sosyal Sorumluluk” ödülünü aldık.
22
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Müşteri Memnuniyeti Ödülü Yansımaları AXA SİGORTA, Türkiye Kalite Derneği’nin (KALDER) yaptırdığı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırması sonuçlarına göre 2006 yılı son çeyreğinde sigorta sektöründe birinci olmuştur.
23
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AXA Sigorta Bilinirliği – AC NIELSEN 2006 BİLİNEN TÜM SİGORTA ŞİRKETLERİ (YARDIMSIZ + YARDIMLI) - DETAYLI
24
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AXA SİGORTA Kurumsal Vergide Sektör Lideri AXA SİGORTA, 52.820.690 YTL’lik beyan edilen gelir ve 15.846.207 YTL’lik vergi ile İstanbul’da 2006 yılında en çok kurumlar vergisi ödeyen 47. şirket oldu. Ayrıca AXA SİGORTA geçen yıl da kurumsal vergilerde ilk elli arasına giren elementer branşlardaki tek sigorta şirketi olmuştur.
25
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AXA SİGORTA Yönetim Kitaplarına Konu Oldu Yönetim Stratejisi
26
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 Prof. Dr. Arman Kırım’ın farklılaşma düşünceleri konusunda çeşitli başarılı örneklere yer veren Mor İneğin Akıllısı adlı yönetim uygulamaları kitabının fiyat stratejileri bölümünde, Dünya’dan Toys’R Us ve South West Airlines, Türkiye’den de AXA SİGORTA’ nın uygulamaları inceleniyor. AXA SİGORTA fiyat stratejileri Mor İneğin Akıllısı’nda Fiyatta farklılaşmanın başarılı bir örneği:
27
Pazarlama Departmanı / 13.11.2008 AXA SİGORTA’ nın uygulamaları ‘Yeni Normal’ kitabında Yeni Normal isimli kitabında dünyadaki başarılı uygulamalara ilişkin örnekler veren Rauf Ateş, bu çerçevede AXA SİGORTA’ nın uygulamalarına da yer vermiştir.
28
TEŞEKKÜRLER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.