Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Alaçatı Etkileşim Raporu

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Alaçatı Etkileşim Raporu"— Sunum transkripti:

1 Alaçatı Etkileşim Raporu 06.07.2013

2 Neler Yaptık? 11.000 kişiye mail gönderildi
Sosyal medya paylaşımları Facebook ve Twitter acountumuzdan yoğun olarak yapıldı. Etkinliğe katılım bir yarışma ile duyuruldu Bumhaber'den etkinlik detayları ile ilgili bir post yayınlandı. Etkinlik öncesi ve sonrasında basınla ilişkiler sürdürüldü Etkinlik sırasında sosyal medya paylaşımları yapıldı.

3 Kimler Katıldı? & Etkinlik Sonrası Blog Yazıları

4 Etkinlik Öncesi Basın Yansımaları

5 Etkinlik Sonrası Basın Yansımaları
Mahmure Galeri link:

6 Etkinlik Sonrası Basın Yansımaları

7 Deneyim Günlerinin En’leri
Twitter ‘da tarihleri arasında #BumerangDeneyimGunleri hashtagi ile 126 Retweet ve 45 tweet atıldı. #BumerangDeneyimGünleri hashtagi ile 5 Retweet ve 16 tweet atıldı. Facebook’ta etkinlikle ilgili görsel ve link paylaşımlarımızla kişiye erişim sağlandı 106 like alındı

8 Deneyim Günlerinin «En»leri
Instangram’da #BumerangDeneyimGunleri hashtagi 27 fotograf & video paylaşımı yapıldı.

9 Tweet Örnekleri

10 Facebook Post Örnekleri

11 Deneyim Günlerinin «En»leri

12 Teşekkürler


"Alaçatı Etkileşim Raporu" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları