Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !..

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !.."— Sunum transkripti:

1

2 Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !..

3 Logo Yazılım •KOBİ’lerin hizmetinde Çeyrek Asır •150,000’i aşan yazılım paketi satışı •1,000,000 kullanıcı •10 binlerin işi... •KOBİ’lerin bilişimle tanışması

4 e-Logo Logo Elektronik Ticaret Hizmetleri A.Ş. •Kuruluş : May 2008 •Misyon : Logo ekosisteminin web hizmetleriyle toplam rekabet gücünü artırmak.... •LBS-EST B2B Hizmetleri AŞ’nin KOBi2B hizmetlerinin devralınması. •Diyalogo Projesi –Web 2.0 –Sosyal Ağ, Ticari İlişki Motoru –Ücretsiz Web Sitesi, –Camia Yönetimi, –ERP entegrasyonu, –Sarı Sayfalar, –Ürün Vitrini

5 Business 2.0 •Türkiye’nin Business 2.0 Platformu • İlişkiler ve sosyal ağ üzerine kurulu İş Portalı • Yeni bir 1-1 iletişim kanalı • B2B ticaret ortamı • Özgün ve üye tarafından üretilen içerikle, bilgi paylaşımı ve öğrenme • “Business Utilities”

6 Diyalogo.com ve Logo Entegrasyonu Diyalogo Reminder Website Creation Wizard

7 Diyalogo.com event and news feeds... Diyalogo Mini / Diyalogo Mobile Diyalogo on Intranet

8 ... Diyalogo’nun değerini web sitemize gelen ziyaretçilerin Diyalogo’dan geldiğini görünce farkettim.. Özcan Büyükaydın - Ilkem Özel Öğrenci Yurdu, Yalova Diyalogo.com – Başarı Hikayeleri... Diyalogo ile tanışınca tüm e-iş faaliyetlerimizi Diyalogo’ya taşıdım. M. Hakan Gemci, Gemci Tarım Makinaları, K.Maraş...Küçük bir çiçekçi dükkanım var. Diyalogo ile birçok yeni müşteri edindim, gelirlerim arttı. Zekeriya Yılmaz-Mesaj Çiçek Evi, İstanbul... Diyalogo aracılığıyla işi ilişkileri kurabiliyorum. Bazı ithal ettiğim malların yerli üretildiğini farkettim. Ürünlerim için bayiler buldum. Şener Eslemez, Milenyum Su, Eskişehir... Diyalogo’da sektör uzmanları tarafından yazılmış bilgi verici yazılar, işimizle ilgili haberler, yerel il siteleri ve fikir paylaşımı için özel ilgi grupları imkanları var. Safa Toral – TeamMRP, Ankara

9 E-Logo B2B Hizmetleri Diyalogo (İç Piyasa) Alibaba (İhracat, Dış Ticaret) Interoperabilite Hizmetleri Kobi2B, GoGaranti...

10 E-Logo Servisler Vizyonu KOBi2B Alibaba GittiGdiyor Hepsiburada Collaboration Protocol Profile/Agreement

11 Alibaba.com 1688.HK

12 12 Misyon: Ticareti Kolaylaştırmak ( 让天下没有难做的生意 ) Vizyon: KOBİ’lerin mal temini, satış ve pazarlama, yönetim ve finans süreçlerine bilişim teknolojileriyle yardımcı olmak... Alibaba.com - Dünya’nın lider B2B Pazaryeri

13 13 Ana konularımız KOBİ + E-Ticaret Anahtar sözcüklerimiz:

14 14 Mal temini süreçlerine kattığımız değer

15 Satınalmadaki Riskler– Doğru Tedarikçiyi ve Doğru Ürünleri Bulabilmek 15 Satınalma sürecinde harcanan zaman Fuarlar– Geleneksel Tedarik Kanalı

16 16 Fuarlar  Coğrafi ve zamansal kısıtlar  Uzun arama ve bulma süreci  Teklifleri karşılaştırma zorluğu  Yüksek Seyahat masrafları  Deneyim ve bilgi paylaşma olanakları Alibaba ile tedarik kolaydır! Alibaba.com  : 24x7x365 ürün bilgisine ulaşabilme  Hız: Tüm Dünya’dan tedraikçilere anında ulaşabilme  Şeffaflık : Teklifleri ortak bir zemine göre değerlendirme  Seyahat zamanı ve masraflarından tasarruf  Küresel network and Bilgi Paylaşımı : Yerel iş ortaklarını bulma, dünyanın her bir tarafından tüccarlarla forumlarda bilgi paylaşımı

17 17 Arama motorları Ne İşe Yarar? Arama motorları ne için kullanılıyor? B2B pazaryerleri işletmeler için Arama Motorlarından daha iyi bir Pazarlama Platformudur. Kaynak: CNNIC (Sep 2009)

18 Aramalar

19

20 20 Satıcılara Sunduğumuz Değer  : Varolma savaşında yardımcı olmak – müşteri bulmak, sipariş getirmek

21 İşletmelerin Çözmek Olduğu Ticaret Sorunları 21 Ne gerekli? Zorluklar Yaşam Döngüsü Geniş ve güvenilir müşteri tabanı Pazar istihbaratı ve bilgisi Pazarlama Çözümleri Güvenli ve kolay alışveriş Ticaret Sorunları Ayakta Kalabilme Savaşı Müşteri bulabilme, Sipariş Alma

22 Toptan Pazarlar 22

23 23 Fuarlar  Pahalı stand fiyatları  Her ürüne göre ayrı pazarlama kanalı  Uzun müşteri bulma süreci  Seyahat masrafları, nümune taşıma masrafları ve bürokrasisi Toptan Ticarette Geleneksel ve Online Çözümler Alibaba.com  Düşük maliyet  24x7x365: Müşteriye ulaşım  Hız: Müşteri bilgi isteklerinin Dünya’nın herhangi bir tarafından anında elinize ulaşması  Seyahat masraf ve zamanından tasarruf

24 Kendi Siteni Açmak  Web sitesinin maliyeti yıllık min $3000  Tasarım ve bakım maliyetleri  Bilgilerin kısa zamanda eskimesi ve güncelleme problemleri  Teknik sıkıntılar  Siteye trafik çekme zorunluluğu site.

25  Üyelik Ücretiyle:  Gold Supplier logosu  Şirket Banner  Şirket Bilgisi  IM Tool and e-mail  Ürün Bilgisi  Showroom  Hazır oluyor!  Trafik ise Alibaba.com sorumluluğunda Our Marketplaces and Storefronts Provides Superior Value to Suppliers

26 Alibaba Group 26 Alibaba Ecosystem around 73% held by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group 100% owned by Alibaba Group Alibaba Dünya’da e-ticaret ile ilgili tüm çözümleri tek çatı altında toplayan tek kuruluştur.

27 alibaba.diyalogo.com 27

28 Başarı Öyküleri

29 Alibaba Türkiye  200,000 kayıtlı kullanıcı  2009’da ayda ortalama 4800 ek kullanıcı  %44 Alıcılar, %15 Satıcılar, %41 Alıcı-Satıcılar  Gold Supplier Artışı (Ekim 2009) %30  Alım isteklerinin % 15’i sadece Ortadoğu ülkelerinden

30 Türk Ekonomisi  En büyük ihracat pazarları Almanya (%10), UK (%6), Italya (%6), BAE (%6), Rusya (5%), Fransa (%5)  En büyük ithalat pazarları : Rusya (%15 – doğal gaz), Almanya (%9), Çin (%8)  [Data from the Chamber of Turkish Export Associations as of September 2009]  En çok ithal edilen ürünler : Endüstriyel ara Malları (%33)  İhracat Potansiyeli Yüksek Sanayiler: Oto Yedek Parçaları, Doğal Taş ve Mineraller (Mermer ve Granit), Çikolata, şekerleme, kuru meyve, Kişisel bakım ürünleri (kozmetik, sabun, deterjan)  E-ticaret hacmi 5.5 Milyar ABD Doları ve büyüme hızı (Avrupa’nın üstünde).

31 KOBİ’lerimizin başarısı için!... + E-Dünya’da başarı için!..


"Logo Group Kobi’lerin başarısına adanmış 25 Yıl !.." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları