Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon"— Sunum transkripti:

1 İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Yeni Pazarlama Kanalınız

2 Vodafone İzinli Veritabanı

3 Vodafone İzinli Veritabanı
Vodafone izinli veritabanında güncel olarak 7,5 milyon abone bulunmaktadır. Bu aboneler, bugüne kadar Vodafone tarafından, reklam/tanıtım amaçlı SMS gönderimi yapılmamış yepyeni abonelerdir. Son derece titiz, aboneyi rahatsız etmeyecek bir politika izlenmektedir. Örneğin; bir aboneye ayda 4 SMS’den fazla reklam gönderimi yapılmamaktadır. 4 SMS reklam gönderimi alan abone, Aynı ay için SMS gönderimlerinden hariç tutulmaktadır. 7,5 Milyon Abone

4 Hedefleme Kriterleri Lokasyon Kullanım Bilgileri Tarifeler ve
Dinamik Lokasyon Kayıt Adres Bilgisi Kullanılan Cihaz İşletim Sistemleri Yurtdışı Kullanım Tarifeler ve Müşteri Segmentleri Gelir Aylık Fatura Tutarı Konuşma Süresi Gönderim Adedi Demografi Gençlik Segmenti Premimum Segment Esnaf Tarifeleri Medeni Durum Cinsiyet Yaş Eğitim

5 Hedef Kitlenize SMS Gönderin
Hedef Kitle Oluşturulmasına Örnekler Faturalı hat kullanan ve ayda 55 TL ve üzeri fatura ödeyen, bayan aboneler Iphone veya Blackberry kullanan, İstanbul’da bulunan Vodafone abonelerine SMS gönderimi “Vodafone Ekonomi Servisi” hizmetine abone, 30 yaş üzeri Vodafone abonelerine SMS gönderimi Hedef Kitle Oluşturulmasına Örnekler Nisan ayı içerisinde haftada 4 günden fazla Nişantaşı, civarını ziyaret etmiş (dinamik lokasyon) Vodafone abonesine SMS gönderimi Hattı yurtdışı aramalarına açık, 35 yaş ve üstü Vodafone abonelerine SMS ile gönderimi İstanbul – Ankara – İzmir’de yaşayan bay Vodafone abonelerine SMS gönderimi Hedef kitlenizi en doğru, en etkin biçimde oluşturabiliriz.

6 Ücretlendirme Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
* Alınan SMS adeti 3 ay içinde kullanılmalıdır. Kullanılmadığı takdirde, kalan miktar iptal olur ** Alınan SMS adeti 12 ay içinde kullanılmalıdır. Kullanılmadığı takdirde, kalan miktar iptal olur Minimum proje bedeli TL’dir.

7 Vodafone Hedefli Lokasyon

8 Hedefli Lokasyon Nedir?
Vodafone İzinli Veritabanında bulanan istenilen kriterlerde seçilen hedef kitleye daha önceden belirlenmiş lokasyona geldiğinde SMS gönderimidir. İzinli Veritabanındaki abone istenilen lokasyona geldiğinde sistem tarafından algılanır ve reklam aboneye ulaşır.

9 Nasıl Çalışır? Belirlenen hedef kitle sisteme yüklenir,
Abone lokasyona geldiğinde ve cihazını kullandığında sistem onu algılar (DATA , SMS, MMS ya da arama sırasında) Abone hedeflenen kitle içindeyse sistem reklam metnini gönderir.

10 Özellikler Vodafone İzinli Veritabanındaki 7,5 Milyon abone için hedef kitle belirlenebilir. Kampanyalarda lokasyon ADET sınırlaması yoktur. Kampanya kapsamındaki tüm TRDE lokasyonlar seçilebilir. Kampanyanın içeriğinin veya mesajının değişmesi durumunda yeniden tanımlama yapılması gerekmektedir. Aynı anda istenildiği kadar kampanya tanımlanabilir. Lokasyon belirlenip Vodafone’a bildirildikten 2 hafta içinde SMS gönderimi yapılır. Kampanyalar maksimum 3 hafta sürebilir. Kampanyalardaki hedef kitle ne kadar geniş olursa ulaşılacak abone büyüklüğü o kadar büyük olur.

11 Ücretlendirme Hedefli Lokasyon / SMS SMS Adedi Birim Fiyat 25000
50000 99,999 TL 0,64 TL 100000 249,999 TL 0,60 TL Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Hedefli Lokasyonda Kriter ücretlendirmesi yoktur. SMS gönderimleri minimum proje bedelinin altında kaldığında; minimum proje bedeli faturalandırılır. SMS gönderimlerinin proje bedelinin üzerinde kaldığında, ulaşan adetlere göre faturalandırılır. Tüm gönderimler Vodafone ile marka arasında belirlenmiş zamana göre belirlenir. Minimum proje bedeli TL’dir.

12 Biotekno BİOTEKNO Türkiye’nin en iyi Bilişim şirketidir.
Bugüne kadar vermiş olduğu hizmet ve gösterdiği başarının sonucu olarak Türkiye'de ve Dünya'da birçok ödüle layık görülmüştür. InterproMedya Bilişim500 Ödüllerinde : 2007 “2006 yılında En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü 2008 “Son Üç Yılın En İyi Performans Gösteren Bilişim Şirketi” Ödülü 2008 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2009 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2010 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2011 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2012 “Katma Değerli Telekom Hizmetleri Kategorisi – Birincilik” Ödülü 2012 “Son Yılın En Fazla Büyüyen Bilişim Şirketi” Ödülü Deloitte Technology Fast Ödüllerinde : 2009 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Birincisi” Ödülü 2009 “Technology Fast 500 EMEA (Europe, Africa, Middle East)-Birincisi” Ödülü 2010 “Teknoloji Fast 50 Türkiye-Dördüncüsü” Ödülü

13 Teşekkürler


"İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları