Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL."— Sunum transkripti:

1 SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL

2 Açıkhava’da Limit Yok… • Endüstriyel reklam sektörü kabuk değiştiriyor. • Şehirde her gün yeni bir yaratıcı indoor/outdoor reklam uygulaması ile karşılaşıyoruz. • Özellikle yaratıcı kurumsal kimlik çalışmaları ile, endüstriyel reklam üreticileri şehirlere imzalarını atıyorlar. • Sektörün tedarikçileri de; limitsiz uygulamalar için zengin teknoloji ve malzeme sunuyorlar.

3 Sign İstanbul’da da Limit Yok… • 13. yılına ulaşmaktan büyük bir keyif ve gurur duyduğumuz Sign İstanbul, her yıl yeni rekorlara imza atmaya devam ediyor… • 2010 fuarında 17.000 ziyaretçiye ulaşma hedefini sizlerle paylaşmıştık. • Sonuç bizim beklentilerimizi de aştı ve 62 ülkeden 18.450 profesyonel ziyaretçi, fuarı 22.428 kez ziyaret etti. • Fuar katılımcılarımız ve onların sunduğu ürünlerin de sayısı ve çeşitliliği sınır tanımaksızın artıyor.

4 2010’da 61ülkeden ziyaretçi aldık 1.661 yurtdışı ziyaretçi içerisinde ilk beş ülke; Suriye, İran, Bulgaristan, Makedonya ve Kosova oldu.

5 Yurdun 4 köşesinden ziyaretçi geldi 78 şehirden gelen ziyaretçiler içerisinde İstanbul’dan sonraki ilk beş şehir; Ankara, Bursa, İzmir ve Kocaeli oldu.

6 Ziyaretçinin %54’ü reklam üreticisi, %30’u nihai tüketici…

7 Tanıtım için tüm mecralar kullanıldı • İstanbul’da durak raketleri, metrobüs içi reklam alanları ve Ankara OSTİM’de billboardlar kullanıldı. Fuar servis otobüsleri giydirilerek, aynı zamanda açıkhava mecrası olarak kullanıldı. • Vatan, Posta, Fotomaç, Milliyet ve Hürriyet gazetelerine ilanlar verildi. • Joy FM, NTV Radyo, Alem FM, İstanbul FM, CNN Türk ve Haber Türk radyo kanallarında toplam 364 kez reklamlarımız yayınlandı.

8 Fuar ekonomi basınının ilgisini çekti • Yürüttüğümüz PR çalışmaları ile Sign İstanbul; toplam 30 yayında 102 kez haber oldu. Bugün, Radikal, Dünya, Türkiye, Milliyet, Posta, Star, Vatan gazeteleri ve Ekonomist dergisi bunların arasında yer aldı. • İçlerinde Haber Türk, Sabah, Dünya, Star, Milliyet ve Zaman gazetelerinin de yer aldığı; 71 internet mecrasında 176 kez haber olarak yer aldı. • Görsel medyada ise; Sky Türk ve TGRT televizyon kanallarında yer buldu.

9 Yurtdışı çalışmasına özel önem… • Sektörel medya destekçimiz Dijital Teknik dergisi ile birlikte, üyesi bulundukları EDP topluluğundaki Avrupalı dergiler ile özel bir çalışma yürüttük. • X-Media (Avusturya), Plakativ (Macaristan), Publish (Rusya), Svet Tisku (Çek Cumhuriyeti), Agi Suomi (Finlandiya), Desktop Dialog (Almanya), Print & Publishing (Polonya), Visual Communication (Polonya) dergilerinde reklamlarımız yayınlandı ve editör kadroları fuar süresince İstanbul’da konuk edildi. • Bulgaristan, Makedonya, Arnavutluk ve Kosova’daki tur operatörleri ile çalışmalarımız devam etti. Sn. Şaban Beyler’ in katkıları ile Azerbeycan’da özel bir çalışma gerçekleştirdik.

10 Sign İstanbul 2011’de önceliklerimiz • 2011 fuarı için belirlediğimiz en temel iki konu; yurtdışı ziyaretçi sayısını ve reklamveren (nihai tüketici) ziyaretçi sayısını artırmaktır. • Yurtdışı ziyaretçi sayısının artışı, Sign İstanbul’un bölgenin her yıl düzenlenen en büyük etkinliği olma özelliğini güçlendirecektir. 2014 yılında koşulsuz Avrupa’nın en büyük etkinliği olmayı hedefliyoruz. • Açıkhava reklamcılığındaki limitsiz olanakların kullanılır hale gelmesi, sektörün nihai tüketicisinin teknoloji ve malzeme bilgisine sahip olması ile olanaklıdır. • Aynı tarihlerde düzenleyeceğimiz Intershop İstanbul 2011 ile; hem endüstriyel reklam ve dijital baskı üreticilerimizin, hem görsel iletişim alanındaki tüm tedarikçilerimizin de bu ziyaretçiden faydalanmasını sağlayacağız. • Açıkhava’da da, Sign İstanbul’da da limit yok!

11 Sign İstanbul 2011 Hedeflerimiz • 30 ülkeden 425 katılımcı firma. • 5 salonda 15.000 m 2 net stand alanı. • Endüstriyel Reklam Üreticileri için Intershop İstanbul konsepti ile ayrı bir salon. • 20.000 profesyonel ziyaretçi. • 2.000 yurtdışı ziyaretçi.

12 SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL


"SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı 1 - 4 ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları