Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…"— Sunum transkripti:

1 Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…
KAYNAK Yerel seçimlerin siyasi partilere maliyeti yaklaşık 135 milyon 616 bin lira oldu. Seçimlerde En Çok Harcama Yapan Parti Mart ayında gerçekleştirilen yerel seçimlerde en çok harcamayı 45,8 milyon lira ile CHP yaptı. Bu partiyi 41 milyon lira ile AK Parti, 25,8 milyon lira ile MHP, 10,5 milyon lira DTP ve 10 milyon lira ile DSP izledi. Seçim sürecinde DP 2 milyon, BBP ve ÖDP ise 250'şer bin lira harcadı. Partiler, seçimlerde en çok parayı 18 milyon lira ile bilboard reklamlarına verdi. AK Parti, CHP ve MHP'ye bayrak ve rozetler 19,7 milyon liraya, mitingler ise 8,1 milyon liraya mal oldu. AA muhabirinin siyasi partilerin yetkililerinden aldığı bilgiye göre, AK Parti, 29 Mart'ta yapılan yerel seçim sürecinde genel merkez olarak yaklaşık 30 milyon lira harcadı. Teşkilatlara da 11 milyon lira gönderen AK Parti, böylece toplam 41 milyon liralık seçim harcamasında bulundu. AK Parti, bilboard için 10 milyon, bayrak alımları için 5 milyon 250 bin, kamuoyu araştırmaları için 4 milyon 500 bin, gazete ilanları için 4 milyon, miting harcamaları için 3 milyon 800 bin lira kullandı. Uçak ve helikopter kirası için 450 bin lira harcayan AK Parti'ye, internet ve reklam giderleri 400 bin, rozet alımı 201 bin, kargo giderleri 46 bin, diğer giderler ise 1 milyon 353 bin liraya mal oldu. -EN ÇOK HARCAMA YAPAN CHP OLDU- Yerel seçimler için en çok harcama yapan parti CHP oldu. CHP, seçimlerde propaganda faaliyetleri için genel merkez olarak 13 milyon 679 bin lira harcarken, teşkilatlara 32 milyon 101 bin lira aktardı. CHP, bilboardlar için bayrak alımları için 5 milyon 756 bin, mitingler için 3 milyon 552 bin, bilboardlar için ise 2 milyon 791 bin lira harcadı. Uçak ve helikopter kirasına 468 bin, kamuoyu araştırmalarına 453 bin, rozetlere 328 bin lira ödeyen CHP, kargo giderleri için 207 bin yayın aracı kiraları için 63 bin, Google reklamları için 61 bin lira ödedi. CHP'nin seçimler için harcadığı toplam tutar ise 45 milyon 780 bin lira oldu. -MHP'NİN SEÇİM HARCAMALARI- TBMM'deki üçüncü büyük parti olan MHP, seçim sürecinde genel merkez olarak 20 milyon 332 bin, teşkilatlar bazında 5 milyon 504 bin lira harcama yaptı. MHP, bayrak ve rozet harcaması için 8 milyon 150 bin, bilboard harcaması için 5 milyon 221 bin, matbuat ve baskı harcamaları için 1 milyon 35 bin lira kullandı. Ajans ve canlı yayın harcamaları 734 bin, aday tanıtım ve miting 720 bin, film ve sinema reklamları 702 bin, diğer kalemlere 3 milyon 770 bin lira harcayan MHP'ye yerel seçimlerin faturası toplam 25 milyon 836 bin lira oldu. -DİĞER PARTİLER- Yerel seçimlerde DTP genel merkez olarak 3 milyon 500 bin lira harcarken, bütçelerini kendileri oluşturan teşkilatlar ise yaklaşık 7 milyon lira kullandı. Genel merkez olarak seçimlerde 2 milyon lira harcayan DSP, teşkilatlara ise 8 milyon lira gönderdi. Seçimlerde, diğer siyasi partilerden DP 2 milyon, ÖDP ve BBP ise 250'şer bin lira harcadı. Bu arada, Siyasi Partiler Kanunu uyarınca devlet yardımına hak kazanan AK Parti, CHP ve MHP'ye, 2009'un yerel seçim yılı olması nedeniyle 2 katı tutarında hazine yardımı yapılmıştı. Bu çerçevede AK Parti, CHP ve MHP bütçeden toplam 195 milyon 336 bin TL hazine yardımı almıştı. Bu paranın 111 milyon 331 bin TL'si AK Parti'ye, 49 milyon 898 bin TL'si CHP'ye ve 34 milyon 106 bin TL'si de MHP'ye ödenmişti. Anayasa Mahkemesinin kararı çerçevesinde AK Parti'nin 22,8 milyon TL'lik hazine yardımı bütçeden alacağı 111,3 milyon TL'den kesilmişti. Öte yandan, 29 Mart yerel seçimlerinde en fazla oyu alan üç partinin seçim harcamaları şöyle oldu: CHP Bayrak alımları 5.756 Teşkilatlara gönderilen Miting harcamaları 3.552 Kamuoyu araştırması 453 Uçak ve helikopter kirası 468 Bilboard 2.791 Rozet 328 Google reklam 61 Yayın aracı kiraları 63 Kargo giderleri 207 Toplam AK PARTİ (BİN LİRA) Bilboard Teşkilatlara gönderilen Bayrak alımları 5.250 Miting harcamaları 3.800 Gazete ilanları 4.000 Kamuoyu Araştırması 4.500 Uçak ve helikopter kirası 450 Kargo giderleri 46 Rozet 201 İnternet ve reklam 400 Diğer 1.353 Toplam MHP Bayrak ve rozet 8.150 Matbuat ve baskı 1.035 Bilboard 5.221 Teşkilatlara gönderilen 5.504 Ajans gider.ve canlı yayın 734 Diğer 3.770 Film ve Sinema reklamı 702 Aday tanıtım ve miting 720 Toplam

2 Otomobil, Mobilite Reklamı En İyi Yapan Araçtır!
Türkiye'de trafiğe kayıtlı otomobil sayısı: Yaklaşık 10.4 kişiye 1 otomobil düşmektedir. KAYNAK Yerel seçimlerin siyasi partilere maliyeti yaklaşık 135 milyon 616 bin lira oldu. Seçimlerde En Çok Harcama Yapan Parti Mart ayında gerçekleştirilen yerel seçimlerde en çok harcamayı 45,8 milyon lira ile CHP yaptı. Bu partiyi 41 milyon lira ile AK Parti, 25,8 milyon lira ile MHP, 10,5 milyon lira DTP ve 10 milyon lira ile DSP izledi. Seçim sürecinde DP 2 milyon, BBP ve ÖDP ise 250'şer bin lira harcadı. Partiler, seçimlerde en çok parayı 18 milyon lira ile bilboard reklamlarına verdi. AK Parti, CHP ve MHP'ye bayrak ve rozetler 19,7 milyon liraya, mitingler ise 8,1 milyon liraya mal oldu. AA muhabirinin siyasi partilerin yetkililerinden aldığı bilgiye göre, AK Parti, 29 Mart'ta yapılan yerel seçim sürecinde genel merkez olarak yaklaşık 30 milyon lira harcadı. Teşkilatlara da 11 milyon lira gönderen AK Parti, böylece toplam 41 milyon liralık seçim harcamasında bulundu. AK Parti, bilboard için 10 milyon, bayrak alımları için 5 milyon 250 bin, kamuoyu araştırmaları için 4 milyon 500 bin, gazete ilanları için 4 milyon, miting harcamaları için 3 milyon 800 bin lira kullandı. Uçak ve helikopter kirası için 450 bin lira harcayan AK Parti'ye, internet ve reklam giderleri 400 bin, rozet alımı 201 bin, kargo giderleri 46 bin, diğer giderler ise 1 milyon 353 bin liraya mal oldu. -EN ÇOK HARCAMA YAPAN CHP OLDU- Yerel seçimler için en çok harcama yapan parti CHP oldu. CHP, seçimlerde propaganda faaliyetleri için genel merkez olarak 13 milyon 679 bin lira harcarken, teşkilatlara 32 milyon 101 bin lira aktardı. CHP, bilboardlar için bayrak alımları için 5 milyon 756 bin, mitingler için 3 milyon 552 bin, bilboardlar için ise 2 milyon 791 bin lira harcadı. Uçak ve helikopter kirasına 468 bin, kamuoyu araştırmalarına 453 bin, rozetlere 328 bin lira ödeyen CHP, kargo giderleri için 207 bin yayın aracı kiraları için 63 bin, Google reklamları için 61 bin lira ödedi. CHP'nin seçimler için harcadığı toplam tutar ise 45 milyon 780 bin lira oldu. -MHP'NİN SEÇİM HARCAMALARI- TBMM'deki üçüncü büyük parti olan MHP, seçim sürecinde genel merkez olarak 20 milyon 332 bin, teşkilatlar bazında 5 milyon 504 bin lira harcama yaptı. MHP, bayrak ve rozet harcaması için 8 milyon 150 bin, bilboard harcaması için 5 milyon 221 bin, matbuat ve baskı harcamaları için 1 milyon 35 bin lira kullandı. Ajans ve canlı yayın harcamaları 734 bin, aday tanıtım ve miting 720 bin, film ve sinema reklamları 702 bin, diğer kalemlere 3 milyon 770 bin lira harcayan MHP'ye yerel seçimlerin faturası toplam 25 milyon 836 bin lira oldu. -DİĞER PARTİLER- Yerel seçimlerde DTP genel merkez olarak 3 milyon 500 bin lira harcarken, bütçelerini kendileri oluşturan teşkilatlar ise yaklaşık 7 milyon lira kullandı. Genel merkez olarak seçimlerde 2 milyon lira harcayan DSP, teşkilatlara ise 8 milyon lira gönderdi. Seçimlerde, diğer siyasi partilerden DP 2 milyon, ÖDP ve BBP ise 250'şer bin lira harcadı. Bu arada, Siyasi Partiler Kanunu uyarınca devlet yardımına hak kazanan AK Parti, CHP ve MHP'ye, 2009'un yerel seçim yılı olması nedeniyle 2 katı tutarında hazine yardımı yapılmıştı. Bu çerçevede AK Parti, CHP ve MHP bütçeden toplam 195 milyon 336 bin TL hazine yardımı almıştı. Bu paranın 111 milyon 331 bin TL'si AK Parti'ye, 49 milyon 898 bin TL'si CHP'ye ve 34 milyon 106 bin TL'si de MHP'ye ödenmişti. Anayasa Mahkemesinin kararı çerçevesinde AK Parti'nin 22,8 milyon TL'lik hazine yardımı bütçeden alacağı 111,3 milyon TL'den kesilmişti. Öte yandan, 29 Mart yerel seçimlerinde en fazla oyu alan üç partinin seçim harcamaları şöyle oldu: CHP Bayrak alımları 5.756 Teşkilatlara gönderilen Miting harcamaları 3.552 Kamuoyu araştırması 453 Uçak ve helikopter kirası 468 Bilboard 2.791 Rozet 328 Google reklam 61 Yayın aracı kiraları 63 Kargo giderleri 207 Toplam AK PARTİ (BİN LİRA) Bilboard Teşkilatlara gönderilen Bayrak alımları 5.250 Miting harcamaları 3.800 Gazete ilanları 4.000 Kamuoyu Araştırması 4.500 Uçak ve helikopter kirası 450 Kargo giderleri 46 Rozet 201 İnternet ve reklam 400 Diğer 1.353 Toplam MHP Bayrak ve rozet 8.150 Matbuat ve baskı 1.035 Bilboard 5.221 Teşkilatlara gönderilen 5.504 Ajans gider.ve canlı yayın 734 Diğer 3.770 Film ve Sinema reklamı 702 Aday tanıtım ve miting 720 Toplam

3 ARAÇ BAŞINA KİŞİ SAYISI
TÜRKİYE VE OTOMOBİL KULLANIMI ŞEHİR ADET ARAÇ BAŞINA KİŞİ SAYISI İSTANBUL 7.1 ANKARA 5.2 İZMİR 7.8 MERSİN 11.8 MUĞLA ANTALYA 7 ADANA 11.5 AYDIN 99.110 9.74 * VERİLER TÜİK’İN “NÜFUS VE MOTORLU KARA TAŞITLARI” İSTATİSTİKLERİ’NDEN ALINMIŞTIR.

4 ARAÇ ÜZERİ REKLAMLARDA ESKİ YÖNTEMLERİ UNUTUN!
SON VERİYORUZ! SÖKME MALİYETLERİNE MONTAJ ZAHMETLERİNE ZAMAN KAYIPLARINA SINIRLI KULLANIM ALANINA

5 To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARIMIZI SUNUYORUZ
ARACINIZ İÇİN; KOLAY EKONOMİK ETKİLİ SIRADIŞI KAYNAK TÜİK`in en son yayımladığı nüfus ve motorlu kara taşıtları istetiklerine göre, nüfusu 71 milyon 517 bin 100 olan Türkiye`de Mart 2009 itibarıyla trafiğe kayıtlı 6 milyon 872 bin 598 adet otomobil bulunuyor. Bir başka ifadeyle ülkemizde yaklaşık 11 kişiye bir otomobil düşüyor.Türkiye`nin idari merkezi olması dolayısıyla resmi araç varlığı fazla olan Ankara için 5,27 olan otomobil başına düşün nüfus, ekonomik bakımdan geri kalmış iller arasında bulunan Şırnak`ta 133,56`ya kadar yükseliyor.Otomobil başına en az nüfusun düştüğü iller sıralamasında Ankara`yı Antalya, Muğla, İstanbul ve Burdur izliyor. Bu illerde kişi başına otomobil sayısı 7.Şırnak, Hakkari,Muş, Bingöl ve Ağırı ise ``otomobil fukarası`` iller olarak dikkati çekiyor. Şırnak`ta 133,56 kişiye, Hakkari`de 100,85kişiye, Muş`ta 72,31 kişiye, Bingöl`de 68,03 kişiye ve Bitlis`te de 60,01 kişiye bir otomobil düşüyor. ``AB KADAR ZENGİN DEĞİLİZ`` Türkiye Şoför ve Otomobilciler Federasyonu Başkanı Fevzi Apaydın, yaptığı açıklamada, Türkiye`nin otomobil varlığıbakımından Avrupa Birliği`nin (AB) çok gerisinde olduğunu belirtti.``Ülkemizde her kişiye düşen otomobil sayısı 100 civarındayken AB ülkelerinde bu rakam 500`ün üzerindedir`` diyen Apaydın, Türkiye`de otomobil sahibi olmanın da otomobil kullanmanın da maliyetinin AB`de olduğundan çok ağır olduğunu ifade etti.Apaydın, sözlerini şöyle sürdürdü:``Ülkemizde otomobil kimi için ekmek teknesi, kimi için prestij, kimi için ek masraf kapısı, kimi için de umutla gerçekleşmesi beklenen bir hayal. Bizim şoför esnafımız kazanç aracı olmasına karşın otomobilinin tekerleklerini döndürmekte büyük sıkıntı yaşıyor. Yani Türkiye`de otomobil sahibi olmak zor, onu gönül rahatlığıyla kullanabilmek daha da zor. Akaryakıt, yedek parça, sigorta, tamir giderleri maalesef herkesin altından kalkılabilecek gider kalemleri değil. Bunu nedenle satın alınmış ama kapı önünde çürümeye bırakılmış otomobil sayısı da ülkemizde hiç az değil.``Apaydın, Türkiye`nin kara yolu ve otopark varlığının da bugün olduğundan daha fazla sayıda araç varlığını kaldıracak halde olmadığını bildirdi. Apaydın, özellikle büyük kentlerde otopark sorununun dayanılmaz bir hal aldığını, belediyelerin geri dönüşüm projeleri uygulayarak bu sorunun üstesinden gelmelerinin zorunlu hale geldiğini bildirdi. İL İL OTOMOBİL VARLIĞI TUİK`in istatistiklerine göre Türkiye`nin nüfusu, otomobil varlığı ve otomobil başına düşün nüfus illere göre şöyle: Otomobil Nüfus Otomobil Başına Adana ,52 İLLER (Adet) (Kişi) Düşen Nüfus (Kişi) Ağrı ,73 Afyonkarahisar ,99 Adıyaman ,38 Antalya ,00 Ankara ,27 Amasya ,54 Balıkesir ,14 Aydın ,74 Artvin ,32 Bitlis ,01 Bingöl ,03 Bilecik ,43 Bursa ,10 Burdur ,77 Bolu ,91 Çorum ,32 Çankırı ,29 Çanakkale ,76 Edirne ,73 Diyarbakır ,86 Denizli ,42 Erzurum ,73 Erzincan ,09 Elazığ Giresun ,96 Gaziantep ,62 Eskişehir ,15 Hatay ,24 Hakkari ,85 Gümüşhane ,20 İstanbul ,19 Mersin ,92 Isparta ,65 Kastamonu ,82 Kars ,51 İzmir ,88 Kırşehir ,02 Kırklareli ,35 Kayseri ,09 Kütahya ,30 Konya ,53 Kocaeli ,40 Kahramanmaraş ,16 Manisa ,88 Malatya ,25 Muş ,31 Muğla ,10 Mardin ,81 Ordu ,20 Niğde ,23 Nevşehir ,36 Samsun ,94 Sakarya ,37 Rize ,69 Sivas ,95 Sinop ,01 Siirt ,33 Trabzon ,85 Tokat ,09 Tekirdağ ,18 Uşak ,75 Şanlıurfa ,26 Tunceli ,25 Zonguldak ,00 Yozgat ,68 Van ,48 Karaman ,51 Bayburt ,40 Aksaray ,89 Şırnak ,56 Batman ,41 Kırıkkale ,62 Iğdır ,96 Ardahan ,42 Bartın ,23 Kilis ,37 Karabük ,94 Yalova ,64 Düzce ,76 Osmaniye ,63 Türkiye , /Turkiyede-otomobil-sayisi-hizla-artiyor.php To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARIMIZI SUNUYORUZ

6 To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARI
Tak & Çıkar Özelliğe Sahip Her Marka ve Model Araçta Kullanımına Uygun Doğa Dostu Malzemeden Üretilmiştir İklim Şartlarına Karşı Dayanıklıdır Tekstil İçerikli Sağlıklı Ürün Daha Az Maliyet Birden Fazla Kullanım İmkanı Profesyonel Yardım Gerektirmeyen Montaj Ön Kaput koruyucu dekor kılıfları Yan Ayna koruyucu dekor kılıfları Yakıt Kapağı koruyucu dekor kılıfları

7 Siz Hayal Edin

8 Biz Gerçekleştirelim

9 Kaput Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı
Uygulanabilecek Kaporta En / Cm Kaporta Boy / Cm En KÜÇÜK Kaput En BÜYÜK Kaput

10 Yan Ayna Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı
Örnek Referans Araç Modelleri Audi A4,Audi A6 quatro,Audi Q7,BMW 3 SERİE,Chevrolet Calos,Chevrolet Cruize,Citroen C4,Dodge Nitro,Fiat Albea,Fiat Doblo,Fiat Linea,Fiat Palio,Ford KA,Ford Conneckt,Ford Fiesta,Ford Focus,Ford Mondeo,Honda Civic,Hyundai Excent,Hyundai Tuscon,Long Rower Sport,Mercedes C 180,Mini Cooper,Mitsubushi Lancer,Opel Astra,Opel Corsa,Pegueout 206,Pegueout 407,Renault Cango,Renault Europa,Renault Megane,Renault Spring,Renault Symbol,Tofaş Şahin Doğan,Tofaş Tempra,Toyota Auris,Toyota Corolla,Wolkswagen Golf,Wolkswagen Jetta,Wolkswagen Passat,Wolkswagen Polo…

11 Yakıt Kapağı Koruyucu Dekor ve Reklam Kılıfı

12 Yenilik Dolu, Sıra dışı bir Tasarım

13 Etkili ve Çarpıcı Görsellik

14

15

16

17

18 birçok model otomobilde
Bir adet ürünü birçok model otomobilde kullanabilirsiniz Büyük Küçük Spor Klasik Hususi Ticari

19

20

21 Size Kusursuz ve Prestijli bir Tanıtım imkanı sunar
To-Fun OTOMOBİL KORUYUCU DEKOR VE REKLAM KILIFLARI Size Kusursuz ve Prestijli bir Tanıtım imkanı sunar

22

23 Bu sunum içerisinde kullanılan marka ve ürünler , , , , , 2012/13665 sayı başvuru numaraları ile Türk Patent Enstitüsü korumasına sunulmuştur. (Otomobil görüntüleri ve siyasi logolara ait marka ve isimlerin hakları ilgili firmalara aittir.)

24 Reklamcılık ve Tanıtım Organizasyon Hizmetleri.
Merkez   1690 sok no:52 kat:3 d:3 Karşıyaka İZMİR Üretim    7559/1 sokak no:3/A Örnekköy Karşıyaka İZMİR Tel          0 232         Gsm : E-posta    Web      Facebook arabakilifi


"Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları