Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
ETG Danışmanlık Yardım Masası
2
Yardım Masası Nedir? Yardım Masası sistemi, Bilişim Teknolojileri iş süreçlerinin yönetilmesinde ve denetiminde önemli bir rol almaktadır. Yardım Masası, müşterilerimizin tüm istek ve sorun süreçlerinin yönetilerek takip edildiği danışman destekli bir oluşumdur. Bu süreç, Enterprise Portal (Eportal)’in, Müşteri- Danışman iletişiminde bağlayıcı altyapıyı sağlaması ile gerçekleşir.
3
Yardım Masası Neleri Kapsar?
Yardım Masası aracılığıyla neler yapabiliriz? 1- Microsoft Dynamics AX ve Microsoft CRM üzerinde alınabilecek tüm hatalar için destek hizmeti 2- Mevcut üzerinde yapılabilecek yeni geliştirmeler 3- Sistem kaynaklı problemler için uzman desteği 4- Tüm modüller bazında destek sağlanması Durumlarında taleplerin çözümü, takibi, yönetilmesi sağlanır.
4
Yardım Masasının Faydaları ve Kurumunuza Kazandırdıkları?
Yardım Masası ile; 1- Taleplerin planlanarak, çözüm odaklı en hızlı şekilde yanıtlanması. 2- Eportal sistemi üzerinde, mevcut taleplerin durum ve ilerleyişinin, hangi aşamada olduğunu ve ne kadar süre geçtiğini gibi durumların şeffaf yapısı sayesine izlenebilirliği. 3- & Telefon kullanımından ziyade, kurgulanmış Eportal sistemi sayesine, taleplerin en kısa sürede ilgili kişilere aktarımı. 4- İletişim problemleri ve eksikliklerinin minimize edilmesi.
5
Yardım Masası İşleyişi
Yardım Masası nasıl bir süreç içerir? Hız ve verimlilik esasına dayanan bu sistemin en büyük özelliği Eportal kurgusu olmasıdır. Bu sistem sayesine, müşterilerimiz, kendileri için tanımlanan kullanıcı hesapları ile sisteme giriş yaparak, Modül, Süreç, Talep Sebebi, İlgili kişi, Tercih edilen teknisyen/danışman, talebin önem derecesi, açıklamaları ve word/excel gibi ekleri ile hızlı şekilde Sipariş türüne oluşturabilirler.
6
‘Genel hatları ile Eportal kullanıcı hesabı üzerindeki Sipariş Formu’
Eportal Kullanımı Enterprise Portal (Eportal), Microsoft Dynamics AX için kullanıcıların bir web tarayıcısı üzerinden AX ile veri etkileşimini sağlayan web tabanlı bir uygulamadır. Bu sistem, talepler Sipariş şeklinde oluşturulduktan sonra, AX üzerinde ilgili kişilerinin onayına gelen bir iş akışına tabidir. Ve akabinde, sürecin tüm ilerleyiş safhaları Eportal üzerine sürekli güncellenerek, bilgilendirme sağlanmaktadır. ‘Genel hatları ile Eportal kullanıcı hesabı üzerindeki Sipariş Formu’
7
Yardım Masası Paketleri
Servis Aboneliğinize bağlı olarak aşağıdaki görünen paketler ile Yardım Masası desteği alabilirsiniz. 1. EĞİTİM 2. GOLD 3. HEALTHCHECK 4. PERFORMANS 5. PLATİNYUM 6. SILVER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.