Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli"— Sunum transkripti:

1 30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli

2 Hoşgeldiniz

3 Yumurta’nın Besin Değeri
Bir Yumurta; %8 Vitamin B12 %6 Vitamin A %10 Protein %4 Vitamin B6 %6 Vitamin D %3 Vitamin E %6 Folik Asit %2 Tiyomin %8 Fosfor %15 Riboflavin %4 Çinko %4 Demir Büyük bir yumurta 4.5 g yağ: günlük ihtiyacın %7.5’i, 1.5 g doymuş yağ: günlük ihtiyacın %8’i 215 mg kolesterol: günlük miktarın %7’si Yumurta besin kalitesi olarak anne sütünden sonra 2. sırada geliyor.

4 1978 yılına ait yumurta kategori reklamı.
Retrospektif 1978 yılına ait yumurta kategori reklamı.

5 YumBir yumurta kategori reklamı.

6 Yumurta Tüketiminde ... Yumurta tüketimi hakkında çıkan olumlu veya olumsuz haberlerden etkilenir. Örneğin 1987’de yapılan bir araştırmanın «Yumurta kolestrolü arttırır.» iddiası yumurta tüketimini %16-24 arası düşürmüştür. 2006’da araştırmaların ilişkiyi çürütmesi ile tüketim rakamları tekrar yükseliyor.

7 Yalnız paketleme yumurtada markalaşmak için yeterli değildir.

8 BASILI MECRADA YUMURTA

9 “Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.”
BASINLI MECRADA YUMURTA Ontario Eggs / “Ontario yumurtalarına uyandığınız için teşekkür ederiz.”

10 SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA

11 SOSYAL SORUMLULUKTA YUMURTA

12 SOSYAL MEDYADA YUMURTA
TAKİPÇİ

13 DİJİTAL YUMURTA

14 DİJİTAL YUMURTA

15 Incredible Reklam Kampanyası - 1

16 Incredible Reklam Kampanyası - 3

17 Incredible Reklam Kampanyası - 5

18 DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs 2012 Ekim ayında 20 yıl aradan sonra jingle parçasını yeniledi. Bu yenilenmenin hemen ardından 9 Ekim 2012’de Facebook takipçilerinden “Increadible eddible Eggs” jingle’ına kendi yorumlamaları getirmeleri çağrısında bulundu. Yarışmanın galibinin ödülü bir yıllık yumurta ihtiyacının karşılanmasıydı.

19 DİJİTAL YUMURTA Increadible Eggs böylece hem tüketiciyle duygusal bir bağ kuruyor, hem de user generated content yaratılmasına olanak sağlayarak word of mouse etkisi yaratıyordu.

20 GERİLLA YUMURTA Kanada Yumurtacılar Birliği, erken saatlerde iş başında olanlara bir sürpriz hazırlamıştı. Yumurtalı bir kahvaltı.

21 Apps and game generation

22 Yani Yumurtada Markalaşma
Türkiye’de de pazar markalaşmış ve özellikli yumurtaya yöneliyor. Tüm sadece ambalajdan bir mecra uygulamasından değil mecraların etkili kullanımından geçiyor. Tüketiciyle etkileşime geçmek ve beklentilerine uygun farklılıklar sunmak daha da önem kazanıyor.

23 Markalaşmada Ayrışma Stratejileri
Paketleme ve ambalaj Yumurtada sağlık bilinci oluşturmak Jenerik ürün anlayışını değiştirmek Premium fiyat Logo & Kurumsal İmaj Marka mesajı Sertifikalar ve sağlık standartları

24 ÖZELLİKLİ YUMURTA Farlılaşma ve Çeşitlilik
Yumurtanızı diğer yumurtalardan ayırmak için ....

25 Farklılaşma ve Çeşitlilik
Organik (?) Vitamin ve mineral ilaveli-omega 3 Helal Köy Yumurtası Antibiyotik kullanımını azaltmak ya da kullanmamak

26 Farklılaşma ve Çeşitlilik

27 Farklılaşma ve Çeşitlilik
Sunny Queen Eggs Vejetaryen Yumurta Kampanyası Case Study

28 Farklılaşma ve Çeşitlilik

29

30 Keskinoğlu

31 Lezita

32 Şişman ve Umut

33 Migros – Günlük Yumurta reklamı

34 Incredible Reklam Kampanyası - 1


"30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları