Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

REKLAM VE TANITIM KAMPANLARI DERSİ Yrd. Doç. Dr. KÜRŞAT GÖLGELİ HAZIRLAYAN; ELİF ÇALIŞKAN KONU:PEUGEOT PARTNER TEPEE ÜRÜN TANITIMI.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "REKLAM VE TANITIM KAMPANLARI DERSİ Yrd. Doç. Dr. KÜRŞAT GÖLGELİ HAZIRLAYAN; ELİF ÇALIŞKAN KONU:PEUGEOT PARTNER TEPEE ÜRÜN TANITIMI."— Sunum transkripti:

1 REKLAM VE TANITIM KAMPANLARI DERSİ Yrd. Doç. Dr. KÜRŞAT GÖLGELİ HAZIRLAYAN; ELİF ÇALIŞKAN KONU:PEUGEOT PARTNER TEPEE ÜRÜN TANITIMI

2

3 KURUMLA İLGİLİ BİLGİLER : 200 yıllık Peugeot yeniliğinin başlangıcı 1734’de doğan Jean-Pierre Peugeot, Peugeot ailesinin endüstriyel yöneliminin ilk kurucusu olmuştur. Jean-Pierre Peugeot, dokumacılık alanında faaliyete geçer ve varislerine bir boyahane, bir yağ fabrikası ve bir değirmen bırakır. 1810 yılında, Jean- Pierre ’in iki oğlu, Jean-Pierre II ve Jean- Frederic, Peugeot Freres (Peugeot Kardeşler) şirketini kurarlar. Jean- Frederic ’in mülkiyetinde olan aile değirmeni çelik dökümhanesine dönüşür. Peugeot ailesi 1840’da yaratılan ünlü kahve değirmeninin yanı sıra yenilikler yapar ve kendi endüstriyel faaliyetlerini geliştirir. Aile testereler, yaylar ve şemsiye çerçeveleri üretir. Peugeot Markası, 200 yıldan uzun süredir yenilik ve çeşitliliği simgelemektedir. 2010 yılında Peugeot iOn’un ve 2012’de 3008 HYbrid4’ün ticarileşmesi, elektrikli otomobil ve hibrid motorlar alanında yeniliği ifade eder. Otomobil faaliyetinin dışında Peugeot Markası’nın varolmasını sağlayan faaliyetler ile çeşitlilik sunmaktadır. Peugeot Scooter’ları, Peugeot bisikletleri ile aynı zamanda Peugeot karabiber makineleri aynı zamanda dünya çapında yeniliğin ve Fransız lüksünün standartlarınu oluşturmaktadır. http://www.peugeot.com.tr/peugeot-tarihi.html

4 PROJENİN AMACI PARTNER TEPEE Yeni tasarımı, harekete geçiren teknolojileri ve size her koşulda uyum sağlayacak modüler yapısıyla Yeni Partner Tepee huzurlarınızda! http://www.peugeot.com.tr/peugeot- modelleri/peugeot-nuzu-secin/partner-tepee.html

5 MESAJ Alınabilecek en iyi aile arabası

6 HEDEF KİTLESİ : Kalabalık aileler Neden bu hedef kitle: Aile kullanımına Kesinlikle uygun. Örneğin baz donanımda bile satın alınabilen Modüler Aile Paketi ile birlikte elektrikli çocuk kilidi, katlanır masalar ve arka yan camlarda güneşlikler gibi donanımlar listeye eklenebiliyor. Bunun dışında onlarca saklama gözü, kızaklı kapıların sağladığı arka koltuklara erişim avantajı ve en üst donanımda sunulan Zenith cam tavan gibi özellikler de Partner Tepee’yi aileler için biçilmiş kaftan haline getiriyor.

7 TON –TÜR MANTIK Yüksekte konumlu vites kolu ve dokunmatik ekran kullanım kolaylığı sağlıyor. Genişlik konusundaysa benzerleri gibi çok cömert. Baş mesafesi neredeyse sonsuz, diz ve omuz mesafeleriyse belki de iki üst sınıfla yarışacak kadar iyi.

8 KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI Televizyon reklamları (30 sn ) internet

9 SENARYO Kayın valide ile kayın baba evlerinin önünde aracı beklemekteler...yola bakarken arabanın sesini fark ederler ve heyecanla gülerler... Ellerinde piknik sepeti ve poşetler vardır. Derken damat arabadan iner, poşetleri alıp ellerini öper. Hep birlikte araca binerler...damat aracı kullanırken karısıyla sohbet ediyor. Çocuk arkada gülüyor.( aradığınız sıcaklık aradığınız fırsat...)

10 TEŞEKKÜRLER


"REKLAM VE TANITIM KAMPANLARI DERSİ Yrd. Doç. Dr. KÜRŞAT GÖLGELİ HAZIRLAYAN; ELİF ÇALIŞKAN KONU:PEUGEOT PARTNER TEPEE ÜRÜN TANITIMI." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları