Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
2
Dragos Hastanesi Genel Bilgiler
Kapalı Alan : m² Toplam Arsa Alanı : m² Poliklinik Oda Sayısı : 59 Ameliyat Masa Sayısı : 6 Toplam Yatak Sayısı : 15 Klinik Yatak Sayısı : 109 YB Yatak Sayısı : 42
3
Dragos Hastanesi Personel Sayıları
4
Dragos Hastanesi Aylara Göre Personel Sayıları
DESTEK HİZMETLERİ HASTA HİZMETLERİ HEMŞİRE SAĞLIK TEKNİSYENİ (RADYOLOJİ/ ANESTEZİ/ STERİLİZASYON) YARDIMCI SAĞLIK PERSONELİ (PORTER) İDARİ BİRİMLER MEDİKAL DİREKTÖRLÜK (TEKNİKER / ECZANE/ PERFÜZYONİST) TIP FAKÜLTESİ/DAHİLİ VE CERRAHİ (DOKTOR) TOPLAM OCAK 3 52 79 18 29 15 34 46 276 ŞUBAT 54 81 47 284 MART 19 33 48 283 NİSAN 59 78 17 35 50 289 MAYIS 57 20 293 HAZİRAN 56 291 TEMMUZ 83 21 36 49 298 AĞUSTOS 4 301 EYLÜL 2 58 87 32 305 EKİM 86 30 51 304 KASIM 88 37 31 310 ARALIK 60 92 38 315
5
2016 – 2017 – 2018 İlk Kez Gelen Hasta Sayıları
2016 2017 2018 Ocak - 4855 4152 Şubat 4709 3055 Mart 5483 3238 Nisan 5485 2834 Mayıs 5105 2518 Haziran 4095 2124 Temmuz 4408 2580 Ağustos 4593 2298 Eylül 1668 3574 2590 Ekim 3711 3548 2626 Kasım 4397 3281 2933 Aralık 4926 3700 3003 14.702 52.836 33.951
6
2017-2018 Poliklinik Muayene Sayıları
7
2017-2018 Acil Muayene Sayıları
8
2018 Yılı Çağrı Merkezi Yıllık Ortalama Hatta Bekleme Süreleri
Ocak Ayı Ortalama Hatta Bekleme Süreleri Ağustos Ayı Ortalama Hatta Bekleme Süreleri Aralık Ayı Ortalama Hatta Bekleme Süreleri Toplam Çağrı Sayısı =13.151 Toplam Çağrı Sayısı =10.274 Toplam Çağrı Sayısı =18.320
9
Yenilenen Çağrı Merkezimiz
10
2018 Yılı Yapılan Eğitimler
Hasta Hizmetleri Eğitimi
11
2018 Yılı Yapılan Eğitimler
El Rehberi Eğitimi
12
Hasta Mahremiyet Eğitimi
2018 Yılı Yapılan Eğitimler Hasta Mahremiyet Eğitimi
13
Anlaşmalı Kurumlar Eğitimi
2018 Yılı Yapılan Eğitimler Anlaşmalı Kurumlar Eğitimi
14
Karşılama-Ağırlama-Uğurlama Eğitimi
2018 Yılı Yapılan Eğitimler Karşılama-Ağırlama-Uğurlama Eğitimi
15
Telefonla Etkili İletişim
2018 Yılı Yapılan Eğitimler Telefonla Etkili İletişim
16
Hasta İletişim Yönetimi
2018 Yılı Yapılan Eğitimler Hasta İletişim Yönetimi
17
Tıbbi Sekreterler Günü Etkinliği
18
2018 Yılı Destek Hizmetleri Faaliyet Raporu
Hastalarımız için Maltepe Metro Hastane arasında ücretsiz ring seferleri başlatılmıştır.
19
2018 Yılı Destek Hizmetleri Faaliyet Raporu
Yemekhane inşaatı tamamlandı ve yeni yerinde hizmete açılmıştır.
20
2018 Yılı Destek Hizmetleri Faaliyet Raporu
Kas İskelet Hastalıkları Merkezi Binası Hizmete Açıldı
21
2018 Yılı Destek Hizmetleri Faaliyet Raporu
2018 Ramazan ayında iftar yemeği organizasyonu gerçekleştirildi.
22
Web Sitesi – Sosyal Medya – Kurum içi Duyuruları
2018 Yılı Kurumsal İletişim Faaliyet Raporu Web Sitesi – Sosyal Medya – Kurum içi Duyuruları
23
Basın – Yayın Çalışmaları
2018 Yılı Kurumsal İletişim Faaliyet Raporu Basın – Yayın Çalışmaları
24
Sosyal Medya Reklam Çalışmaları
2018 Yılı Kurumsal İletişim Faaliyet Raporu Sosyal Medya Reklam Çalışmaları Facebook kampanya detayları; Facebook reklam çalışma tarihi; 26 Kasım – 26 Aralık 2017 Toplam reach 6.175 like sayısı ile kampanya tamamlanmıştır. Post paylaşım sayfaları; Facebook İnstagram Dragos Web Sayfası Twitter
25
2018 Yılı İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyet Raporu
26
2018 Yılı İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyet Raporu
27
2018 Yılı İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyet Raporu
28
2018 Yılı İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyet Raporu
29
2018 yılında toplam 258 yatış kabul edildi.
2018 Yılı Yenidoğan Yoğun Bakım Faaliyet Raporu 2018 yılında toplam 258 yatış kabul edildi.
30
2018 Yılı Aylara Göre Hasta Yatış Çıkış Sayıları
2018 Yılı Yenidoğan Yoğun Bakım Faaliyet Raporu 2018 Yılı Aylara Göre Hasta Yatış Çıkış Sayıları
31
2018 Yılı Yenidoğan Yoğun Bakım Faaliyet Raporu
2018 Yılı Aylara Göre Ortalama Yatış Süreleri
32
NRP Sertifikası Alan Personellerimiz
2018 Yılı Yenidoğan Yoğun Bakım Faaliyet Raporu NRP Sertifikası Alan Personellerimiz
33
2018 Yılı Acil Servis Faaliyet Raporu
Acil Servisimiz 25/04/17 tarihinde İstanbul İl Sağlık Müdürlüğümüz tarafından yapılan inceleme ve denetimler sonrasında Fonksiyonel ‘ 2. Basamak Acil Servis ’ olarak tescillenmişti. 20 Şubat 2018 Acil Sağlık Hizmetleri Yönetmeliği ile Ekim 2018’de tekrar denetlenen servis için denetim ve tescil sonucu yeniden 2. Basamak Acil Servis olarak onaylanmıştır.
34
Acil Servis-Hasta Sayılarımız
Acil Servisimize 2018 yılı toplam hasta başvuru sayımız kişidir. Bir önceki yıla göre başvuru sayımız ortalama 400 hasta/yıl artmıştır. Ayrıca Kırmızı Alan hasta başvuru sayılarımız bir önceki yıla göre artış sağlamıştır. Kırmızı Alan; 721 Sarı Alan; 7862 Yeşil Alan;
35
Acil Servis - Eğitim 2018 yılı içerisinde; İl Sağlık Müdürlüğünün 5 farklı eğitimi, 1 Sertifikasyon programına, Kurum İçi; Eğitimlerin hemen hemen eksiksiz tamamına ekip olarak katıldık. Birim içi; 7 eğitimle hem Hemşirelerimizin Konu anlatarak eğitmen hem de konu dinleyerek eğitilen rolü ile konuları pekiştirme şansı bulduk.
36
TEŞEKKÜRLER
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.