Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
YENİ KİŞİSEL GELİŞİM SİSTEMİ
UZEM REHBERLİK S.
2
TANIMLAR ÖĞRETMEN : Yardımcı ve Grupların takibinden sorumlu yetişmeyi sağlayacak kontrol uzmanı. YARDIMCI : Öğretmenin istediği kişisel gelişim bilgilerinin grupta işlevi sağlayacak stajyer birim elemanı UZEM REHBERLİK S.
3
TANIMLAR GRUP: Öğretmen ve Yardımcının birlikte belirleyeceği öğrencilerin uyumlu çalışma gruplarıdır. Bu gruplar durumlarına ve gereken ihtiyaca göre (1*2) – (3)- (4*5) diye isimlendirilebilir. UZEM REHBERLİK S.
4
1-2 GRUBU öğretmen irtibatlı
Yardımcı B1*4-5 1-2 GRUBU öğretmen irtibatlı B2*3-4 1*2 bireysel BİREYSEL REHBERLİK MODELİ UZEM REHBERLİK S.
5
Bireysel Rehberlik Grupların bireysel ilgilenmesi öğretmen tarafından kontrol edilirken 3 ve 4*5 grubunun bireysel ilgilenmesi Yardımcı eleman tarafından sağlanacaktır. Rehberlikte asıl sorunları olan 1-2 grubu öğretmen tarafından gruptan ziyade daha çok 1*1 ilgilenme esas alınacaktır. Yardımcı 1*1 ilgilenmesi öğretmen tarafından sağlanacak ve ders bazı rehberlik desteği ile öğrencinin ihtiyacı karşılanacak bu da öğrenciyi tanımayı kolaylaştıracaktır. UZEM REHBERLİK S.
6
Rehberlik Çalışmasında Öğrenci tanıma
Çalışmanın esası öğrencinin tanınması olduğundan önceliği Bireysel anketler alır. Otobiyografi Sosyometri Problem Tarama Genel kültür ve ihtiyaca göre diğerleri…(mesleki eğilim gibi.) UZEM REHBERLİK S.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.