Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ"— Sunum transkripti:

1 ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HAFIZ YETİŞTİRME VE AKADEMİK BAŞARIYI DESTEKLEME PROJESİ (ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU)

2 PROJENİN HEDEFİ Öğrencilerin okullarıyla beraber, hafızlık yapmalarını sağlamak Takviye programlarla ders başarılarını artırmalarına yardımcı olmak Sosyal etkinliklerle topluma katılım sürecine ve eğitim motivasyonuna destek olmak.

3 Eğitim Öğretim Süreci Seçilen öğrencilerin program için açılan sınıflarda eğitim öğretime devam etmeleri sağlanır. Öğrenciler sabahları önce hafızlık çalışmalarına ardından okullarında derslerine katılırlar. Hafızlık çalışmaları hafta içi her gün yapılır. Hafta sonları sadece Cumartesi günü öğleden önce ek ders çalışmaları, öğleden sonra da sosyal faaliyetler planlanır.

4 Hafızlık Çalışmaları Öğrenciler en fazla 12’şer kişilik gruplara ayrılır. Her grup için bir hafızlık hocası belirlenir. Hafızlık çalışmaları dört yılda tamamlanacak şekilde planlanmıştır.

5 ÖĞRENCİ SEÇİMİ YAZILI SINAV MÜLAKAT

6 YAZILI SINAV (07 Mayıs) 20 SORU 20 SORU 20 SORU
ÇOKTAN SEÇMELİ SORU 20 SORU 4. Sınıf müfredatı Türkçe, Matematik, Fen Bilimleri ve Sosyal Bilgiler 20 SORU Duha – Nas arasındaki sureler Arapça 20 SORU Fil-Nas arasındaki surelerin meali MANTIK soruları Dereceye giren öğrenciler mülakata girmeye hak kazanacaklardır.

7 MÜLAKAT Yazılı sınavda başarılı olan öğrenciler bir mülakata tabi tutulacaktır Programa alınacak öğrenci sayısının üç katı (72 kız öğrenci-72 erkek öğrenci)sayısınca öğrenci mülakata alınacaktır. Mülakatlar Mayıs ayı içerisinde yapılacaktır. (Öngörülen tarih: Mayıs)

8 MÜLAKAT YÖNTEMİ Öğrencilere yüzünden Kuran-ı Kerim okutularak ses, mahreç, tecvit kuralları, akıcılık vs. gibi kriterlerle değerlendirme yapılacaktır. Duha ile Nas Sureleri arasındaki surelerden zorluk derecelerine göre üç grup şeklinde belirlenen surelerden üçünü ezber okumaları istenecektir. Mülakatta da başarılı olan öğrenciler(48 kız öğrenci-48 erkek öğrenci) yaz döneminde yapılacak olan programa katılma hakkı kazanacaklardır.

9 Okul Yönetiminin Görevleri-1
Proje süresince okul ile proje koordinatörlüğü arasındaki iletişimin sağlanması, Projenin okul ayağındaki işlemlerin yürütülmesi, koordinatörlükten gelen yazılara zamanında cevap verilmesi,

10 Okul Yönetiminin Görevleri-2
4. Sınıfta okuyan tüm öğrencilerin ve velilerin proje hakkında bilgilendirilmelerinin sağlanması. Bunun için, afişlerin okullarda görülebilecek yerlere asılması. Broşürlerin 4. Sınıfta okumakta olan tüm öğrencilerin velilerine dağıtılması.

11 Okul Yönetiminin Görevleri-3
İmkanı olan okulların veli bilgilendirme toplantılarını düzenlenmesi Katılsın ya da katılmasın tüm velilerin başvuru belgelerinin 22 Nisan 2016 tarihine kadar toplanması ve bir yıl süre ile itirazlara karşı saklanması

12 Okul Yönetiminin Görevleri-4
Proje koordinatörlüğünden gelen yazılı sınav giriş belgelerinin sınava girecek öğrencilere dağıtılması, Proje koordinatörlüğünden gelen sınav sonuçlarının ilgililere duyurulması.

13 Okul Yönetiminin Görevleri-5
Yazılı sınavda başarılı olan öğrencilere mülakat tarihlerinin ve yerlerinin duyurulması. NOT: Projenin tanıtımı ve başvuruların kabulü okul müdürlüklerinin sorumluluğunda yürütülecektir.

14 (ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU) ozkanatikiho.meb.k12.tr
İletişim (ÖZKAN ATİK İMAM HATİP ORTAOKULU) ozkanatikiho.meb.k12.tr (332)


"ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları