Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İletişim ve Algı Yönetimi
2
Public Relations (PR) İçerik Mesaj İş hedefleri Lider iletişimi
Medya ilişkileri Kriz iletişimi ALGI YÖNETİMİ
3
Her markanın, her sektörün, her aksiyonun ve her fikrin bir ruhu olduğuna inanıyoruz
İş ortağımızın hedeflerini karşılıklı olarak analiz edip, iletişim disiplini kapsamında aksiyon almak birincil hedefimiz
4
Medya İlişkileri Türkiye’de PR sektörünün ‘Medya İlişkileri’ üzerinden yürüdüğünü söylemek yanlış olmaz Haber olmak önemli. Ya içerik? Bir şirketin herhangi bir mecrada ‘Salt haber’ olması, PR’da başarılı olduğu anlamına gelmiyor Haberin ötesinde neler yapılabilir? Habere, algı ve itibar yönetiminin bir parçası olarak bakıyoruz
5
İçerik Yönetimi Kurumsal İtibar Kriz İletişimi Lider İletişimi Gündem Yönetimi Medya İlişkileri
6
İçerik Yönetimi İş ortağımızın hedefleri doğrultusunda içerik üretmek yaptığımız en iyi işlerin başında geliyor Algı ve itibar yönetiminin temelinde ‘Doğru içerik’ olduğunu düşünüyoruz Nerede, ne zaman, hangi mesajla? Az laf, güçlü içerik; ‘Konuşmak yaradılıştan, sükut akıldan gelir’ deyişine yürekten bağlıyız
7
Gündem Yönetimi Gündem takibi bizi besleyen önemli kaynakların başında geliyor Her sektörde yaşanan gelişmeler ve gündem maddeleri kısa-orta vadedeki hedeflerin ve mesajların belirlenmesine yardımcı oluyor İş ortağımızın faaliyet gösterdiği sektördeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz Rakibin neler yaptığını ‘Kopyalamak’ için değil, iş ortağımızın kendi sektöründe nasıl ‘Farkındalık’ yaratacağını bulmak için takip ediyoruz
8
Kriz İletişimi Ve en kritik mesele… Her şey iyi gidecek diye bir kural yok Kontrollü, ya da kontrolsüz bir şekilde iş ortağımızla ilgili ulusal ve yerel basında olumsuz bir haber çıkabilir Hızlı aksiyon almak, kriz metni kaleme almak, gerekirse söz konusu krizle ilgili bir basın toplantısı düzenlemek bu konudaki temel aksiyonlarımızın başında geliyor Bazı durumlarda haber olmamanın, kriz iletişiminde önemli bir rol oynadığını düşünüyoruz
9
Sadece ‘Duygusal’ Öncelikli odak noktamız ‘ALGI YÖNETİMİ’ Apple, akıllı telefon pazarında neden lider? Coca-Cola’nın PR’a ihtiyacı var mı? Sadece ihtiyacımız olanları mı tüketiyoruz? Bir şirketi ayakta tutan sadece satış rakamları mı? “Bize göre bir şirketin satış ve pazarlama stratejisi ‘Duygu ve his’ yönetimi üzerine kurulmalı”
10
Örnek Çalışmalarımız
11
Hürriyet Gazetesi/Elif Ergu – JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş
12
Kids Turkey 2017
13
Bloomberg HT Ana Haber / Kids Turkey CEO’su Fatih Ciğerlioğlu
14
Hürriyet-Vahap Munyar / JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş // TASD Başkanı Süleyman Gürsoy – Türkiye Gazetesi özel röportaj
15
Eksposhoes Ayakkabı Saraciye Moda Fuarı
16
Hürriyet – Jale Özgentürk - Avi Alkaş // Sabah Gazetesi / JLL – Tarkan Ander özel röportajı
17
Eksposhoes / Kanal D Ana Haber
18
JLL Türkiye – Mahir Mermer / Bloomberg HT – Canlı yayın
19
JLL Türkiye – Gün Gökkaya/ Habertürk özel röportaj
20
Teşekkürler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.