Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HÜRRİYET ANADOLU LİSESİ OKUL GELİŞİM MODELİ (OGM)
2
SORUN 1 Öğrencilerimizin okuma alışkanlıklarının istenen düzeyde olmaması nedeniyle okuma, anlama, yorumlama becerilerinin yetersiz olması.
3
HEDEF Öğrencilerin kişi başı kitap okuma sayısını yılda 8 kitaptan 10 kitaba çıkarmak. Okul kütüphanesine her ay 1 adet alınan süreli yayın sayısını 3'e çıkarmak.
4
YAPILACAK ÇALIŞMALAR Öğrencilere okudukları kitaplarla ilgili olarak Türk Dili ve Edebiyatı, İngilizce derslerinde sunum ve inceleme yaptırmak. Haftanın kitabı ve ayın dergisi konulu pano hazırlamak, kitap ve dergi eleştirilerini panoda sergilemek. Kitap okumada bilim ve teknolojiden, öğrencilere dağıtılan tabletlerden, EBA'dan faydalanmak ve maliyeti düşürmek için e-okuma faaliyetleri gerçekleştirmek.
5
Başlama Tarihi Bitiş Tarihi
6
SORUMLU ÖĞRETMENLER IŞIKGÜL ÇETİN GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ
EBRUH ÇETİNSAYA ZEKİ NOKTA GÜLSÜM SALDERE HATİCE GÖKSU SERPİL ŞAHİN ÜMİT IŞIKLI ESEN AŞKIN ARTUK ÖZLEM KAYA B BAYRAM KÜÇÜK
7
Okulun YGS ortalama puanlarının istenilen düzeyde olmaması.
SORUN 2 Okulun YGS ortalama puanlarının istenilen düzeyde olmaması.
8
HEDEF YGS1 ortalama okul puanını (298,9181) %10 arttırmak.
9
YAPILACAK ÇALIŞMALAR İlgili derslerden destekleme ve yetiştirme kursları açmak. İki haftada bir deneme sınavları yapmak. Verimli ve etkili ders çalışma teknikleriyle ilgili bilgilendirme yapmak. Öğrencilerin ders seçimlerine göre öğrencilere yüksek öğretim programları hakkında bilgi vermek.
10
Başlama Tarihi Bitiş Tarihi
11
SORUMLU ÖĞRETMENLER GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ
ÖZLEM SOLMAZ ŞAHİN BAYRAM KÜÇÜK SİBEL SUR ZÜBEYDE BİLGE BAŞ NERMİN BOZKURT NAGEHAN DENİZ DELİKTAŞ ILGIN AYDIN GÜLSÜM SALDERE SERPİL ŞAHİN ZEKİ NOKTA ÖZGÜR AKDOĞAN ŞERİFE KİPER ELİFE TANRISEVDİ IŞIKGÜL ÇETİN MUAZZEZ KİRAZ ÇAKIR HATİCE GÖKSU HATİCE ERTÜRK EBRUH ÇETİNSAYA ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ
12
SORUN 3 Öğrencilerin İngilizce konuşma becerilerinin istenilen seviyede olmaması.
13
HEDEF Eğitim ve öğretim yılında her şubeden 1 grubun katılması esasıyla düzenlenen İngilizce münazara yarışmasına, eğitim öğretim yılında her şubeden 2 grubun katılımının sağlanarak öğrenci sayısının artırılması. Video ödev sayısının her dönem için 1'den 2'ye çıkarılması. Öğrencilerin bireysel sunum çalışmalarının 1'den 2'ye çıkarılması.
14
YAPILACAK ÇALIŞMALAR Video ödev çalışmaları Bireysel sunum çalışması
Okul içi münazara çalışması
15
Başlama Tarihi Bitiş Tarihi
16
SORUMLU ÖĞRETMENLER EBRUH ÇETİNSAYA ÜMİT IŞIKLI ÖZLEM KAYA
ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ
17
LYS net sayılarının istenen düzeyde olmaması.
SORUN 4 LYS net sayılarının istenen düzeyde olmaması.
18
HEDEF Matematik netlerinin 16'dan 18'e yükseltilmesi.
Geometri netlerinin 7'den 9'a yükseltilmesi. Fizik netlerinin 7'den 9'a yükseltilmesi. Kimya netlerinin 15'den 17'ye yükseltilmesi. Biyoloji netlerinin 11'den 13'e yükseltilmesi. Türk Dili ve Edebiyatı netlerinin 31'den 33'e yükseltilmesi. Coğrafya netlerinin 8'den 10'a yükseltilmesi. Tarih netlerinin 16'dan 18'e yükseltilmesi. Felsefe netlerinin 14'den 16'ya yükseltilmesi.
19
YAPILACAK ÇALIŞMALAR İlgili derslerden destekleme ve yetiştirme kursları açmak. İki haftada bir deneme sınavları yapmak. Verimli ve etkili ders çalışma teknikleriyle ilgili bilgilendirme yapmak. Öğrencilerin ders seçimlerine göre öğrencilere yüksek öğretim programları hakkında bilgi vermek.
20
Başlama Tarihi Bitiş Tarihi
21
SORUMLU ÖĞRETMENLER GÜL POLAT KANLI ŞEFİKA EBRU DİKİCİ
ÖZLEM SOLMAZ ŞAHİN BAYRAM KÜÇÜK SİBEL SUR ZÜBEYDE BİLGE BAŞ NERMİN BOZKURT NAGEHAN DENİZ DELİKTAŞ ILGIN AYDIN GÜLSÜM SALDERE SERPİL ŞAHİN ZEKİ NOKTA ÖZGÜR AKDOĞAN ŞERİFE KİPER ELİFE TANRISEVDİ IŞIKGÜL ÇETİN MUAZZEZ KİRAZ ÇAKIR HATİCE GÖKSU HATİCE ERTÜRK EBRUH ÇETİNSAYA ESEN AŞKIN ARTUK İLKAY ANGIÇ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.