Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
YENİ YILDA BULUŞALIM.
2
Koçtaş mağazalarından alışveriş yapan müşterileri online dünyada yakalayarak onları tekrar mağazada alışverişe yönlendirmek. AMAÇ
3
STRATEJİ Koçtaş mağazalarından alışveriş yapmış olduğunu bildiğimiz kişilere, Facebook Custom Audience «Özel Hedefleme» yöntemi ile kendi Facebook hesapları üzerinden bir indirim teklifi gönderildi. Yaklaşık kişiye gönderilen teklif, Koçtaş mağazalarında yapılacak 150 TL alışverişe 20 TL indirim olarak sunuldu.
4
100.000 Kişi HEDEF KİTLE KOÇTAŞ OFFLINE MÜŞTERİ DATASI
Hem Facebook Hesabı Olan KOÇTAŞ OFFLINE MÜŞTERİ DATASI FACEBOOK ONLINE KULLANICI DATASI Hem Koçtaş’tan Alışveriş Yapan HEDEF KİTLE
5
SONUÇ % 72’sine erişim sağlanmıştır.
Bir ay gibi kısa bir sürede hedeflenen kitlenin % 72’sine erişim sağlanmıştır. Offline hedef kitleli kampanya geri dönüşlerine göre 7 kat kadar geri dönüş sağlanmıştır. Bu kampanyadan faydalanan müşterilerin %35’i pasifleşmiş ve tekrar geri kazanılmış müşterilerdir. Kampanyadan yararlanan müşterilerin sepet ortalaması bir önceki döneme göre 2.5 kat artmıştır. Kampanyada verilen faydanın 20 katı ciro yaratılmıştır. SONUÇ
6
İçerik
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.