Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAygül Akdağ Değiştirilmiş 6 yıl önce
1
Aracınız Yeni Bir Ford Gibi Kokmayalı Uzun Yıllar Olmadı Mı?
2
AMAÇ Yeni araç alım zamanı yaklaşan müşterilerle duygusal bağ kurmak
Ford’un showroomlarında ve araçlarında standart olarak sunduğu “Ford Kokusu” ile müşterilere yeni bir Ford sahibi olmanın kokusunu hissettirerek tercihlerinin yine Ford olmasını sağlamak.
3
“Kokunun en güçlü hafıza türü olduğu bilimsel olarak kanıtlanmıştır.”
UYGULAMA “Kokunun en güçlü hafıza türü olduğu bilimsel olarak kanıtlanmıştır.” Bu bilimsel gerçekten yola çıkarak, Ford’un showroomlarında ve araçlarında standart olarak sunduğu “Ford Kokusu” araç alım zamanı gelen hedef kitleye gönderilmek üzere özel olarak şişelendi ve kişiselleştirilmiş bir not ile doğrudan postalama yoluyla gönderildi.
4
Kampanya neticesinde ;
SONUÇ Kampanya neticesinde ; 2016 yılında yapılan diğer CRM kampanya sonuçlarına nazaran 7 kat yüksek dönüş oranı elde edildi. Gönderim hedef kitlesinde bulunan Ford dostlarının Ford LifeCard sadakat programı üyeliği %45 artış sağladı. Hedef kitlenin %20’si servis işlemi gerçekleştirerek ilave ciro yarattı. Kampanya için harcanan bütçenin tam 162 katı ciro elde edildi.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.