Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ
Aygaz Otogaz müşterisi olan, online olarak otomobil ürünleri ile ilgilenen, kullanıcılar, Axion (online) ve Paro (offline) datası kullanılarak belirlendi. AMAÇ Hem Paro kart kullanımını yaygınlaştırmak hem de cazip bir teklifle daha çok müşteriye ulaşabilmek. STRATEJİ Belirlenen hedef kitleye e-posta yolu ile Aygaz’dan 35 TL değerinde hediye otogaz fırsatı verilerek, Paro kartları ile Aygaz istasyonlarına gelip harcama yapacakları bir kampanya kugulandı.
3
Axion ve Paro datasından belirlenen
1.932 kişiye e-posta gönderildi
4
35 TL E-posta gönderilen kişilerin %13’ü
Aygaz Otogaz istasyonlarına gelerek kampanyadan Paro kartları ile faydalandı
5
SONUÇ Belirlenen 1.932 kişilik hedef kitleye ulaşıldı.
E-posta gönderilen kişilerin %13’ü kampanyadan faydalandı. Gönderilen E-postaların %20’si açıldı. E-postaları açan kişilerin de %64’ü kampanyadan faydalandı.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.