Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN"— Sunum transkripti:

1 Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN
Cafe Crown inovasyon Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN

2 STRATEJİ Ürünümüz ‘'bir aradalar’’ kategorisinde yer alacak; Nedeni, hedef kitlemizin hızlı ve pratik ürünlere eğilim göstermesi, içlerinde bir yerlerde tembellik duygusunun ağır basması. Ürünün kolay ve çabuk hazırlanması, en önemli etkenlerden birisidir. İçimizde bir yerlerde bulunan tembellik duygusunu bastırarak, bizi eğlendirerek harekete geçmemizi sağlayan yeni bir lezzetle bu kategoriye giriş yapacağız.

3 Ürünün Rolü Ürünlerimiz Cafe Crown ailesinin, eğlencenin dozunu hiç düşürmeyen yeni üyeleri olacak.

4 Markanın tüketici gözündeki algı değişimi
Cafe Crown kahve ailesi genellikle koku ve kıvam bakımından hafif bulunuyor. Böyle düşünen arkadaşların afyonlarını patlatacağımız ürünümüz koku ve kıvam olarak yoğunlaştırılacaktır, bundan dolayı daha sert olması beklenmektedir fakat rengarenk drajeleriyle ortamı yumuşatan, içleri ısıtan bir kahve olmasıyla diğer ürünlerden kendisini ayıracaktır.

5 Rakipten nasıl farklılaşacak
Rakibiz, olgun birey misali uyku açan, kendine getiren bir anne gibi görülüyor. Bizim ürünümüz hem uyku açan, hem hayatı dinaminize eden, işte çalışırken, vize-final zamanlarında, arkadaş ortamlarında, hoşlanılan kız arkadaş abi demesin diye; pratik, hızlı, hoş tat bırakan, hiç bitmesin istenilen ve görüntüsü bakımından instagrama fotoğrafı atılmadan, snapi çekilmeden içilmeyecek bir ürün olarak rakipten farklılaşacaktır.

6 Hedef kitle Hedef kitle hayatını sorumluluklarından kaçmadan dolu dizgin yaşayan, üniversite öğrencileri ve kariyerinin başlarında olan çalışan bireyler. Eğlenceyi seven ve eğlenmeyi bilen, gülmek için bahanesi bol olan, sosyal mecraların her birinde baş harfini yazmamız yeten sözde aktif fakat içerindeki tembellik canavarıyla her an savaş halinde olan, üç beş dakikanın hesabını yapan, yapacağı işler dağ misali birikmiş olmasına rağmen on dakika kahve molasına her zaman vakit bulan, ‘’gün otuz saat olsa her işimi yetiştirirdim’’ diyen arkadaşlar.

7

8

9

10

11

12 Yeni ürün tüketicilerin hangi ihtiyacını nasıl karşılayacak
Tembellik canavarını al aşağı etmede kullanacakları en etkili silah olacak, kokunun algı üzerindeki etkisinden dolayı psikolojik olarak ruhumuzu dinlendiren ve motive eden dinamik olmasıyla hareket appealdan yararlanarak eğlence ihtiyaçlarını gidermeye yönelik taleplerine karşılık verecektir.

13 Slogan: Daha Sert, Daha Dinamik, Daha Renkli!

14 Bu yeni ürünün ADI: ‘’Cafe Crown Mix’’
Tanımı: Hayal ettiğimiz ürün; ‘’Cafe Crown 3ü1 arada’’ kahve çeşitlerine aroma katmak, ürün yelpazesini genişletmek ve drajeli olarak süslemek. Hem sert, hem yoğun kokuya sahip, hem de renkli… Çeşit: Beyaz çikolata, bitter çikolata, drajeli olarak üç farklı ürün ortaya koyacağız.

15 Boyut: Cafe Crown latte boyutlarında olacak fakat gramaj olarak içinde draje bulunacağı için daha ağır olacak. Normal latte 17g iken bizim ürünümüz içindeki drajeler nedeniyle tahminen 23g bir ağırlıkta olacak. Ambalajın ebatları ‘’Cafe Crown Latte’’ ambalajlarıyla birere bir aynı olacaktır.

16 İmaj: Var olan imajına herhangi bir ayrıma düşmeden, yeni bir imaj oluşturmak yerine Cafe Crown’un sahip olduğu renkli dünyasına renk katmayı hedefleyen Cafe Crown ailesinin yerine göre yaramaz, yerine göre sevgi dolu, yerine göre uykusuz gecelerin sert kahvesi olacak. Cafe Crown MİX her ortama ayak uyduran, uyumu ile insanları etkileyen yeni bir kahve olacak…

17 Daha çok sen !!! Neden daha renkli sen olmayasın 
Bu hayata biraz renk lazım biz gençlere daha çok eğlence çok renk lazımken; Neden her anda yanımızda olan o kahvelerimiz bu kadar renksiz olsun ? Sevgiliyle akıp giden o eşsiz zamana biraz renk katmak! Vize\Final haftasında kararan dünyalarımızı bir anlıkta olsa renklendirmeye hangimizin ihtiyacı yok ki? En yakın arkadaşlarla siyah beyaz hatıralara dönüldüğü o sohbetleri birden renklendirebilseydik çok güzel olmaz mıydı?..

18 Cafe Crown mix bir ünlü olsa?
Kesinlikle Nil Karaibrahimgil olurdu… Hayata rengarenk çerçevelerden bakan hiç yaşlanmayan, ruhu sürekli çocukluğuna adım atan, renkli kişiliyle etrafındakileri her an gülümsetmeyi başaran, konuşurken bile sizi kendisine hayran bırakır… Bütün gençleri bir araya toplayan… Ruhumuzun kanatları olduğunu hatırlatan… Ben aptal mıyım? sorusunu sordurtan her şarkısında bizi eğlendiren, rengarenk kişiliğini müziğine yansıtmayı başarmıştır..

19

20

21


"Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları