Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
1947 yılında Erling Persson tarafından Kuruldu.
Erling Person, Vasteras’ta “Hennes” Tabelalı bir dükkanda satılmak üzere bayanlara yönelik giysi serilerini ilk kez 1947’de hazırlar. "Hennes” İsveççe’de “kadın için” anlamına gelir.1968 yılında, firmasını genişletmek için Stokholm’da av malzemeleri dükkanı Mauritz Widfoss’u satın aldığında firmanın ismine ikinci bir isim olarak, “Mauritz”i ekler. Bunun nedeni koleksiyonuna Erkek Giyimi de eklemek istemesidir. Ve Erkekler için hazırlanmış bir seriyle koleksiyonunu tamamlar ’te Norveç’ten sonra , 1967’de Danimarka, Almanya ve İsviçre’de faaliyet göstermeye başlar.
3
1982 yılından beri oğlu Stefan tarafından idare edilen H&M, Hollanda, Avusturya, Finlandiya’yı, sonra 1998’de Fransa ve 2000’de ABD’yi fetheder. Ucuz Fiyatlı moda anlayışı değişmemektedir. 1991’de Cindy Crawford ve 1992’de Naomi Campbell’dan sonra yılında markaya yeni iç çamaşırı serileri için danışmanlık yapma sırası Claudia Schiffer’e gelmiştir.
5
Interbrand 2009 ve 2010 yılında yirmi birinci en-değerli global marka olarak H&M yi seçmiştir
H&M Bugün 43 ülkede ‘den fazla mağazaya sahip ve itibarıyla kişi civarında istihdam sağlamaktadır. İsveç Klisesi zincirin ana ortaklarından biridir. 18 milyar dolar cirosu ile dünyanın en büyük perakendecilerindendir.
8
KENZO İŞ BİRLİĞİ 25 Mayıs'ta, H&M ve Kenzo iki marka arasında bir tasarımcı işbirliğinin kurulduğunu açıkladı ve renk, desen ve ayrıntı açısından zengin bir koleksiyonun yolda olduğunu müjdeledi. O tarihte, işbirliği ve koleksiyonu bir araya getirme çalışması bir süredir devam ediyordu. Balmain x H&M koleksiyonundan sadece birkaç hafta sonra, Kasım 2015'te koleksiyon mağaza raflarından kaldırılırken, H&M ve Kenzo'nun tasarım ekipleri birbirleriyle ilk kez tanıştılar.
9
Kenzo'nun merkezi Paris'te ve H&M'in merkezi Stockholm'de olduğundan, toplantı nötr bir zeminde, New York şehrinde gösterişten uzak bir stüdyoda gerçekleştirildi. Orada, Kenzo'nun kreatif direktörleri Carol Lim ve Humberto Leon işbirliğine yönelik vizyonlarını ortaya çıkardılar: 70'ler, 80'ler ve 90'lardan gelen ikonik parçaları yeniden üreterek markanın geçmişini kutlayan ve onları, Lim ve Leon'un 2011 yılında dümen başına geçtiklerinde sundukları çağdaş sokak estetiğine bağlayan bir koleksiyon.
12
TÜRKİYE'DE H&M Türkiye pazarına girişi yıllardır yılan hikâyesine dönen İsveçli Hennes&Mauritz (H&M) ilk mağazasını 2010 yılında açtı. Bayrampaşa'daki Forum İstanbul Alışveriş Merkezi'nde bin 500 metrekare alanda mağaza açan H&M, Türkiye'ye, yerel distribütör olmaksızın kendi operasyonu ile geldi. H&M, yılda yüzde büyüme ile mağazalar açarak hedefini Türkiye pazarında da sergiliyor.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.