Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Strateji ve Öncelikler
2
İçerik ICF ve ICF Türkiye Hakkında Neden ICF Vizyonumuz
Yönetim Kurulu ve Çalışma Kurulları Strateji ve Önceliklerimiz 1 2 3 4 5
3
ICF ve ICF Türkiye Hakkında
1995 yılında kurulan ICF (International Coach Federation)’ın merkezi A.B.D. de olup, 21 yıldır esas amacı profesyonel koçluğun sanatını, bilimini ve uygulamasını ilerletmektir. 130 dan fazla ülkede koçluk mesleğinin doğru tanınması ve doğru uygulanmasına katkıda bulunmak üzere faaliyetlerini sürdürmektedir. Dünya çapında lider bir koçluk kuruluşu olarak, yüksek standartlar belirleyerek, bağımsız sertifikasyonlar sunarak ve unvan sahibi koçlardan oluşan dünya çapında bir ağ kurarak bu hedefi doğrultusunda çalışmaktadır. ICF Türkiye oluşumu ilk defa 2005 yılında 3 kişi ile başladı. 2006 yılında artan üye sayısı ile koçluk mesleğini doğru tanıtmak ve ICF’in koçluk mesleğindeki liderliğini Türkiye’ de yayma çalışmalarında ilk adımları atmaya başladı. Dernek, 24 Aralık 2009 tarihinde ICF Türkiye, “Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği” adıyla resmi kimliğine kavuştu.
4
Neden ICF? Müşteriler için güvenilirlik ve çekim alanı yaratır.
Profesyonel etik kuralları koyar. Mesleğin standardını tarif eden temel yetkinlikleri belirler. Bağımsız koç akreditasyon programı sağlar. Koçluk meslek itibarının korunmasını sağlar. ICF Unvanlı koçların tercih sebebi olarak değerlendirilmesini sağlar. Mesleki gelişim platformları ile sürekli gelişimi temsil eder.
5
Vizyonumuz ICF Türkiye olarak, ülkemizde de meslek olarak kabul edilmiş olan koçluğu, daha geniş kitlelere yaymak, bilinirliğini ve yetkinliklerini arttırmak, üyelerinin profesyonel koçluğun en yüksek değerlerini temsil etmelerine destek olarak en saygın noktaya doğru götürmektir. Bunu kapsayıcı, dahil edici, destekleyici ve yüreklendirici bir yaklaşımla hep birlikte başaracağız.
6
Strateji ve Önceliklerimiz
KAPSAYICI SÜREKLİ DEĞER KATAN MESLEKİ SAYGINLIĞI ARTTIRMAK TOPLUMDA İZ BIRAKMAK ÜYE DEVAMLILIĞI VE MEMNUNİYETİ ARTTIRMAK ETKİ ALANIMIZI GENİŞLETMEK BİRLİK DUYGUSU GELİŞTİRMEK
7
Arzu Pervizpour Dedeoğlu
Yönetim Kurulu Sami Bugay Başkan Arzu Pervizpour Dedeoğlu Başkan Yardımcısı İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları Ayşegül Yılmaz Sayman Deniz Kenber Genel Sekreter Sosyal Medya Çalışma Kurulu Ebru Pilav Projeler Kurulu Eser Ömeroğlu Dernek Üye ilişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu Özlem Kıyat Berber Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları
8
Çalışma Kurulları İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları Sosyal Medya Çalışma Kurulu Projeler Kurulu Dernek Üye İlişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları 1 2 3 4 5
9
Çalışma Kurulları İç Düzenleme ve Mesleki Düzenleme Çalışma Kurulları 1 ICF'in etik kurallarına uygun, meslek standartlarına bağlı ve doğru rekabet içerisinde mesleğin icra edilmesini sağlamak. Mesleğin gelişmesi, standartlara göre icra edilmesi, meslekle ilgili algının pozitif etkilenmesi ve mesleki saygınlığın arttırılması.
10
Çalışma Kurulları 2 Sosyal Medya Çalışma Kurulu
ICF Türkiye web sitesini, ICF, ICF Türkiye ve profesyonel koçluk mesleği hakkında güvenilir, güncel, kullanımı kolay, tarafsız Türkçe bilgi kaynağı olarak yapılandırmak ve yönetmek. İnternetin sunduğu imkanları ve Sosyal Medyayı etkin kullanarak; Mevcut ve potansyel üyelerimizi, ICF Türkiye’nin faaliyetlerinden ve hizmetlerinden haberdar etmek. Sosyal medya kullanıcısı mevcut ve potansyel üyelerimiz ile, ICF Türkiye ve koçluk mesleği hakkında, ilgi uyandıran, özendiren, takdir ettiren ve sürekliliği olan bir ilişki kurmak ve yaşatmak (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn)
11
Çalışma Kurulları 3 Projeler Kurulu
Toplumda iz bırakan, kapsayıcı ve sürekliliği olan projeleri üyelerimiz ile birlikte hayata geçirilmesi Eğitim, kadın, girişimcilik, sanat ve STEM konularını önceliklendirip Türkiye ve Dünya’da örnek projelerin çıkarılması
12
Çalışma Kurulları 4 Dernek Üye İlişkileri ve Eğitim Çalışma Kurulu
Mevcut üyelerimizin devamlılığını sağlayarak, tatmini artırmak ve bununla birlikte yeni üyeleri bünyemize katarak, birlik gücümüzün oluşturulması. Eğitimler, seminer ve diğer öğrenme odaklı toplantılar düzenleyerek profesyonel koçlarımızın gelişimlerini desteklemek.
13
Çalışma Kurulları 5 Pazarlama ve Araştırma Çalışma Kurulları
ICF Turkiye ve Profesyonel koçluğun etkin tanıtımının, bölgesel ilerlemesinin ve toplumdaki farkındalığının arttırılması. ICF / UPKD konferans organizasyonu, diğer tanıtım faaliyetlerinin düzenlemesi ve araştırma çalışmaları ile etki alanımızın arttırılması.
14
Teşekkürler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.