Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAltan Akyüz Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş hazırlığı dönemi için Havaş Yer Hizmetleri A.Ş. engelsiz bir ortam sağlıyor.
3
Havaş Yer Hizmetleri ailesi olarak, engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımızın ihtiyaç duyacağı ekipmanlar ve özel eğitimli personelimiz ile öncelikli check-in işlemlerini yapıyor, uçağa ulaşıncaya kadar tüm aşamalara eşlik ediyor ve uğurluyoruz.
4
Engelli ve hareket kabiliyeti kısıtlı yolcularımızın, özel asistan hizmetlerinden faydalanabilmeleri için uçak bileti alırken aşağıda bahsedilen noktalara dikkat etmeleri gerekmektedir: Yolcu uçak biletini alırken, engeli ya da hareket kısıtıyla ilgili mutlaka bilgi vermelidir. Bu sayede, Havaş Yer Hizmetlerinde görevli ve özel eğitimli personelimiz, yolcunun ihtiyaç duyacağı ekipmanları uçuş saatinden önce hazırlayacaktır. (Verilen bilgi doğrultusunda, Havayolu şirketleri uçuştan 48 saat önce PSM mesajı ile Havaş’ı bilgilendirir) Yolcunun kendisi ya da refakatçisi uçuşa kabul işlemleri için kontuara başvurduğunda, engelli ya da hareket kabiliyeti kısıtlı olan yolculara öncelik verilir ve ihtiyaç duyacağınız tüm yardımcı ekipmanalar ile uçuşa kabul işlemleriniz tamamlanır. Özel eğitimli personelimiz yolcuya uçağa kadar eşlik eder, izlemeniz gereken prosedürlerle ilgili sizleri bilgilendirir ve gideceğiniz havalimanına karşılama hizmeti sağlanması için bilgi verir.
5
Tekerlekli sandalye kullanan yolcuların, uçağa kadar kendi sandalyelerini kullanmak istemeleri durumunda, mutlaka uçuşa kabul işlemlerini gerçekleştiren Havaş personeline bu isteklerini beyan etmeleri gerekmektedir. Yolcunun kendi tekerlekli sandalyesini kullanmak istemediği durumlarda ise, Havaş asistanlık hizmetleri kapsamında sunulan tekerlekli sandalyeyi asistan personel eşliğinde kullanımı sağlanır. Yolcu, kendi sandalyesini uçağa yüklenmek üzere teslim edebilir.
6
Kendi tekerlekli sandalyesini kullanan yolcuların sandalyelerine gideceği havalimanını gösteren bir etiket takılır. Yolculara ait tekerli sandalye ya da yolcunun ihtiyaç duyacağı diğer özel ekipmanlar, uçağa en son yüklenir ve ilk olarak indirilir. Tüm bu aşamalarda Havaş personeli sizlere asistanlık eder. Havaş asistanlık hizmetleri kapsamında sunulan tekerlekli sandalyeyi tercih eden yolcularımızın, kendi tekerlekli sandalyeleri ya da ihtiyaç duyacağı diğer özel ekipmanları uçağa gönderilir. Havaş personeli sizlere uçağa kadar asistanlık eder.
7
Havaş Yer Hizmetleri tarafından, yolcunun engel ya da hareket kısıtına göre, farklı asistanlık hizmetleri verilir. Kısa mesafe yürüyebilen, fakat uzun mesafe yürümekte güçlük çeken yolcular için WCHR (Ramp Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak kapısına kadar asistanlık eder. Yürümede herhangi bir sorunu bulunmayan, fakat merdiven inip/çıkamayan yolcular için WCHS (Step Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak içine bininceye kadar eşlik eder. Hareket kabiliyeti hiç bulunmayan yolcular için WCHC (Cabin Wheelchair) hizmeti verilir. Havaş personeli yolcuya uçak koltuğuna kadar asistanlık eder.
8
Engelli ya da hareket kabiliyeti kısıtlı yolcuların, uçuşa kabul işlemleri boyunca aşağıdaki durumlar için de asistanlık hizmetleri ayrıca sağlanır: El bagajları Havaş asistanları tarafından taşınır. Yardımcı köpeğiniz var ise, Havayolu prosedürleri dikkate alınarak, sizinle beraber seyahat etmesine izin verilir. Havalimanında beklemeniz gereken durumlarda, sosyal ve fiziksel ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz alanlara ulaşımınız ve bu alanları kullanımınız konusunda Havaş personeli sizlere asistanlık eder.
9
İyi uçuşlar dileriz …
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.